KLM Economy premium cabin

Discussie in 'Nieuws' gestart door Wammes_NL, 26 feb 2020.

  1. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Afgelopen week zag ik het nieuwsbericht van @Kilian dat KLM met een premium economy product komt :)! Iets wat ik echt heb gemist op de KL vloot en dus uitweek voor longhaul naar AZ, DL, VS, AF en CI. Ik hoop op 'echt' een premium product en niet een opgewaardeerd economy comfort product

    Wat verwachten jullie van het nieuwe product?
     
    Johno en Kilian vinden dit leuk.
  2. KieWie

    KieWie Blue Tier

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    337
    Trofeepunten:
    63
    Ik ben er wel enthousiast over. Mijn vrouw vindt J te duur, zeker wanneer de kleine van net iets ouder dan 2 meegaat. Dan kan premium eco een mooi compromis zijn voor de long-hauls.
    Maar goed, eerst maar zien waar ze mee komen en vooral wanneer.
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  3. Tim82

    Tim82 Silver Member

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    1.465
    Trofeepunten:
    303
    Ik ben ook zeker benieuwd! Echter zie ik dat Premium economy's vaak bv maar 250€ goedkoper zijn dan business op een identieke route, bij dezelfde maatschappij. Dan zou ik toch liever die 250€ meer betalen.

    Wat anders, geldt bij een intercontinentaal Premium economy ticket waarbij er een leg is in een toestel die alleen gewone economy heeft, dat je dan een stoel mag uitkiezen met extra beenruimte/comfort+/Economy comfort etc etc op dit moment?
     
    Wammes_NL vindt dit leuk.
  4. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb nu twee keer gehad op leg (TPE-DPS) en (AMS-CDG) met materiaal zonder premium product dat er op mijn ticket economy staat, maar ik in business wordt gezet.. maar misschien waren dat eerder uitzonderingen dan de regel ;)
     
    Johno en Tim82 vinden dit leuk.
  5. Eagle

    Eagle Silver Member

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    1.151
    Trofeepunten:
    203
    Hoop dat het niet dezelfde stoelen worden als AF gebruikt. Dat was voor mij 1x en nooit weer. Qua zitcomfort heb ik liever een eco stoel bij de nooduitgang dan die harde plank in PE bij AF. Product van DL vind ik een stuk beter, maar zal me benieuwen of de fransen KLM betere stoelen gunnen dan ze zelf hebben, want dat gaat ze zeker concurrentie opleveren.
     
    Urbanjazz en Wammes_NL vinden dit leuk.
  6. Eloy

    Eloy Blue Tier

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Ik ben er geen fan van en zal het niet boeken. Hele premium economy product een hype en ik snap niet dat er mensen zijn die het kiezen. . Meerdere airlines gevlogen, China, Delta, Air France. Zeker bij AF en CI vlieg ik liever economy dan premium economy al was het voor hetzelfde geld. Ik betaal liever wat extra en vlieg in business.

    Verwachting is dat KLM kiest voor een kopie van de Air France stoelen, en dat zou zeer jammer zijn.
     
    Urbanjazz en solofarie vinden dit leuk.
  7. alfa_x

    alfa_x Blue Tier

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    84
    Trofeepunten:
    28
    Persoonlijk vind ik de perm-eco van AF echt waardeloos, en voor niet veel meer vlieg je business, dus ja.. die van Aeroflot is dan weer een stuk beter, vaak maar een paar donder duurder dan eco en de helft goedkoper dan business.
    Alles gaat van de prijs afhangen, als ze het te duur maken als AF, dan blijf ik liever in eco zitten voor een stuk minder.
     
    Eagle vindt dit leuk.
  8. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Even iets nuanceren, de Premium Eco stoelen op de AF A350's zijn anders dan die in de rest van de vloot en die worden vooralsnog niet zo slecht beoordeeld als de voorgangers.
     
    ErwinLansing, Wammes_NL en Melchior vinden dit leuk.
  9. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Alsof jij ooit in een kerk zit!
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  10. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.611
    Leuk Bevonden:
    3.224
    Trofeepunten:
    508
    Ik heb de afgelopen dagen wel een paar keer een gebedje gedaan en vandaag bleek dat die verhoord zijn ;)
     
    Ambtenaruh, VinceG en Daan3 vinden dit leuk.
  11. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Dat is een echt insider insideflyer grapje:rolleyes:
     
    Godenzoon14 vindt dit leuk.
  12. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Ik bedoelde eigenlijk dat je aan het oordelen was over "voorgangers"... héééél flauw woordgrapje dus. Maar vertel, wat voor moois is er op je pad gekomen?
     
    Wammes_NL en Godenzoon14 vinden dit leuk.
  13. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb diverse keren long haul premium economy gevlogen met AF en AZ. Mijn oordeel: niks bijzonders. Als ik echt comfortabeler wil reizen geef ik liever meer uit aan een regulier business class ticket.
     
  14. OilFlyer

    OilFlyer Blue Tier

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    118
    Trofeepunten:
    43
    Ik vermoed dat KLM de komende tijd welgeteld 0 euro gaat uitgeven aan dit plan.
     
  15. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Ik vermoed het ook, alle investeringen worden teruggeschroefd, komt uitstel, of afstel... :(
     
  16. Morris

    Morris Newbie

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    86
    Trofeepunten:
    18
    Ik vraag het me af. Ik las een paar maanden geleden een artikel in de Financial Times, dat de Economy Premium klasse het meeste geld opleveren wat betreft ruimte/tickprijs ratio. En dat daarom veel maatschappijen die overstap maken. Dus waarom een kans laten liggen als die juist winstgevend is? Ik verwacht dat met de economische crisis die ons te wachten staat, Economy Premium eerder de nieuwe business class wordt.
     
  17. Maarten_22

    Maarten_22 Silver Tier

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    200
    Trofeepunten:
    268
    Omdat je eerst een grote investering moet doen die zich niet gelijk terug verdient.
     

Deel Deze Pagina