kortste - goedkoopste KLM-AF segment

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Heidi, 18 sep 2016.

  1. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Nu is het zo, in ben in het proces van het overstappen van Delta Skymiles naar FB.

    Ik heb me aangemeld met de 3000 welkom punten - mits binnen 3 maanden reizen. Ik ga al reizen, maar niet met skyteam.

    Om de 3000 punten te halen, zoek ik voor zo min mogelijk geld, en zo min mogelijk tijd, en zo min mogelijk hoofdpijn - een segment waarbij ik de 3000 punten krijgt.

    Ondertussen, heb ik net de FB American Express Gold al binnen.

    Ideen?
     
  2. vaanie

    vaanie Newbie

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    5
    Trofeepunten:
    3
    Ik heb even zitten zoeken voor je via Matrix Ita. Ik doe even de aanname dat een oneday return het minste hoofdpijn oplevert.

    Heb daarvoor de volgende settings gebruikt om te speuren: inside_onedayreturn.jpg

    Mijn resultaat: op 1 oktober met KLM heen en weer naar manchester voor 99 euro per persoon.
    (P.s. wellicht handig om de bus vanaf eindhoven hier aan toe te voegen)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Heidi vindt dit leuk.
  3. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Eindhoven bus, begin ik niet aan... ik ben op de luchthaven binnen 30 min van mijn huis met OV... ik snap dat het een extra segment is, maar ik heb het niet nodig op dit moment..

    trouwens, winkelen in Manchester is super ! (y)
     
    Laatst bewerkt: 18 sep 2016
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Lowest fare naar Manchester is 94 euro, dus het kan nog net iets goedkoper en je bent snel weer thuis. Zie onderstaande optie: Screen Shot 2016-09-22 at 14.50.47.png
     
    Ready2Board vindt dit leuk.
  5. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    Telt de Transavia vluchten ook als segements met FB? want dan kan het nog goedkoper doen...
     
  6. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
    Je kan helaas alleen award Miles sparen bij Transavia. Die telen niet mee voor je status. Alleen als je level Miles met een vlucht verdient tellen ze ook mee als segment.

    Transavia is eigenlijk een uitzondering, want bij ongeveer elke andere SkyTeam maatschappij verdien je standaard level Miles op je vlucht.
     
  7. Maan

    Maan Guest

    Transavia is geen Skyteam maatschappij.
     
  8. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    En die level miles hangen dus ook af van de boekingscodes. Niet op elke vlucht krijg je punten, vooral bij de goedkopere tickets met andere maatschappijen zou ik altijd een dubbelcheck doen op de FB site met de desbetreffende boekingscode!
     
    FlyingFonz vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina