Marriott Bonvoy™

Discussie in 'Hotels & Anderen' gestart door Jelle, 20 jan 2019.

  1. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Nieuwe promotie. 18k punten maximaal mogelijk - na 2e verblijf 6000 punten extra. 4e verblijf nog een keer 6000 extra en bij 6de verblijf laatste 6k
     

    Bijgevoegde bestanden:

    arjen05 vindt dit leuk.
  2. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Twee nieuwe promoties:

    upload_2019-12-7_21-52-19.png

    15.000 na 6 verblijven tot 14 januari, 5000 na 2 weekend stays (dus met vrijdag- of zaterdagnacht) tot 29 februari.
     
  3. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Je kunt vanaf vandaag gift cards kopen bij Marriott met 20% korting. Keuze 5 kaarten van 50 - 1000 USD en daarna te gebruiken bij de meeste Marriott merken, niet voor prepaid stays.

    https://gifts.marriott.com/
     
    Amsterdam, DirkOnTour en MVA20 vinden dit leuk.
  4. Bjorn

    Bjorn Silver Member

    Berichten:
    531
    Leuk Bevonden:
    712
    Trofeepunten:
    123
    Thanks! Ook goed om te weten, is dat volgens de FAQ de gift cards niet kunnen verlopen. Ze zijn dus "eeuwig" houdbaar.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2020
    Amsterdam vindt dit leuk.
  5. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Iemand ervaring met een verblijf van drie personen? Als je dit netjes invult in het zoekveld zie je bij een aantal hotels een behoorlijke extra person fee (119€/dag) er bij komen [bij het Excelsior in Milaan bijvoorbeeld]. Cumulatief loopt dat behoorlijk op. Heb je als Platinum lid wellicht nog extra voordelen als je met drie personen gaat? Ik meen wel dat je dan voor de derde persoon zelf het ontbijt bijvoorbeeld moet betalen. Groet.
     
  6. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Paar keer met 3 personen op 1 kamer geslapen (2x queen of suite met pull out couch).
    Volgens mij nooit een toeslag betaald en ontbeten in de lounge.
    Ik geloof dat dit bij Marriott/Renaissance was.

    Wellicht eerst voor 2 personen boeken en vervolgens het hotel e-mailen/chatten. Zeker als platinum lid. Wellicht dat je nog een upgrade krijg naar een suite/familie kamer;)
     
    Jelle vindt dit leuk.
  7. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Following your kind request we wanted to inform you that supplement for third person in the room is 90.00 Eur per night. This is the fee for the rollaway bed, and it is applicable to all of our guests.

    Dan de vraag inderdaad als je een upgrade krijgt met meerdere bedden, als dat bed überhaupt niet nodig is; of je dan de fee nog moet betalen haha
     
    EvdP vindt dit leuk.
  8. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Hangt inderdaad van het hotel af en de soort kamers.
    Indien je nog SNAs heb, kan je dat proberen als er goede suites tussen zitten en indien niet bevestigd alsnog een bed erbij boeken.
     
  9. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Als ik met drie personen wil verblijven, kijk ik vaak naar studio’s of suites. Kosten van de kamer is hoger, echter geen extra kosten voor rollaways.

    Als je van te voren de situatie uitlegt en welke status je hebt, kom je vaak weg zonder kosten
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2021
    EvdP vindt dit leuk.
  10. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Is ook een idee, maar een beetje zonde om twee keer meer te betalen terwijl je sowieso een suite krijgt (indien beschikbaar natuurlijk..)
    Zou wel bijzonder zijn als die 90€ per nacht alleen voor zo een roll away bed is, stel dat het een suite wordt is het dan niet nodig.
    Ook interessant is dat 2 personen + third person fee goedkoper is dan initieel zoeken op 3 personen, in dezelfde kamer onder zelfde voorwaarden… kortom, ze doen maar wat
     
  11. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Pas geleden weer een targetted promo ontvangen; dubbele punten t/m 30-11-2021.
     
    Jack of all trades, jphorn, Jelle en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Die zou ik ook wel willen ontvangen…
     
  13. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Heeft iemand ervaring met de 'local promotion rate' (LPR invullen bij "Add Corp/Promo Code"). Ga binnenkort naar Dubai en zie dat de kamers van het St Regis voor de helft van de prijs zijn met deze code, onder restricties staan verder geen bijzonderheden. Tevens neem ik aan dat de benefits die je hebt als member gewoon gelden.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  14. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Als je klant bent van die bank, mag je er gebruik van maken. Ik zou met dat soort rates, hoe aantrekkelijk ook, even oppassen. Risico is dat ze je verblijf weigeren en je dus de rack-rate mag gaan betalen.
     
  15. Jelle

    Jelle Blue Tier

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Inderdaad, soms staat dan in de voorwaarden dat je hiervan bewijs moet laten zien. Maar in dit geval is dat niet zo en daarom volledig legitiem (met een grijs randje).

    By the way, als er nog zorgmedewerkers zijn; bij Marriott kan je met de code HJH op vertoon van je zorgmedewerker pas ook met fikse korting boeken
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2021
    EvdP en FlyingDuck vinden dit leuk.
  16. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik ga volgende maand naar Curacao en zit te kijken naar Marriott Beach. Ze hebben diverse tarieven en vraag me af wat het voordeligst is. Nu een Bonvoy tarief boeken met 15% korting (langer dan 7 nights) of wachten tot een paar dagen voor vertrek en dan een prepaid boeken?

    Het 1e tarief kan tot dag voor aankomst nog gecancleed worden, dus mss dat doen en dan een prepaid kopen?

    Heeft dat dan nog consequenties voor Bonvoy points?
    Zijn die points uberhaupt iets om voor te gaan als ik 1x per jaar 2 nachten verblijf?
     
  17. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    Zit zelf ook naar dit hotel te kijken. QRI is nu het beste tarief voor min. 2 nachten voor de dagen waarop ik kijk. Marriott heeft overigens bijna geen upgrades, Renaissane heeft vaker suites beschikbaar mocht je nog SNAs moeten gebruiken..
     
  18. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik zit niet zo in de hotel programma's, wat zijn QRI en SNA?
     
  19. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.852
    Leuk Bevonden:
    3.262
    Trofeepunten:
    508
    SNA zijn suite nachten die je krijgt als je status bereikt (platinum of titanium), dan kun je 5 nachten aanmerken voor suite upgrades, maar dan moet het hotel wel suites hebben, anders kun je ze gebruiken voor kamers met beter uitzicht etc.

    QRI is de code voor de promotie die nu loopt tot en met donderdag, Week of Wonders, waar je tot 25% korting krijgt op bepaalde boekingen. Beide hotels in Curaçao doen mee aan die promo. Als je een hotel opzoekt, kun je bij 'rates' kiezen voor 'corporate' of 'SET' code, en deze 3-letterige code invoeren. Als je via de Week of Wonders pagina gaat, wordt die code automatisch ingevuld
    https://nad-week-of-wonders.marriott.com/en-us voor de algemene pagina of https://hotel-deals.marriott.com/week-of-wonders/#pacsys-directory voor de QRI-code voor tot 25% korting.
     
    westi, Daan3 en EvdP vinden dit leuk.
  20. EvdP

    EvdP Blue Tier

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    376
    Trofeepunten:
    63
    Leuk! Ik verbleef er vorig jaar paar dagen en een goed hotel.

    Ik kwam er vorig jaar achter dat je voor dit Hotel vaak ook met TUI, vakantiediscounter etc aanbiedingen heb. En bij hen zit ontbijt vaak ook in begrepen. Dus wellicht goed om ook bij hen even te kijken.
     
    westi vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina