Lang weekend Nice

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Derek, 29 jul 2019.

Tags:
  1. Derek

    Derek Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    Goedemorgen allen,

    Ik ben momenteel aan het zoeken naar een goede, goedkope vlucht naar Nice vanaf AMS/RTM. Data: heen op 31-8 en terug 3-9. Nu vlieg ik het liefst met KLM omdat ik daar zilver status heb en die graag wil behouden.

    Echter is de goedkoopste vlucht die ik kan vinden vanaf RTM vertrekken en op AMS aankomen met Transavia: https://www.google.com/flights#flt=...9-09-03.NCEAMS0HV5586;c:EUR;e:1;sd:1;t:f;tt:m

    KLM kost al snel €271... Nog enige tips/verhelderend inzicht om toch nog aan goedkope KLM tickets te komen rond die tijd. Data en tijden ('s ochtends heen en 's avonds terug) zijn niet erg flexibel.

    Alvast bedankt!
     
  2. TimH

    TimH Blue Tier

    Berichten:
    258
    Leuk Bevonden:
    324
    Trofeepunten:
    63
    Ik kom via Momondo uit op tickets vanaf 83 Euro (Easyjet). KLM/AF is vanaf 218 Euro, tenminste als je 's ochtends wil vertrekken.
     
  3. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Persoonlijk zou ik voor een verschil van 140 euro nooit KL verkiezen boven een lowcost carrier. Ik weet niet hoeveel xp je nog voor zilver nodig hebt, maar 140 euro voor 10xp is nogal aan de dure kant.
     
  4. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Eens met bovenstaande. Als je vrijdagavond zou willen vertrekken kan je met klm voor €150.
     
  5. Derek

    Derek Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    Kijk, nog een goede tip! Thanks ;)
     
  6. Derek

    Derek Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    Ik heb net zilver behaald dus ik heb nog bijna een jaar om het te verlengen (of goud te worden :)). Maar ik ben het eens, dure grap! Eventueel zou die vrijdag nog een optie zijn... Ik ga eens kijken, bedankt!
     
  7. vlieger76

    vlieger76 Newbie

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    83
    Trofeepunten:
    18
    Vanaf Antwerpen is het 193 euro en je krijgt 20 xp. Stukje ANT-Schiphol is dan met de Thalys. Terug hoef je deze niet te nemen
     
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.605
    Leuk Bevonden:
    3.212
    Trofeepunten:
    508
    Niet vergeten je retour-kaartje op Schiphol wél op te halen bij de ticketbalie, vervolgens hoef je de trein idd niet te nemen en krijg je wel de XP's.
     
    Thijsk vindt dit leuk.
  9. Derek

    Derek Newbie

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    7
    Trofeepunten:
    8
    Als ik in mijn eentje was geweest was ik zeker voor bovenstaande optie gegaan, echter vlieg ik met nog twee andere personen die iets minder flexibel zijn ;) Uiteindelijk dus toch voor de Transavia vlucht gekozen. Dan maar miles met mijn Amex opstrijken.
     
  10. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Lijkt me een slimme oplossing. Scheelt je een hoop geld en kan je lekker van eten in Nice :)
     

Deel Deze Pagina