Lounge toegang CDG

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door ErikBenjamin, 30 mei 2017.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Aangezien KLM via FB het juiste antwoord niet kan geven, probeer ik het even hier: Wat zijn de kosten voor Skyteam loungetoegang op CDG (vermoedelijk TERMINAL 2E)?

    Op zondag 18 juni vlieg ik met wat collega's van CDG naar AMS. Ik krijg zelf gratis toegang + 1 gast maar wat betaal ik voor de overige collega's?
     
  2. TravelTheWorld195

    TravelTheWorld195 Silver Member

    Berichten:
    1.036
    Leuk Bevonden:
    706
    Trofeepunten:
    368
    Volgens deze pagina tussen de €25 en €45. Aangezien dit nogal een ruime schatting betreft, heb ik verder nagezocht, maar heb ik nergens een exact antwoord kunnen vinden.

    EDIT: voor de arrivals lounge op CDG betaal je €35 na 10:00, daarvoor €50. Wellicht geeft dat ook enigszins het prijsniveau van de 'reguliere' lounges weer.
     
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    Ik meen dat ik destijds €30 heb betaald maar toen was ik wel FB Silver. Volgens mij moeten je collega's wel FB lid zijn om toegang te krijgen tot de lounge op CDG.

    Je kan trouwens ook veel beter Air France hierover contacteren, i.p.v. KLM. :)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    In dat geval mogen ze zich allemaal aanmelden bij FB ;) Thanks, ga ik ook even doen.
     
  5. TXL-ler

    TXL-ler Blue Tier

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Ik zou het eigenlijk moeten weten want ik heb het een keer gevraagd anderhalf jaar geleden. Het was €25 of €35. In ieder geval niet meer dan dat.
     
  6. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Afhankelijk van hoe lang jullie overstap is maar ik zelf zou alleen voor toegang in lounge 2k betalen. De overige ST lounges zijn geen echte value for money. Met een clarins behandeling heb je het er al uit.
     
  7. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Kan/mag je daar in als je vliegt vanaf terminal 2F?
     
  8. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    vanmiddag de lounge in 2F geweest. Wat een drama is dat zeg. Veel te klein en veel te veel mensen. Niet echt een lounge gevoel. Eten is karig en een plek vinden is een drama....ik zou er eerlijk gezegd nog geen € 5 voor betalen en dat meen ik :(
     
  9. tamibcn

    tamibcn Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Vorig jaar met 8 collega's, 2x Gold en 1x Platinum een korte stop gemaakt in een van de lounges in CDG. We kregen zonder moeite (en zonder te betalen) ook de andere 2 collega's mee naar binnen. In ons geval waren ze dus heel coulant en hadden ook geluk dat het niet al te druk was op een zondag.
     

Deel Deze Pagina