Marriott Lounge Toegang

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door platman, 6 mrt 2017.

  1. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Hallo allemaal,

    Momenteel ben ik een Gold member bij Marriott Rewards.
    Telefonisch krijg ik steeds een ander antwoord op mijn vraag, ik ben namelijk benieuwd of het mogelijk is om gebruik te maken van de lounge op het moment dat ik geen actieve reservering heb bij het Marriott. Dus stel ik ben voor werk in Amsterdam en wil graag even ergens rustig wat kunnen doen na mijn bespreking, is het dan mogelijk het Marriott in te lopen en gebruik te maken van de lounge?

    Telefonisch is mij de laatste keer gezegd dat dit mocht, na het vragen aan de concierge ben ik inderdaad de lounge binnen gelaten, totdat ik na ongeveer 30 minuten door de manager(?)/iemand van de balie + 2 beveiligers verzocht werd de lounge te verlaten zonder eerdere aankondigingen, zo werd mij ook gevraagd wij mij autorisatie had gegeven gebruik te maken van de lounge.

    Ik vind dit als Gold member toch absoluut niet de behandeling die je kan verwachten in een hotel, maar toch blijft mij onduidelijk of dit nou mag of niet aangezien er aan de telefoon werd gezegd dat dit wel mocht.

    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
     
  2. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Welkom op het forum!
    Ik heb dit wel eerder gelezen op Flyertalk. Officieel is er geen uitspraak over gedaan geloof ik en kan een property je geloof ik weigeren maar aan de andere kant staat er nergens dat het niet mag. SPG heeft wel gepromoot dat Platinum members er ten alle tijden inmogen. Hilton heeft er expliciet neergezet dat het niet mag. Het lijkt me raar als ze je accepteren en daarna maar eruit gooien maar Marriott kennende kan dit nog wel eens het geval zijn.
     
  3. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    697
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Ook vraagje vanuit mij. Ik heb komend weekend een boeking bij Marriot Warsaw...kom om 9 uur 's ochtends aan maar de check in is pas om 3. Heb wel ex. lounge geboekt voor mezelf. Kan ik daar voor het inchecken al terecht?
     
  4. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Bel ze! Ik heb altijd de ervaring dat als je even aankondigd dat je in de ochtend komt dat ze dan wel al een kamer hebben voor je. Maar ik weet niet of je SPG/Marriott status hebt, want dan bel je de reservations line en zorgen zij dat het mag.
     
  5. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Heb je een status bij Marriott/SPG? Dan zoals exeliser zegt gewoon even bellen naar de reservations line en dan kunnen ze je of eerder toegang geven tot de kamer of er voor zorgen dat je tot die tijd in de lounge kan verblijven.
     

Deel Deze Pagina