KLM Lounge: 2,5u wachten voor de douche

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door arjen05, 19 dec 2017.

  1. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Het leek wel een camping gisterenochtend: KLM Crown Lounge non-Schengen (52). Het enige dat de kroon spande was de wachttijd voor de douche. Na een nachtvlucht SIN-AMS wilde ik graag douchen om aan het werk te gaan en daar heb ik bijna 3u op moeten wachten. Dat vind ik persoonlijk echt waardeloos.. dan kun je beter niet vermelden dat je een douche aanbiedt aan je gasten. Heeft echt niets meer met service te maken dit.

    Maar, ik wilde niet te snel oordelen of boos worden, want er zouden storingen of technische mankementen kunnen zijn; Daarom heb ik de schoonmaker gevraagd hoeveel cabines er in gebruik waren en dat waren er 8.

    Reken even mee.. Op mijn bonnetje (foto) is te zien dat ik om 7.49u de douche heb aangevraagd en toen was nummer S28 aan de beurt. Alleen de S-nummers worden gebruikt voor de douches en om 10.12u was bonnetje S53 aan de beurt (foto).

    In 143 minuten hebben er dus 24 personen gedoucht, in 8 cabines. Dat maakt de gemiddelde omlooptijd per cabine 48 minuten. Daarin zit natuurlijk wel de schoonmaaktijd en de sleutelwissel en dat laatste lijkt het probleem: volgens de schoonmaker blijft een cabine na schoonmaak ongeveer 10 minuten vrij, omdat de sleutel bij de balie blijft liggen. Overigens werd door de extreme wachttijd ongeveer 1 op de 5 nummers 'doorgelikt' omdat die personen allang weer vertrokken waren; corrigeer je daartegen dan wordt de gemiddelde omlooptijd per douchecabine 59,6 minuten.

    Al met al vind ik het echt bizar dat de wachttijd voor een douche bijna 3 uur bedroeg en dat laksheid van het personeel in het indrukken van een knopje na de schoonmaak daar dus een grote rol in speelt.

    Wat is jullie ervaring hiermee?



    klm lounge shower 2.JPG klm lounge shower 1.JPG
     
    Goldfly vindt dit leuk.
  2. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Ik heb al 2x ruim 2 uur op een douche moeten wachten. Het systeem is gewoon erg inefficiënt. Hoop dat dit snel wordt opgelost.
     
  3. Rutger

    Rutger Silver Tier

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    190
    Trofeepunten:
    268
    In de AFKLM lounge op het vliegveld van Bangkok heb ik bijna 2 uur moeten wachten om een douche te nemen omdat de handdoeken op waren...
     
    scrooby vindt dit leuk.
  4. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
     
  5. RoelB

    RoelB Newbie

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    11
    Trofeepunten:
    3
    30 minuten? Wat doe je allemaal in die douches? Wat mij betreft limiteren ze het op drukke tijden op 10 minuten, en als je er langer gebruik van maakt dan gewoon een kleine fee.
     
  6. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    vaak is het ook p***en scheren, tanden poetsen etc... als ze dat niet willen hadden ze er geen plee in moeten bouwen.. of zit die er niet in daar, ben er nooit geweest haha
     
  7. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    In de douchecabines van de KLM Crown Lounges zit geen toilet..
     
  8. Robert.J

    Robert.J Blue Tier

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Voor 15 euro kun je douchen (en eventueel sporten) in de fitness ruimte van het Sheraton hotel bij P1. Daar ga ik naar toe als ik na een nachtvlucht gelijk door moet.
     
  9. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Hele waardevolle tip, thanks.
     
    Robert.J vindt dit leuk.
  10. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    je zou maar 3 uur gaan zitten wachten op een douche.... Volgende keer gewoon voor 15 euro gaan douchen bij Yotel. Of voor minder dan 20 bij Mercure
     
    Denzi vindt dit leuk.
  11. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    slechts 1 vraag, waarom?
    waarom 3 uur wachten op een douche??
     

Deel Deze Pagina