KLM Personal Assistance

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door Carel1, 10 okt 2018.

1. Menno

Menno Silver Member

Leuk Bevonden:
    593
    Trofeepunten:
    123
    Aan de telefoon vertelden ze me wel dat het specifiek om het vorige kalenderjaar zou gaan.
    Dus vorig jaar 100 UXP -> dit jaar niet.
    Als je nu in januari al 500 UXP zou hebben, dan zou er géén instant PA service komen, maar wordt er pas volgend jaar gekeken of je je kwalificeert. Dat zou ik erg jammer vinden als dat zo is. Hoop dat er dan wat flexibiliteit mogelijk is.

@Jack of all trades Dat is een mooie itinerary – waar ga je heen? :)

2. Jack of all trades

Jack of all trades Blue Tier

Leuk Bevonden:
    697
    Trofeepunten:
    123
    Vlucht van BRU-AMS-HKG-CDG-AMS-BRU

Ruut en Menno vinden dit leuk.
  3. pw1979

pw1979 Blue Tier

Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    123
    Heb net een verlenging binnen voor 2 jaar, 31 maart 2026. Er staat nu ook dat kwalificatie vanaf nu per jaar is. Dat betekent dat ik 2025 voor 2026 kan kwalificeren.

De UXP die ik 2024 spaar lijken dan voor niets te zijn?

IMG_0432.png

Ambtenaruh vindt dit leuk.
  4. MoonJ

MoonJ Silver Member

Leuk Bevonden:
    968
    Trofeepunten:
    143
    Tenzij je voor Ultimate gaat. Of als je dus PA krijgt per de nieuwe regels van 01-01-24 en je hebt gekwalificeerd met UXP uit alleen 2023, dan krijg je dus maar 1 jaar PA.

5. chawa

chawa Silver Member

Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    288
    Vanochtend een uitnodiging ontvangen voor een periode van 1 jaar van 1 juni 2025 to 31 mei 2026. Geen idee wat dit voor mij beteken, woon de meeste tijd van het jaar op Bali. Email sturen van uit Bali met mijn kpn mail is ook niet zo handig.

6. Ready2Board

Ready2Board Silver Member Premium Member

Leuk Bevonden:
    767
    Trofeepunten:
    368
    Op werkdagen reageren ze normaal gesproken snel. Dus zie niet in waarom het voor je niet zou werken. Ze kijken echt niet waar de afzender zit op moment van versturen email.

7. chawa

chawa Silver Member

Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    288
    Ja dat is wel zo..maar ik heb een kpn email..dat is een gedoe van uit buitenland een mail te sturen..moet op de site inloggen, beperk tijd om te typen, dus moet elders al klaar gemaakt zijn om vervolgens knippen en plakken te doen om het te versturen, te veel gedoe dus he. En bellen met mobiel uit Azie lijkt me niet ook niet goedkoop.

8. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.058
    Trofeepunten:
    333
    Sorry, waarom is een mail versturen vanuit het buitenland lastig? Ik reis de hele wereld over en ik ondervind geen vertraging voor het verzenden van een email. Van welke programma of provider dan ook.
    Tegenwoordig met E-Sims hoeft het ook niet duur te zijn om naar andere landen te bellen. Vaak kan het ook over wifi.
    Ik zie het probleem niet.

9. chawa

chawa Silver Member

Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    288
    Ik gebruik een kpn mail…in buitenland is dat niet mogelijk om email te versturen vanuit mijn mailbox op mijn ipad of telefoon, dat kan vanuit kpn niet, dit probleem is ook bekend bij KPN. Kortom een email versturen in buitenland kan alleen via de website webmail.kpnmail.nl. Dus inloggen…en kan niet voor lange tijd ingelogd blijven, voor een kort email zou wel kunnen. Voor veel zaken maak ik nu eenmaal gebruik van mijn zakelijk kpn mail met eigen domein naam.
    Overige dingen maak ik gebruik van gmail en dat kan ik overal heel wereld zelf in china email versturen.

ik ben wel bezig om email adressen aan te maken bij gmail om zachtjes aan alle mail van adressen te laten veranderen naar gmail account….en tzt domeinnaam en e-mailaccount bij kpn op te heffen. maar dat is een heel hoop werk, omdat e-mailadres voor veel dingen tevens ook als gebruikersnaam is om ergens in te loggen, en het gaat om heeeeel veel, het gaat niet alleen voor banken en/of KLM maar om bij veel bedrijven moet ik dan laten veranderen. Het kost veel tijd die ik nog niet speciaal vrij voor kan maken. ik klaag niet trouwens he, ik leg het alleen ff uit.

10. chawa

chawa Silver Member

Leuk Bevonden:
    282
    Trofeepunten:
    288
    Het gaat dus niet om welke simkaart je hebt..e sim of fysiek kaart doet er niet toe…het gaat er om niet mogelijk te versturen via je mailbox op je device. Anders dan met een gmail, dat kan zowel uit mailbox als van uit gmail app. versturen.

11. VinceG

VinceG Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.058
    Trofeepunten:
    333
    Ik begrijp wat je zegt. Maar ik heb geen enkel probleem met het versturen van email via mijn kpn account. Via outlook of via de webbrowser. Waar dan ook ter wereld.
    Waarom kun je niet te lang ingelogd zijn op je mailbox in de webbrowser? Zo lang je nergens op clickt is er geen data gebruik.
    Misschien is het gebruiken van een VPN een idee?

12. westi

westi Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.315
    Trofeepunten:
    248
    Je kan ook gewoon je domeinnaam omzetten naar Google, kan alles hetzelfde blijven.

Deel Deze Pagina