Klm 777-300 beste business class stoel?

Discussie in 'Air France KLM: Flying Blue' gestart door stijnec, 19 nov 2018.

  1. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    vandaag een award ticket geboekt naar CPT met klm in een 77w. Wordt de eerste keer klm long haul in business. Vlieg alleen, welke stoel raden jullie aan?
     
  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    In ieder geval iets in de middelste rij op de terugreis als je 's nachts niet over iemand heen wil klimmen/niet wilt dat iemand 's nachts over je heen klimt.

    Heen rij 2 of 3 aan het raam.
     
  3. jvz

    jvz Blue Tier

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    146
    Trofeepunten:
    43
    Op 1D heb je meer ruimte voor je voeten dan andere plekken. Je bed is dan breder :)
     
  4. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Op de 777 zit ik zowel op dag- als nachtvluchten altijd op de middelste rij. Volgens mij worden deze stoelen gereserveerd voor platinums en de duurdere boekingsklassen.
    Bij het raam heb je ook iets meer beenruimte. Zat laatst gedwongen bij het 'raam' na een last-minute equipment change, ware het niet dat er op die rij geen raam zat. Dubbel pech! 's Nachts over je medepassagier klauteren om naar het toilet te gaan is ook niet echt optimaal.
     
  5. stijnec

    stijnec Blue Tier

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    142
    Trofeepunten:
    43
    dank allemaal. Ik heb de dagvlucht (ga terug met BA in first class), maar voor nu op jullie advies 1D gekozen. zit altijd graag aan het raam, maar steeds over je buurvrouw/man moeten stappen als je even uit je stoel wilt is ook niet echt een aantrekkelijk vooruitzicht
     
  6. Denzi

    Denzi Silver Tier

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    309
    Trofeepunten:
    288
    Rij 1 en 6 volgens mij hebben bredere voetenbankjes wat erg fijn is. 1D is idd goed, als je aan de andere kant van de rij zit zit je ook meteen dichtbij de WCs.

    Fijne vlucht!
     
    stijnec vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina