KL 835

Discussie in 'Reisverslagen' gestart door Deleted_member_487, 6 apr 2019.

  1. Michiel

    Michiel Newbie

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    76
    Trofeepunten:
    18
    Mijn ervaring is ook dat het op de vlucht naar Nederland vaak minder lijkt met de service dan uitgaand vanuit Amsterdam. Ik vraag me dan ook altijd af of het aan mijn beleving ligt; 'return to reality' of 'excitement' van de start van een trip, die bijdragen aan het beleven van de service. ;)
     
    Deleted_member_487 vindt dit leuk.
  2. FlyingDutchman

    FlyingDutchman Blue Tier

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    28
    Ik heb vorig jaar dezelfde ervaring in WBC naar Bonaire gehad.
     
  3. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    De bemanning zal op de terugvlucht toch mogelijk wat minder uitgerust zijn.

    Op de route Amsterdam - Kuala Lumpur die ik vaak maak, doet de bemanning vanuit Amsterdam eerst AMS-KUL, dan 2 dagen rust, dan retourtje KUL-JKT-KUL, dan 1 dag rust en dan de vlucht KUL-AMS.
    Ik zou mij zo kunnen voorstellen dat die laatste vlucht je toch vermoeid bent, en daar komt bij dat het vanaf Amsterdam een avondvlucht is, en vanaf Kuala Lumpur echt een nachtvlucht, dus ook dat zou een andere 'beleving' kunnen opleveren.

    Tip voor KLM. De eerste maaltijd vanaf Kuala Lumpur naar Amsterdam. Ik wil die maaltijd sowieso niet, ik zit in de slaapmodus en heb in de lounge toch al gegeten, maar die is werkelijk waar elke keer bedroevend slecht wat ik voorbij zie komen, elke keer weer. Blijft altijd veel nauwelijks aangeraakt retour gaan. De vraag is ook of iemand rond middernacht op die maaltijd zit te wachten, ga dan voor een snack of iets dergelijks...
     

Deel Deze Pagina