KLM site werkt niet

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Thijs1978, 14 mrt 2017.

  1. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    De KLM/AF site werkt minstens sinds donderdag niet. Ik kan niet inloggen op mijn account. Dat is vooral onhandig.
    Als je met Google Flights een vlucht zoekt en dan naar KLMAF doorklikt dan kan de site de vlucht meestal niet vinden en komt er een ongunstiger alternatief dat wat duurder is.
    Maar mocht je dan toch voor het duurdere en ongunstigere tarief kiezen en vult alle velden in om te boeken, dan verandert de prijs extreem van bijvoorbeeld 800 euro naar achterlijke tarieven zoals 1400 euro.
    KLM/AF zei in eerste instantie dat er geen vluchten meer beschikbaar waren voor mijn vluchtplan maar na 15 verschillende vluchtplannen was dat moeilijk vol te houden.
    Ik wil gewoon een vlucht boeken, hoe moeilijk kan het zijn?
    Dus, ik bel Platinumlijn. Mijn Flying Blue nummer wordt niet herkend. Dus verbinding wordt verbroken. Op Twitter geven ze niet veel info.

    En ik erger me mateloos. Dadelijk zijn die vluchten vol of de fares zijn weg. Moet ik nu echt Lufthansa gaan boeken?

    Een storing kan voorkomen. Maar toch niet zo lang?

    Anderen die dit ook beleven?
     
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Las net op Twitter dat meer mensen het probleem ervaren. Net zelf even geprobeerd en ik kom er ook niet in terwijl het via de app prima gaat.
     
  3. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Hier ook, kom er niet in. Wellicht kun je via airfrance proberen.
     
  4. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Air France werkt ook niet...
     
    Robert.J vindt dit leuk.
  5. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
    Inmiddels werkt de site weer - tenminste voor mij...
     
  6. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Het was gewoon een storing, inmiddels gefixed
     
  7. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    De site werkt nog steeds niet naar behoren helaas.
    Als men een fare gevonden heeft komt er in het betalingsgedeelte opeens een aanzienlijk bedrag bij (het dubbele bedrag). Ik wilde een reis naar New York boeken voor 639 euro maar toen ik ging betalen was de fare opeens 1.262 euro, nagenoeg het dubbele. Dat kan niet kloppen.
    Bij de klantenservice op Twitter werd gezegd: je hebt pech gehad dat de fare van prijs verandert. Maar dat gebeurt nu al bijna een week zo. Zo verkoop je natuurlijk nooit tickets, niemand gaat opeens het dubbele verkopen. KLM klantenservice zei gewoon dat er geen goedkopere fareclasses meer beschikbaar waren.
    Ik nam geen genoegen met dat antwoord en ik belde met de Platinumlijn.

    Wat een verademing. De service is werkelijk uitmuntend. Capabele agenten, oplossingsgericht, snel en ontzettend vriendelijk. Zeer professioneel.
    Dus meteen geboekt voor 639 euro zonder probleem en in de goedkopere fareclass.

    Voor nu opgelost maar ik verwonder me niet als KLM weinig tickets op dit moment verkoopt!
     
  8. platman

    platman Newbie

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    62
    Trofeepunten:
    18
    Site heeft nog steeds problemen, inloggen met mijn nummer + pincode werkt nog steeds niet. Vriend van mij is Platinum maar bij de Crown Lounge hadden ze het erover dat hij 0 mijlen, 0 vluchten en Ivory als status zou hebben. Lekkere storing dus.
     
  9. Thijs1978

    Thijs1978 Blue Tier

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    128
    Trofeepunten:
    143
    Ongelooflijk, maar de site werkt nog steeds niet. Het is nog erger geworden.

    Als men een reis boekt, is de prijs opeens 3x zo hoog als bij afrekenen.

    Ongelooflijk..
     

Deel Deze Pagina