Ik weet niet of ik de enige ben, maar als FB Gold kom ik sporadisch in de CL. Reden: 99 van de 100 keer vertrek ik vanaf Amsterdam, en ga ik niet een uur eerder naar Schiphol komen voor de een gratis kopje koffie en een plastic croissan in de CL. Loungetoegang heeft voor mij toegevoegde waarde in het buitenland en eigenlijk niet op AMS. Het is simpelweg niet te voorkomen dat je overlast hebt als je moet verbouwen. Mijn oplossing. Zet ergens op een centrale plek een grote prefab-cabin neer, duw er een koffieapparaat en een dranktafel in + wat stoelen en klaar is kees. En die ruimt is er wel hoor. Kopse kant van D-E-F-G pier is best veel grasveld ;-)
De meeste pax op @AMS zijn buitenlandse transfer pax, voor hun is AMS buitenland die krijgen dus nu zo te zien een dikke middelvinger van KLM. Zeker met de vakantiemaanden voor de boeg zijn er wat minder zakenreizigiers en wat meer stelletjes. Verbouwing ok, overlast ok en begrijpelijk maar had graag ook wat maatregelen gezien vanuit KLM om het ongemak wat te verzachten voor hun geweigerde gasten.
Merkwaardig dat de KLM miv 19 juni niet-FB passagiers tegen betaling toegang tot de lounge gaat geven. Zie het artikel op de homepage van dit forum.
Dit vind ik wel meevallen. Deze beperkingen zijn duidelijk voor de piekuren en het kopen is duidelijk alleen mogelijk tijdens de niet piek uren wanneer de lounge mogelijk maar voor 20-40% is gevuld
ik ben benieuwd om hoeveel bezoekers dit nou eigenlijk gaat. als ik naar mezelf kijk is dit misschien 3 tot 4 keer per jaar als ik samen met mijn vrouw reis, anders nooit. kortom hoeveel procent van de bezoekers per dag is dit dan? volgens mij niet veel.
Gistermorgen als fb gold toegang met gast en 2 kinderen zonder problemen voor 5:30 om 8 uur lounge echt vol! Mensen zochten n vrije stoel.
Heeft er iemand nog recente ervaringen met het nieuwe beleid? Ik vlieg de 17e op zondag ochtend en wil graag een gast meenemen maar ik weet niet hoe strikt nageleefd wordt.
Heb afgelopen maand 2x gast meegenomen in de ochtend en was nooit een probleem. Zondag is relatief rustig, dus zal geen probleem zijn.