Last minute upgrade voor een derde

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Mindyourstep, 30 jan 2020.

  1. Mindyourstep

    Mindyourstep Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    40
    Trofeepunten:
    13
    Goedemiddag,

    Ik heb een vraag. Vlieg over paar weken zelf WBC terug naar AMS. Nu heb ik een goede vriend ook toevallig aan boord zitten op deze vlucht. Echter zit hij Economy.

    Ik wil hem eigenlijk verrassen met een Last minute upgrade naar WBC op mijn punten.
    Weet iemand of dit mogelijk is om te regelen op de luchthaven van vertrek of aan boord?

    Ik hoor het graag!
     
  2. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Als je zelf platinum status hebt en er is nog beschikbaarheid in O of Z dan kan dit.
    moet je even via de platinum lijn regelen.
     
  3. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Weet je zijn PNR? Om van tevoren te upgraden moet je op de een of andere manier zijn boekingsinformatie krijgen. Dan idd even Platlijn bellen en kijken wat ze kunnen bieden.
     
  4. Mindyourstep

    Mindyourstep Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    40
    Trofeepunten:
    13
    ja die info kan ik wel achter komen ;-)
    leukste is natuurlijk wel de verrassing

    thanks
     
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.841
    Leuk Bevonden:
    3.250
    Trofeepunten:
    508
    Alles voor een gate-upgrade komt wel in zijn app of boarding pass per email, dus als je zijn PNR hebt ook even je eigen mailadres in die boeking zetten, anders krijgt ie wellicht nog het betalingsbewijs binnen. Als 'ie de app gebruikt en je hebt de upgrade van tevoren geregeld, even ontmoedigen om via de app in te checken.
     
    Mindyourstep vindt dit leuk.
  6. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.354
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik heb een keer een vriend van me op dezelfde manier verrast. Ik vroeg zijn boekingsgegevens "om stoelen naast elkaar te reserveren" en uiteindelijk op de airport een upgrade genomen voor miles.

    Ik had toen zelf ook een economy, ik kreeg bij inchecken wel de optie om te upgraden met miles en maar hij niet. Omdat ik er toen niet zeker van was of we samen konden upgraden heb ik dat niet online gedaan. Op de airport kostte me dat achteraf 20k punten extra. dat was jammer.
     
    Mindyourstep vindt dit leuk.
  7. Mindyourstep

    Mindyourstep Newbie

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    40
    Trofeepunten:
    13
    ja idd...dit is een vlucht vanaf bogota.. zal wel duur geintje worden. Maar goed een glimlach blijft onbetaalbaar
     
    Melchior, VinceG, beuse242 en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina