LAN 787 Business naar Madrid

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Sand0rf, 12 aug 2015.

  1. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    Nee, dat was een 787-900. De 767 heeft wel het laatste stukje LA704 MAD - FRA uitgevoerd vandaag. Heeft een Spaanse registratie, maar vliegt veel op Israel als je Flightradar bekijkt.
     
  2. kevin990

    kevin990 Silver Tier

    Berichten:
    490
    Leuk Bevonden:
    162
    Trofeepunten:
    268
    ja, afgaand op de foto's die online staan heeft die een nieuwere business class. Ook iets andere stoelen zo te zien.
     
  3. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik heb de 789 gevlogen in september. Is opzich niet veel anders aan. Door een andere kleur lijken de stoelen iets moderner. Feitelijk zijn het exact dezelfde stoelen. Verschil is dat business class links van de deur zit, en dus niet iedereen je loopt aan te gapen tijdens het boarden.
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.
  4. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Is opzich wel fijn, alhoewel ik het wel grappig vond omdat iedereen me echt zo aan keek van, waarom zit jij daar en niet in Economy...
     
    Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  5. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Dat gevoel ken ik. Gisteren was ik als eerste aan boord van een S7 vlucht. Ik was de enige passagier in business class en iedereen moest daar langs. Echte #firstworldproblems
     
    Lionell en lloydje33 vinden dit leuk.
  6. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Vliegtuig uit santiago naar Madrid was vertraagd omdat er eergisteren wateroverlast was in Sao Paulo waardoor baanverlichting defect was en het toestel vertraging hadden opgelopen.

    767 van privilege style was inderdaad gedateerd. Geen IFE en oude stoelen. Wel gewoon de LAN catering. Is natuurlijk wel een maatschappij waar je anders nooit mee vliegt. Zeep in het toilet wassen van el-al waar deze kist vaak voor wordt ingezet.
    zal later nog wel wat foto's plaatsen.

    Hadden wel de indruk dat Madrid naar Santiago gewoon met de 787 is. Passagiers die doorvlogen werden bij de gate meteen doorgestuurd.
     
    Lionell en jongesander vinden dit leuk.
  7. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Passagiers zijn inderdaad doorgevlogen met de 787!
     
  8. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Zoals beloofd nog de foto's van de privilege 767:eek::eek: Let op de "beamer" boven de stewardess. ;)
    IMAG0343.jpg IMAG0348.jpg IMAG0354.jpg

    Zit nu in de lounge in Madrid en het toestel staat een einde verderop. Als het goed is een 787-900:):):)
     
    Lionell, kevin990 en jongesander vinden dit leuk.
  9. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Ik vond de lounge in Madrid erg mooi! Lekker kalm en groot. Geniet van je 787 vlucht!
     
  10. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    gisteren teruggekomen uit Madrid met de LA704, door de ATC staking in Frankrijk hadden we een zeer interessante route, hebben ipv 2 uur 3,5 uur kunnen genieten van de Dreamliner, tijd genoeg om de stoel even plat te gooien, dekens en kussens werden dan ook aan alle J passagiers uitgedeeld.

    [​IMG]
     
    high_class, Skywalker88, Flying doc en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. E**

    E** Newbie

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Is EUR 210 eigenlijk de goedkoopste rate voor deze vlucht met LAN ? Wil deze vlucht boeken maar vroeg me af of de prijs nog omlaag kan/ gaat?
     
  12. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    heb hem vorig jaar nog geboekt vaan ca € 170, dit jaar komt ie inderdaad niet onder de € 210, wat nog steeds een hele nette prijs is trouwens
     
    Lionell en E** vinden dit leuk.
  13. FlyingIvo

    FlyingIvo Newbie

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    70
    Trofeepunten:
    18
    Heb met deze vlucht trouwens wel geleerd dat je altijd naar de prijs van zowel economy als business moet kijken. Heb net even opgezocht en Economy en Business kosten allebei 209 euro. Opzich best wel grappig als je dat niet weet en dan erachter komt dat je voor hetzelfde geld ook business kon vliegen :p
     
    DirkOnTour en jongesander vinden dit leuk.
  14. jongesander

    jongesander Silver Member

    Berichten:
    2.215
    Leuk Bevonden:
    2.477
    Trofeepunten:
    633
    Hangt er wel een beetje vanaf wanneer je boekt. Soms is ie in Y ook gewoon 114 euro. Helaas is business meestal een stuk duurder dan economy.
     
    FlyingIvo vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina