M&M Mileage Bargains

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Lionell, 12 aug 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Dit zijn de nieuwe Mileage Bargains bij Miles & More vanaf 1 august. Boekingen moeten gebeuren voor 31 augustus en de reis periode is voorzien tussen 1 december en 17 december. Sommige deals zijn enkel geldig tussen 1 augustus en 30 september.

    Aantal voorbeelden:

    • Brussel - Berlijn Tegel in economy voor 10000 mijlen tussen 1/12 en 17/12
    • Brussel - Berlijn Tegel in business voor 20000 mijlen tussen 1/12 en 17/12
    • Brussel - Nice in economy voor 12000 mijlen tussen 1/8 en 30/9
    • Brussel - Tokyo Haneda in business voor 70000 mijlen (ipv 135000!) tussen 1/12 en 17/12
    • Brussel - Philadelphia in business voor 55000 mijlen (ipv 105000!) tussen 1/12 en 17/12
    Voor meer info klik op deze LINK
     
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Jakarta in C is ook 70K .. vucht gaat ook via KUL volgens mij
     
  3. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Wil je van deze periodieke bargains elke keer een artikel maken Lionell? net zoals ook voor de FB Promo Awards?
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja dat is goed, maak ik er van deze ook eentje? Dan voeg ik hem toe als pitch
     
  5. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    graag :)
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nu heb ik net al m'n mails nagekeken maar ik vind deze promo dus in geen enkele mail van Lufthansa, noch in de nieuwsbrief van M&M. Ik kwam ze per ongeluk gisteren tegen met een google search.
    Ze worden blijkbaar elke maand online gezet? Maar ik krijg nergens notifications...
     
  7. Tom Verschueren

    Tom Verschueren Newbie

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    17
    Trofeepunten:
    3
    Hi Lionell, Je kan ze vinden op de website van Miles & More bij spend miles (mijlen uitgeven), huidige aanbiedingen dan op alle aanbiedingen klikken en dan naar mijlenkoopjes gaan.
    Je krijgt dan een mooi overzichtscherm met alle aanbiedingen waarbij je ook je vertrekluchthaven kan wijzigen/kiezen.
    Overigens kan je jezelf aanmelden voor de maanderlijkse nieuwsbrief bij mijlen verzamelen: verdien 500 miles bij aanmelding op de nieuwsbrief. Je krijgt dan elke maand de nieuwsbrief met mijlenkoopjes en krijgt er nog eens 500 mijlen bovenop voor je aanmelding!

    Let wel op de taxen en brandstoftoeslagen die je moet betalen op deze mijlenkoopjes!
    Business naar vb US (Philadelphia) komt algauw richting 500$ aan tax/toeslag.
     
    SVDH en Lionell vinden dit leuk.
  8. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Tom, merci voor de uitleg! Dan heb ik ze daar over het hoofd gezien.
    De miles die je vermeld die heb ik inderdaad ook verdiend door de tips die je vermeld :)
    Ik heb voorlopig nog geen tickets geboekt via deze mijlenkoopjes, maar je haalt een goed punt aan, Lufthansa heeft soms waanzinnige toeslagen op award tickets...
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Meer tekst en uitleg is te vinden in het artikel op de Ikvliegveel website, en wel op deze link :)
     

Deel Deze Pagina