M&M Mijlenaanbiedingen

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Lionell, 13 jul 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Op deze site kan je de periodieke mijlenaanbiedingen terug vinden van het Miles & More programma: http://www.mileagebargain.com/index.php?lang=nl

    Als je geabonneerd bent op de nieuwsbrief van M&M dan krijg je de link per email toegestuurd. Alle recente aanbiedingen voor het redeemen van je miles zijn hier te vinden, voor alles wat wils: 12000 voor een retour in economy binnen Europa (Berlijn, Marseille, London, om er een paar te noemen), 24000 mijlen voor een retour in business class binnen Europa. Maar er zijn nog meer bestemmingen zoals bvb. Atlanta (55000 mijlen voor een retour in business class), Hong Kong retour in economy voor 40000 of je kan naar Beijing in business voor 70000.

    Let wel op, als je miles wil redeemen, deze vluchten moeten geboekt worden vóór 31 juli 2014. Reisperiode varieert tussen reizen voor eind juli of enkel tijdens de maand november, dit is afhankelijk van de bestemming die je kiest.

    Zeker in de gaten houden dus voor degenen die fervent miles sparen bij M&M :)
     
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Je hebt tenminste keuze bij LH. KLM heeft natuurlijk de promo awards maar dat zijn toch vaak maar een handje vol bestemmingen
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    De Promoawards zijn drastisch in waarde gedaald. De bestemmingen zijn vaak bagger en vaak alleen maar in Economy. Business is er bijna niet meer terwijl dat juist de beste waarde geeft voor je punten.
     
  4. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Ja, de bestemmingen zijn vaak niet erg bijzonder. Maar er een bestemming tussen zit die werkt voor je, is 25k FB miles niet gek. Ik overigens wel elke keer te kijken of een leuke bestemming in business tussen zit, maar tot zover 'no joy'. Al kun je natuurlijk ook ter plekke een vlucht boeken naar ene andere, geschiktere locatie. Voor Noord-Amerika kan dit heel goed werken, en boost je ook nog eens je segment-count.
     
  5. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Ook het feit dat de Promoawards niet meer standaard 50% korting hebben maar 25% vind ik erg zonde. DXB R/T in Y voor 30k, dat kon eerst veel beter.
     
  6. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Gisteren stond er in de nieuwsbrief van M&M een "aanbieding" voor 10000 mijlen voor 226 euro bij een jaar abonnement op The Economist. De promo is te vinden op deze LINK
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Soms loont het de moeite om I.T. geek te zijn... :D

    Zo kwam ik er recent achter dat de site van de Miles & More Mileage Bargains regelmatig veranderen zonder dat daar een mailing over wordt uitgestuurd naar de leden...
    Volledige details van de verandering krijg ik 1 keer per week doorgestuurd en daarin staat een link met het volledige rapport
    http://www.changedetection.com/log/de/meilenschnaeppchen/index_log3.html

    change detection.jpg
     
  8. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    :eek: dat is geen gevalletje spelfoutjes aanpassen..
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja ik zag voor m'n gevoel elke week andere dingen op de site... Ik dacht dat ik gek aan het worden was, maar bleek dus dat er flink wat veranderingen gebeuren.
     
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Voor het eerst dit jaar dat L.A. nu bij de mileage bargains staat! Alleen jammer dat de periode niet uitkomt, anders had ik met m'n gespaarde miles genoeg voor 2 retours in economy.
    Screen Shot 2014-09-29 at 20.02.39.png
     
  11. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Uit nieuwsgierigheid: hoe heb je deze M&M mijlen voornamelijk gespaard? :)
     
  12. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Korte breakdown:

    1250 mijlen van vluchten
    7500 mijlen The Economist promo
    20000 mijlen NY Times promo
    500 mijlen M&M newsletter
    300 mijlen M&M Facebook app
    950 mijlen SPG verblijf Barcelona (double dipping)
    1560 mijlen van hotel reviews op holidaycheck
    500 mijlen Telekom promo
    al de rest is uitgaven met Brussels Airlines Amex kaart
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  13. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Holy chips! Je hoeft niet altijd te vliegen voor een gratis retour!
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad ik heb amper 4 vluchten gehad dit jaar en heb geleerd dat niet alle promos op de Belgische M&M site komen te staan, zoals de sommige kranten promos in Duitsland die ook geldig zijn voor mensen in de Benelux. Ik hou ze nauwlettend in de gaten en zal ze hier ook posten in het andere topic.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  16. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Weer een aantal wijzigingen op de website van de mileage bargains, deze keer ook weer niet zo zuinig met aanpassingen...
    Screen Shot 2014-10-09 at 19.26.34.png
     
  17. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  18. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Spijtig toch dat je meestal een hoop "taksen" dient te betalen. Je moet al goed gek zijn om je miles aan een award-ticket binnen Europa te geven, zelfs al zijn het mileage bargains.
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, voor het bedrag van die taksen koop je bijna een retour in economy afhankelijk van de periode dat je wil vliegen. Op intercontinentale is het nog erger met fuel surcharges en taksen...
     
  20. flyerbe

    flyerbe Silver Tier

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    239
    Trofeepunten:
    268
    Met olie op de laagste prijs in jaren zijn die fuel charges nog meer boerenbedrog dan vroeger trouwens.
     

Deel Deze Pagina