KLM ontzegt gold members deels lounge toegang

Discussie in 'Nieuws' gestart door thomassmit, 1 mrt 2017.

1. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
  2. Goldfly

Goldfly Silver Member

Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik weet niet of ik de enige ben, maar als FB Gold kom ik sporadisch in de CL. Reden: 99 van de 100 keer vertrek ik vanaf Amsterdam, en ga ik niet een uur eerder naar Schiphol komen voor de een gratis kopje koffie en een plastic croissan in de CL. Loungetoegang heeft voor mij toegevoegde waarde in het buitenland en eigenlijk niet op AMS. Het is simpelweg niet te voorkomen dat je overlast hebt als je moet verbouwen. Mijn oplossing. Zet ergens op een centrale plek een grote prefab-cabin neer, duw er een koffieapparaat en een dranktafel in + wat stoelen en klaar is kees. En die ruimt is er wel hoor. Kopse kant van D-E-F-G pier is best veel grasveld ;-)

Flying doc en ErikBenjamin vinden dit leuk.
  3. Grouchy

Grouchy Silver Member

Leuk Bevonden:
    1.163
    Trofeepunten:
    428
    De meeste pax op @AMS zijn buitenlandse transfer pax, voor hun is AMS buitenland ;) die krijgen dus nu zo te zien een dikke middelvinger van KLM.
    Zeker met de vakantiemaanden voor de boeg zijn er wat minder zakenreizigiers en wat meer stelletjes.

Verbouwing ok, overlast ok en begrijpelijk maar had graag ook wat maatregelen gezien vanuit KLM om het ongemak wat te verzachten voor hun geweigerde gasten.

4. Carel1

Carel1 Gold Member

Leuk Bevonden:
    3.583
    Trofeepunten:
    948
    Merkwaardig dat de KLM miv 19 juni niet-FB passagiers tegen betaling toegang tot de lounge gaat geven. Zie het artikel op de homepage van dit forum.

5. Denzi

Denzi Silver Tier

Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Dit vind ik wel meevallen. Deze beperkingen zijn duidelijk voor de piekuren en het kopen is duidelijk alleen mogelijk tijdens de niet piek uren wanneer de lounge mogelijk maar voor 20-40% is gevuld

6. bernard

bernard Blue Tier

Leuk Bevonden:
    350
    Trofeepunten:
    63
    ik ben benieuwd om hoeveel bezoekers dit nou eigenlijk gaat. als ik naar mezelf kijk is dit misschien 3 tot 4 keer per jaar als ik samen met mijn vrouw reis, anders nooit. kortom hoeveel procent van de bezoekers per dag is dit dan? volgens mij niet veel.

7. pieter-sa

pieter-sa Newbie

Leuk Bevonden:
    23
    Trofeepunten:
    8
    Gistermorgen als fb gold toegang met gast en 2 kinderen zonder problemen voor 5:30 om 8 uur lounge echt vol! Mensen zochten n vrije stoel.

8. ITZ

ITZ Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Heeft er iemand nog recente ervaringen met het nieuwe beleid? Ik vlieg de 17e op zondag ochtend en wil graag een gast meenemen maar ik weet niet hoe strikt nageleefd wordt.

9. Miya

Miya Silver Member

Leuk Bevonden:
    2.010
    Trofeepunten:
    313
    Heb afgelopen maand 2x gast meegenomen in de ochtend en was nooit een probleem.

Zondag is relatief rustig, dus zal geen probleem zijn.

ITZ vindt dit leuk.
  10. Melchior

Melchior Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    111
    Trofeepunten:
    43
    Zaterdagochtend de lounge bezocht en een gast meegenomen. Was geen enkel probleem.

ITZ vindt dit leuk.
  11. ITZ

ITZ Newbie

Leuk Bevonden:
    20
    Trofeepunten:
    8
    Ok, goed om te horen. Bedankt!

12. Melchior

Melchior Blue Tier Premium Member

Leuk Bevonden:
    111