Mattress run

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Ready2Board, 9 jun 2015.

  1. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Hebben jullie dit wel eens gedaan voor alleen de status? Of voor de punten tijdens promoties of misschien voor beiden? Zo had IHG een paar jaar terug best goede promo's waardoor een mattress run i.c.m. diverse codes aardig wat punten kon geven.

    Zo heeft Hyatt momenteel de Diamond trial, 12 nachten en je bent Diamond tot februari 2017. Leuk te combineren met huidige zomerpromo. In Nederland beetje duur, maar wel te doen in Hyatt hotels in goedkope landen/plaatsen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja vorig jaar bij IHG, 6 of 7 breakfast bonus packages geboekt om mezelf van platinum te verzekeren. Vorig jaar tikten de punten flink aan bij IHG, maar dit jaar heb ik veel minder verblijven, denk dat ik me zelfs niet kan herkwalificeren dit jaar. Misschien via een truc mezelf nog verzekeren van status :)

    Hyatt is zeker interessant (artikel is in de maak), maar zoals je aangeeft is het in de Benelux niet goedkoop. Vooral in Azië of in de VS moet het doenbaar zijn, zeker voor degenen die voor business of een lange vakantie gaan.
     

Deel Deze Pagina