Marriott Bonvoy (SPG/Rewards) (Westin, Marriott, W Hotels, Sheraton)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 24 jul 2014.

  1. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    BTW deze thread mag net zoals de andere grote programma's ook wel een sticky worden. :)
     
  2. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Was 'ie dat nog niet?
    Zal ff kijken!
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dat is ie nu wel :)
     
  4. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    En? Al bericht?
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb ze gisterenochtend zelf gemaild omdat ik nog niks had gehoord ivm de upgrade. Ik kreeg net een mail binnen van de reservations agent dat het allemaal in orde was. Dus executive room met lounge access :)
     
    SVDH vindt dit leuk.
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Mooi! Dan was het geen nieuws=goed nieuws.
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Hotel Des Indes in Den Haag is aan cheapo rates te boeken. Net geboekt voor weekend van 3-5 oktober, aan 89 euro voor een superior room :)
    Geboekt via spg.com
     
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Onder het motto "YOLO" toch de upgrade genomen :D
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ook deze upgrade is vandaag goedgekeurd, executive room it is :)
     
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.698
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Top! En het hotel heeft ook weer extra inkomsten. ;)
     
  11. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ach, waarom ook niet :)
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Verjaardag van m'n vriendin net voordien ;-)
     
  13. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Ontvang tot 3.000 extra Flying Blue Award miles:

    Starwood Hotels & Resorts is de naam achter Sheraton,St. Regis, Westin en W Hotels, en is daarmee een van de grootste in haar branche. Als u zowel Starwood Preferred Guest als Flying Blue-deelnemer bent, kunt u rekenen op extra comfort en extra Miles bij meer dan 1.200 hotels in ruim 100 landen. Tot 31 december 2014 ontvangt u dubbele Miles, driedubbele Miles of zelfs 3.000 Miles voor uw boeking via earnyourdreams.com, afhankelijk van het niveau van uw accommodatie.

    Het aantal Bonus Miles verschilt per locatie. Als lid van zowel Starwood Preferred Guest als Flying Blue kunt u aangeven dat u Flying Blue Miles wilt ontvangen in plaats van Starpoints. Meerdere kamers voor dezelfde periode die door een gast worden geboekt, tellen als één verblijf. Deze aanbieding geldt niet voor een groepsverblijf en kan niet met andere acties worden gecombineerd.
    • Tot 3.000 extra Award Miles
    • Geldig tot 31 december 2014
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Als je het op jaarbasis bekijkt, dan lijkt het me redelijk makkelijk om Gold te halen bij SPG. Je hebt "maar" 10 stays nodig, wat betaalbaar te behalen is als je bijvoorbeeld in goedkope Aloft of Four Points by Sheraton verblijft. Prijzen zo laag als soms 55 euro per nacht.
     
  15. schipr

    schipr Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    8
    Alfot hotel in Curpertino California zet vanaf heden robots in ipv van bellhops...In het artikel is ook een video te vinden van hoe dit eruit ziet en te werk gaat.

    On Aug. 20, the Aloft hotel here will begin testing this robotic bellhop, a wheeled service vehicle designed to shuttle items from the hotel lobby desk to guest rooms. Whether a gimmick or a sign of things to come, Botlr is the latest among a new generation of robots — like Google’s self-driving car, Aetheon’s Tug hospital supply robot and Caddytrek’s electric golf caddy — that are starting to walk or roll around the everyday world.......

    Zie artikel: http://www.nytimes.com/2014/08/12/t...gin-testing-botlr-a-robotic-bellhop.html?_r=1


    Wat vinden jullie hiervan? Scheelt iig fooi geven denk ik!
     
  16. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    ja, da's wel wat anders dan de prijzen in een Meridien of W :)
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, maar als je dan door een lage investering Gold kan behalen, dan zijn bij boven vernoemde hotels wel weer voordelen te halen. Ik heb tot nu toe nog maar 1 keer bij een SPG hotel verbleven en dat was in Barcelona in mei. Maar daar kregen ik voor 3 nachten amper 1900 punten, zit wel op het laagste niveau en heb gelezen dat naarmate het elite level stijgt, je ook meer bonus punten kan scoren. Interessant bij SPG is eveneens dat je de punten van SPG in een ratio van 1:1 kan omzetten naar air miles bij heel wat maatschappijen. Met een minimum van 2000 of 2500 en als je ineens 20,000 punten omzet, dan krijg je nog een 5000 bonus ook!

    Wachten op een sale van SPG punten... Zou het de investering waard zijn om voor pakweg 500 euro 20000 SPG punten te kopen en die dan om te zetten naar miles? Voor 500 euro behaal je volgens mij geen 20K aan miles door te vliegen of is dit te kort door de bocht genomen?
     
  18. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Voor 500 euro verdien je niet 20k Miles nee, maar, de Miles zijn ook bijproduct van het vliegen, wat ook een waarde heeft. In dit voorbeeld koop je gewoon Miles voor 1,25 cent per stuk, wat soms uit kan, maar niet altijd.
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Klopt wat je zegt, ik zou het eventueel doen om m'n M&M account aan te spekken om zo een Business award te boeken.
     
  20. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb een verblijf het eerste weekend van oktober, ben benieuwd hoeveel punten de promo en verblijf samen opleveren... Bestaat er trouwens een manier bij SPG om te zien voor welke promos je geregistreerd bent?
     

Deel Deze Pagina