Le Club Accor ExecutiveLounges (overzicht).

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door MdT, 2 jan 2018.

  1. MdT

    MdT Blue Tier

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    227
    Trofeepunten:
    43
    Het heeft lang geduurd, althans, ik heb er lang naar gezocht. Een lijst met alle executive lounges van Le Club Accor Hotels. Ook enkele keren gevraagd per telefoon bij LCAH, maar ze konden mij nooit vertellen in welke hotels nou precies een lounge zit.

    Bij deze dus een link, waar handig op vermeld staat waar zo'n lounge zit.
    Met een platinum status mag je hier doorgaans gratis gebruik van maken.

    https://www.accorhotels.com/leclub/user/hotels-lounge/index.en.shtml

    Mijn vraag: wie heeft er ervaring met een platinum status in welke lounge, en wat was je ervaring?
     
    jongesander en Lionell vinden dit leuk.
  2. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Er bestond er ook een op Flyertalk:

    https://www.flyertalk.com/forum/acc...0-accor-master-lounge-thread-not-sofitel.html

    en alleen voor Sofitel:

    https://www.flyertalk.com/forum/acc...els/1508546-sofitel-master-lounge-thread.html

    Onlangs in Novotel Bangkok Airport geweest, even de naam kwijt. De lounge 2 keer bezocht, was altijd rustig. Leuke tafels en stoelen, beetje restaurant achtig. De dames waren zeer attent en bereid tot een praatje. Op gezette tijden bieden ze drankjes en hapjes. Wij hebben in de middag lekker gesmuld van de diverse koude en warme hapjes, lekker hoor. Best een groot assortiment.

    Ook So Sofitel Bangkok bezocht. Prima, zeer attent. Weinig in assortiment vwb hapjes. Drankjes wel. Bediening uitermate gastvrij en attent. Deze lounge is niet groot. Wel leuk buiten zitten op een balkon op 25 hoog. Vwb uitzicht kun je beter aan de andere kant zitten, in het restaurant.
     
    Lionell en MdT vinden dit leuk.
  3. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    2.302
    Trofeepunten:
    558
    @Denzi had hier ook een topic aangemaakt maar dat was lounge in het algemeen.

    Copy/paste van mijn eigen posts:

    Sofitel:
    Bali Nusa Dua - Als Platinum werd ik begeleid naar de lounge waar ik werd ingecheckt. Terwijl ik wachtte, wordt er drinken ingeschonken. High tea was er ook, tevens ontbijt. Niet echt een uitzicht. Wel heel erg vriendelijk personeel. :)

    Manila -Zicht op zee. Heerlijke eggs benedict. Er kwam zelfs een dame een rugmassage geven terwijl je wachtte op je ontbijt. Goede service, prima te doen.

    Mercure:
    Bratislava Centrum - Upgrade naar een Privlege room met toegang tot de lounge (Gold). Op de begane grond. Klein en knus met water, drankjes en snacks. Geen alcohol.

    Novotel:
    Century Hong Kong - Kleine lounge, was net te laat voor alcohol. Waarschijnlijk mooi uitzicht als het niet donker is ;-). Had er niet ontbeten, maar in het restaurant.

    Hongkong Nathan Road Kowloon - Ik ben er geweest, ik kan het alleen niet zo goed herinneren vanwege de vermoeidheid...
     
    Lionell en MdT vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina