Marriott Bonvoy (SPG/Rewards) (Westin, Marriott, W Hotels, Sheraton)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 24 jul 2014.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Thanks voor de aanvulling! Ik kan nergens vinden of het bod van Marriott op Design Hotels daadwerkelijk tot een overname geleid heeft, maar dat maakt het des te opmerkelijker dat je er zo weinig voordelen krijgt.

    Overigens is Ritz Carlton Reserve ook pas deze week toegetreden tot Bonvoy. Ook al opmerkelijk.
     
  2. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Zit qua nachten over titanium niveau, maar ga ambassador niveau nooit halen, gezien de spend. Weet iemand of Marriott roll over nights heeft?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  3. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Goed bezig! Helaas geen roll over nights bij Marriott. Wel tellen alle nachten mee voor lifetime status. Dat is inclusief de bonus nachten van de recente promo, en de extra 5 nachten indien deze zijn gekozen bij het bereiken van 50 en/of 75 nachten.
     
    Jack of all trades en jphorn vinden dit leuk.
  4. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Jammer. Ik ben 89 nachten verwijderd van lifetime platinum echter ook 4 jaar :(((
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  5. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Meer slapen bij Marriott dit jaar gaat je dan niet veel verder brengen (behalve punten). Ik zou dan zelf de resterende nachten elders boeken, Hilton of Hyatt.
     
  6. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Net element hotel geboekt. In een welkom mail vragen ze wat ze in de koelkast kunnen zetten. Iemand een idee wat de mogelijkheden zijn?
     
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Dit ook een aantal keren gehad, over de 100 nachten, veel te weinig spend. Helaas.. En heb zelfde probleem gehad qua lifetime status. Ook wachten.. Helaas geen KLM-taferelen met XP-spaarpotten tot in den treure.
     
  8. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Kwam gisteren een cobalt Marriott member tegen. Blijkbaar is er status boven ambassador niveau. Spend is $100k per jaar. Check-in gaat via de GM van het hotel. Gegarandeerd een suite. Doe je dit 5 jaar in een rij, dan krijg je het voor life, aldus de beste meneer.
     
    Sandor vindt dit leuk.
  9. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Heeft iemand ervaring met de platinum voucher voor een Marriott bed (40% korting)? Gaat het dan om een totale set, of alleen een matras? Is er ook een optie om een hoofd board te nemen? Ik heb Marriott een mailtje gestuurd, maar was benieuwd naar jullie ervaring.
     
  10. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    169
    Trofeepunten:
    43
    Sinds ik platinum ben alleen nog maar junior suites gekregen bij het boeken van 'normale' kamers.

    Ook vroeg inchecken nergens een probleem, zo kon ik gisteren om 08:00 smorgens al naar de junior suite in Parijs.
     
    ppt, Jack of all trades en EvdP vinden dit leuk.
  11. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Aparte rij voor titanium en ambassador niveau . Los van de snelle checkin zou het prettig zijn als ambassadors altijd plek hebben in de lounge. Met regelmaat zit het vol in Hong Kong.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    ppt en Ready2Board vinden dit leuk.
  12. appie

    appie Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    61
    Trofeepunten:
    28
    Iemand een tip?

    Begin maart wil ik een nachtje in Accra in t marriot bij t vliegveld slapen.
    kosten kamer : 430 euro!!
    Op punten 21.000 marriot punten.

    nu heb ik alleen geen marriot punten meer.

    iemand een idee waar ik deze voordelig aan kan schaffen?
    via marriot zelf, maar die hebben geen aanbieding momenteel.

    zijn er andere sites/opties ?
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    3.172
    Trofeepunten:
    483
    21/K Amex punten overboeken ben je er ook.
     
  14. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    24 uur service (+een beetje meer) gehonoreerd in Marriott marquis bangkok. Check in op woensdag 04:15 en check-out donderdag om 08:15. Aangevraagd via ambassador relatie manager.
     
    EvdP vindt dit leuk.
  15. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    369
    Trofeepunten:
    63
    Gelukkig is er weer een softlanding! Voor mij van Titatanium elite naar Platinum.

    In January 2023, all Members will have their 2022 loyalty activity evaluated as follows:
    • Members who achieved their existing Elite status again in 2022 will have their current status renewed through February 2024.
    • Members who did not re-achieve their existing Elite status in 2022 will be offered one tier below their current status through February 2024. These members will see their new status starting in March 2023 and can enjoy their existing status through February 2024.
    • Members who achieved a higher Elite level during 2022 already have a status expiration date of February 2024.
     
  16. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Marriott wil natuurlijk graag dat gasten ook eten in de Marriott hotels. Hiervoor hebben ze een app met veel 2 for 1 deals in restaurants. Ik gebruik ‘m zelf veel in Dubai. Maar de voordelen werken ook in veel andere landen: https://www.morecravings.com/en

    Door gebruik van de app spaar je ook punten bij bestedingen in Marriott restaurants als je niet slaapt in het hotel.
     
    MVA20, Sandor en Daeni vinden dit leuk.
  17. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    100 nachten aangetikt. Nu nog 7k spend. Met de verhoogde prijzen lukt het wellicht
     

    Bijgevoegde bestanden:

    lloydje33, Godenzoon14, Ruut en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. coenvh

    coenvh Blue Tier

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    169
    Trofeepunten:
    43
    Netjes, 68 nachtjes voor mij nu. 75 haal ik zeker, 100 weet ik niet. Die qualifying spend kan je zeker pas zien als je de 100 hebt aangetikt?
     
  19. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    653
    Trofeepunten:
    123
    Spend zie je in het begin scherm van je account. Vanaf dag 1. Geen idee of titanium of platinum member hetzelfde zien
     

    Bijgevoegde bestanden:

  20. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Wat doe jij voor werk als je nu al 100 nachten hebt gehaald?
     
    lloydje33 en ErwinLansing vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina