Mijn weekendje Budapest

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door NamataEkim, 30 dec 2017.

  1. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Begin December heb ik voor mijn vrouw en mezelf een lang weekendje Budapest geboekt. Dit omdat ik nog 1 segment te kort kwam voor Gold. Echter, door Flying Blue service center te bellen hebben ze mijn status direct naar Gold aangepast. Hiervoor moest ik wel twee keer ophangen en terugbellen totdat ik een ervaren service agent aan de lijn kreeg.

    De trip begon goed. Ik mocht eindelijk door de priority security lane in AMS. Vervolgens nam ik mijn vrouw naar de Schengen lounge (zie filmpje onderen).

    Wat mij verbaasde tijdens de heenvlucht is hoe extra attent de cabin crew was, ze kwamen drie keer terug om te vragen of ik nog een wijntje wilde (toeval?, weet ik niet) maar we vonden het fantastisch (en we vlogen gewoon economy).

    Budapest als stad is prachtig, de eerste keer dat ik er was en ik wil nu alweer terug. Het is minder een open lucht museum dan Praag en er wonen nog daadwerkelijk locals.

    De InterContinental Budapest is geweldig, meneer van de concierge service gaf aan waar ik ongestoord met mijn Drone kon vliegen (naast de Royal Palace!!) en dit leverde mooie footage op.

    Trip terug was ook erg soepel, ik kreeg gratis eco comfort stoelen en mijn vrouw mocht in Budapest ook door de priority security check in hierdoor ruim 45 minuten bespaard.

    Budapest weekend:


    KLM Crown Lounge:


    InterContinental Budapest:


    SkyCourt Lounge BUD:



    (P.S. Indien het niet wenselijk is dat ik filmpjes post, excuus :) dan zal ik het in het vervolg niet meer doen.)
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2017
  2. Bartholomeus

    Bartholomeus Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    54
    Trofeepunten:
    28
    Nee zeker leuk, filmpjes zijn altijd goed om indrukken te krijgen!
     
    Lionell vindt dit leuk.
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Mooie verslagen en de filmpjes zijn altijd welkom! Als er iemand ergens komt op een plek waar jij een filmpje van hebt gemaakt, mogen we hem dan linken in de artikelen?
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  4. NamataEkim

    NamataEkim Blue Tier

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    375
    Trofeepunten:
    63
    Tuurlijk. Hoe meer mensen kijken hoe leuker. :)
     
    Pedro1989, Carel1 en Lionell vinden dit leuk.
  5. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    bazenstad
     
  6. MdT

    MdT Blue Tier

    Berichten:
    375
    Leuk Bevonden:
    227
    Trofeepunten:
    43
    Leuk die filmpjes, geven altijd een goede en mooie impressie van zo'n stad/plek.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. ferrarirulez

    ferrarirulez Guest

    mooi verhaal
     

Deel Deze Pagina