30% korting op alle verblijven in de Benelux met de volgende link: http://www.accorhotels.com/nl/leclub/hotels-offers/promotion-30718-hotelaanbiedingen.shtml
Meteen maar een opvallende ervaring: eergisteren ingecheckt bij Pullman Pattaya (Thailand). Ik had een deluxe kamer geboekt, maar kreeg bij het inchecken de mededeling dat ik geen toegang kreeg tot de lounge, ondanks mijn platinum status. Ik wees ze op de website en brochure waarin staat dat lounge toegang tot de benefits behoort, maar ik werd verteld dat het 'hotel policy' was om dit niet te geven. Uiteindelijk betaald voor Club Room (ontbijt, gratis frisdrank, cocktails en late check out leken me dat waard) en geen verdere upgrade gekregen, ook al was het hotel zo goed als leeg. Vanmiddag uitgecheckt en ivm een late vlucht nog wat rondgehangen in de lounge. Toen het loungepersoneel erachter kwam dat ik al uitgecheckt was, werd snel mijn glas cola voor mijn neus weggehaald en werd ik verzocht onmiddellijk te vertrekken. Uiteindelijk maar bij de beach bar nog een drankje gedronken... Erg opvallend en ik moet zeggen dat ik dit niet eerder heb meegemaakt! Afgelopen week bij Pullman Bangkok tegenovergestelde ervaring gehad: mooie upgrade, loungetoegang, flesje wijn op de kamer, late check out mét loungetoegang, etcetera! Ondanks deze 'rare' ervaring toch een fijn verblijf gehad: prachtig hotel buiten de chaos van Pattaya met mooi zwembad en strand, vriendelijk personeel en ruime kamers. Alleen aan de erkenning van A Club members kunnen ze nog even werken... Uitgebreide review met foto's volgt uiteraard!
Dat is gewoon schandelijk! Ik hoop dat je nog zowel bij het hotel (liefst een zo hoog mogelijke manager) als bij Accor Le Club klaagt. Ik heb een hekel aan hotels die loyaltyprogramma's als een eenrichtingsweg zien en verzinnen dat benefits bij hun hotel niet van toepassing zijn. Normaal gesproken vind ik ze in Azië juist genereus met voordelen maar Le Club blijft dus een hekelpunt.
Er was net 'niemand beschikbaar' voor een klacht, maar ik heb het emailadres van een manager, dus als ik straks na 4 tussenlandingen (joepie!) thuis ben, ga ik er zeker even een mailtje achteraan sturen...
Ben zelf net terug van een Suite Novotel verblijf. Heb geen status meer bij Le Club maar bij zo'n hotel had het mij alleen een welkomsdrankje opgeleverd. Verblijf was prima, fijn was dat snel wifi, binnenlandse gesprekken en on-demand movies gratis inbegrepen waren.
Laat ook Le Club zelf weten dat dit hotel blijkbaar niet aan Platinum erkenning doet. Zal je misschien wat punten opleveren. Kreeg je nog een complimentary upgrade? Want zo lijkt het alsof je 'onder druk' een upgrade heb gekocht om de dingen te krijgen die je eigenlijk via je status verdient. Slechte zaak.
Ik zal ze even cc'en in de mail inderdaad. Geen verdere upgrade gehad, dus voor zover ik heb gezien geen platinum erkenning (mocht alleen inchecken bij de 'priority desk' toen ik daar zelf om vroeg ivm lange rij bij receptie). Nu vind ik dat allemaal op zich geen ramp, maar wel erg opvallend! Ben heel benieuwd naar de reactie! Ik hou jullie uiteraard op de hoogte!
Het is natuurlijk ook allemaal een #firstworldproblem maar een hotel dient zich gewoon aan de afspraken te houden. Anders moeten ze maar indepent worden en mogen ze ook niet profiteren van het loyaltyprogramma.
Heel toevallig: ik heb vorige week in hetzelfde hotel overnacht! Bij de premium check-in zat Tiffany die uiterst behulpzaam was en ik kreeg een automatisch upgrade qua kamer en lounge-toegang. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden was over dit hotel! Je hebt toch wel een beetje vriendelijk gelachen naar Tiffany?
wel vreemd dat er van persoon tot persoon zo'n verschillende behandeling is. Dat maakt het onrecht t.a.v. Valentijn alleen maar groter.
Zit op dit moment in Novotel Ploenchit in Bangkok. Skytrain letterlijk voor de deur en heerlijk hotel. Van 5-7 uur happy hour in de lounge met echt een uitgebreid buffet aan hapjes en drankjes! Dit hotel is vaak gunstig geprijsd t.o.v. andere Accor hotels, dus dat is dan nog een extra pro! (Ik heb voor dit hotel maar €45 betaald: summer sale actie en vanwege platinum pas upgrade en lounge toegang!)
Punten van mijn verblijf hebben net gepost. Meer dan gedacht. Ik ben niet van plan om longterm te gaan sparen bij Accor en ik heb nu iets meer dan 3000 punten. Wat is het maximale dat ik hier uit kan halen? Volgens mij een 40€ voucher of ik kan ze omzetten naar FB punten. Maar ik sta open voor andere ideeën.
Heb afgelopen jaar niet in een Accor hotel geslapen, toch kreeg ik gisteren een mail dat mijn Plat. Status met een jaar is verlengd
hm... ze gaan heel divers om met dit soort gevallen. Was je plat bij Accor verdiend of gematched, @LVO ? Ik had wel een overnachting, maar ik ben gedowngrade en ze wilden ook niet uit coulance me weer terug upgraden...