KLM WAW/KRK-XMN/CTU/HGH vanaf 880 euro

Discussie in 'Premium Fares (Business & First)' gestart door danfl44, 18 okt 2017.

  1. dmmdh

    dmmdh Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Als ik op de heenweg al een lange overstap in AMS doe zodat ik tripje WAW los koppel krijg ik er op de heenweg geen stop in HKG in, klopt dat? Of doe ik iets verkeerd? Op de terugweg via HKG lukt wel, maar dan is die stop een stuk korter met minder fijne tijden. Hoe kan ik zien welke stopovers allemaal mogelijk zijn? Of blijft dat trial & error?

    Eerste post hier, al veel geleerd door mee te lezen, maar nog veeel meer te leren volgens mij.
    Nog een vraagje bijv; als ik in ITA Matrix een MINCONNECT ingeef, bijv van CTU naar WAW, doet ie dat zowel in HGK als in AMS, hoe kan ik dat per stop aangeven?
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  2. dmmdh

    dmmdh Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Maar als je Chengdu - Shanghai..
    ..of Xiamen - Chengdu vliegt heb je een visum nodig en kun je geen gebruik maken van de 72 hour without visa transit als ik het goed begrijp?
     
  3. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Als je heen en terug via HKG gaat ook. Dan voldoe je niet aan de eis “3e land”
     
  4. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Beide steden hebben transitvisa, volgens mij kun je gewoon bij aankomst in de nieuwe stad opnieuw een transitvisum krijgen, ookal heb je een binnenlandse vlucht, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen..
     
  5. dmmdh

    dmmdh Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Op Flyertalk lees ik:
     
  6. mrsar

    mrsar Newbie

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    26
    Trofeepunten:
    13
    Binnen china mag je HKG als 3e land zien voor de transitvisa,ik heb deze route afgelopen December gedaan (WAW-XMN) en door naar SGN.
    mocht je dit gaan reizen,zorg ervoor dat je alle vluchten op papier mee hebt zodat je ze kan laten zien dat je een 3e land vlucht hebt.
     
    jeroen100 vindt dit leuk.
  7. Vakantieman

    Vakantieman Newbie

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    18
    Hoe zit het met een stopover in HKG?
    Dat lijkt me de meest aantrekkelijke bestemming om even een paar dagen rond te hangen namelijk.
     
  8. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Volgens fare rules niet mogelijk.
     
  9. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Zat ik ook al naar te kijken, maar volgens de fare rules, zoals @danfl44 ook al aangeeft, zijn die niet toegestaan (ook niet betaald). Jammer.
     
  10. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Boek je toch gewoon een retourtje extra bij het ticket naar HKG? :) BC-ticket is al zo 'goedkoop'
     
    lloydje33 en Daan3 vinden dit leuk.
  11. dmmdh

    dmmdh Newbie

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Ik zie de lage tarieven niet meer na 30 juni terwijl dit vorige week wel zo was. Iets veranderd aan de fare rules of gewoon pech met de beschikbaarheid?
     

Deel Deze Pagina