MeliãRewards verjaardagscadeau: gratis nacht!

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Valentijn, 22 feb 2015.

  1. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Afgelopen week was ik jarig en ik kreeg van het MeliãRewards-programma als verjaardagscadeau een gratis nacht in een hotel naar keuze wanneer ik één nacht 'gewoon betaalde'. Verder zaten er geen beperkingen aan qua data, prijzen, kamertypes, etcetera. Dus zelfs bij de mooiste suites krijg je de tweede nacht gewoon helemaal gratis. Er zitten een aantal erg mooie hotels bij, dus dat kan een goede deal zijn.

    Het is dus zeker de moeite waard om je even aan te melden bij dit programma en als het goed is krijg je op je verjaardag dan een couponcode voor een gratis nacht in één van de hotels :).
     
    Jan van Putten, SVDH en kevin990 vinden dit leuk.
  2. Tuvalu

    Tuvalu Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    34
    Trofeepunten:
    28
    Gefeliciteerd! (met je verjaardag en met de gratis nacht ;))

    Welke status heb je bij Meliã, of hoeveel nachten heb je er het afgelopen jaar geslapen?
    Want dat geven ze waarschijnlijk alleen aan vrij trouwe klanten weg, of niet?
     
  3. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Bedankt :)! Afgelopen jaar 1 keer in een Tryp hotel geslapen (review lees je hier ;)), maar met die ene overnachting al wel Silver status gescoord. Zou dus niet durven beweren dat ik een trouwe klant ben... Weet dus niet of het alleen voor Silver members (of hoger) is of voor iedereen. Maar aangezien je zo snel al een Silver status hebt, kan aanmelden geen kwaad denk ik.

    Programma zelf is ook best prima: je krijgt bijna maandelijks een stapel bonuspunten die een aantal dagen in je account blijven staan en die al snel een paar tientjes korting opleveren! Enige nadeel is een beperkt aantal bestemmingen waar aangesloten hotels zitten...
     
  4. Wanderlust84

    Wanderlust84 Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Ongeacht je status krijg je deze aanbieding! Afgelopen jaar kreeg ik hem ook zonder dat ik er al een keer geslapen had. Maar mijn vriend kreeg hem bijvoorbeeld weer niet. Nadat hij een mailtje had gestuurd kreeg hij hem toen alsnog. Staat geloof ik zelfs op hun website; als je lid wordt krijg je met je verjaardag een cadeautje.
    Enne, gefeliciteerd Valentijn :)
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  5. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Kan iemand me misschien uitleggen hoe het werk met die gratis nacht als je jarig bent?
    Ik en dochterlief zitten nu in Melia Panama. We hebben voor 5 nachten all incl geboekt. Dochterlief is as vrijdag jarig, krijg een gratis nacht. Maar begrijp de instructie op email niet zo goed wat we moeten doen. We moeten een mail dturennof zoiets iig, naar wie?
    Alvast bedankt
     
  6. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    zit er niet ergens iets van een promo code bij die je kunt gebruiken?

    Trouwens Melia Dubai is erg mooi (al is de locatie wat minder)
     
  7. Valentijn

    Valentijn Blue Tier

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    560
    Trofeepunten:
    123
    Ik kreeg op mijn verjaardag een mail met daarin een code die ik kon gebruiken voor mijn gratis nacht bij een nieuwe boeking (dus niet bij een bestaande boeking). Als je de mail niet krijgt, kan je inderdaad een berichtje naar de klantenservice sturen (formulier staat ongetwijfeld op de site van Meliarewards) en krijg je alsnog de code toegestuurd.

    Veel plezier in Panama en alvast van harte gefeliciteerd!
     
  8. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Thanks Valentijn.

    We hadden geen promocode toen we vd week gingen aanmelden en kamer reserveren( 2 uurtje voor onze aankomst in het hotel).
    Ik had via de site een bericht gestuurd, en zag savonds het totale bedrag is veranderd, 1 nachtje gratis. Super snel geregeld.
     
    Valentijn vindt dit leuk.
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik kreeg vorig jaar tussen Kerst en Nieuwjaar een bonus kado van 12,500 punten bij Melia en de dag nadien werd mijn account afgesloten wegens te weinig activiteit... Sindsdien niet meer naar omgekeken.
     
  10. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
    Dat is ook sneu.

    Ik zag gisteravond en vanmiddag de oude eigenaar van Melia (gabriel C J) in dit hotel rondlopen en eten, zo te zien hadden ze wat te bespreken met de staff hier.
     
  11. JeeDee

    JeeDee Newbie

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    41
    Trofeepunten:
    18
    Tegenwoordig krijg je voor je verjaardag de keuze uit een gratis upgrade OF 20% korting bij een verblijf.
    2 weken geleden voor het eerst verbleven in een Gran Melia (Jakarta) met een Gold card (verkregen met mijn Amex Plat kaart) en was zeer onder de indruk. Wel gekozen voor Red Level Lounge.

    Ook wanneer je jarig bent tijdens je verblijf zullen ze je niet vergeten :)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Flying doc en FlyingFonz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina