Lufthansa Oil & Energy Club

Discussie in 'Brussels Airlines: Miles & More' gestart door Jeroenve, 26 aug 2014.

  1. Jeroenve

    Jeroenve Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Wellicht interessant om te vermelden is de Lufthansa oil & energy club voor professionals werkzaam in de olie en gas industrie. Aanmelden (mocht je in aanmerking komen) gaat eenvoudig via de Lufthansa oil & energy website.

    Vanzelfsprekend is het wel vereist om werkzaam te zijn bij een aangesloten bedrijf. Het geeft wat leuke extraatjes zoals een instant Miles & More Lufthansa Frequent Traveller status (Star Alliance Silver).

    De voordelen even op een rijtje (rechtstreeks van de Lufthansa website):

    - Unlimited validity for your earned award miles
    - 25 % additional miles on scheduled flights with selected airlines
    - Waiting list priority
    - Priority Check-in
    - Increased free baggage allowance
    - Access to the Lufthansa Business Lounges
    - Exclusive Frequent Traveller Service Hotline
    - Benefits when applying for and using the Lufthansa Frequent Traveller Credit Card

    Persoonlijk vind ik het grootste voordeel de toegang tot de Business Lounge tijdens Star Alliance vluchten. Voor zowel mijn privé als werk gerelateerde vluchten geeft dit de mogelijkheid om te douchen, even wat te eten, te drinken en nog wat te kunnen werken tijdens mijn reis. Iets wat zeker op intercontinentale vluchten erg praktisch is.
     
  2. Jeroenve

    Jeroenve Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Ja inderdaad, Lufthansa, Swiss air etc.

    Voor mij persoonlijk is dat prettig omdat ik veel naar Duitsland vlieg voor mijn werk, daar is op bijna elke luchthaven wel een Lufthansa Lounge.
     
  3. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Als je met de Lufthansa Group vliegt is Frequent Traveller status erg waardevol. Daarbuiten is Star Silver waardeloos.
     

Deel Deze Pagina