Johannesburg

Discussie in 'Bestemmingen' gestart door Milanello, 1 dec 2014.

  1. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Oei, nog geen topic voor deze populaire bestemming?

    Ik vlieg hier in maart heen voor twee weekjes. Vlieg via United Airlines en kan kiezen tussen Lufthansa K en Swiss E, maar nu blijft dat je bij Lufthansa K geen miles verdient. Dan maar met Swiss. Iemand ervaringen met deze airline?

    Tips voor Zuid-Afrika zijn ook welkom!
     
  2. Desley

    Desley Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    143
    De panorameroute vanaf Hazyview richting Kruger. Echt een aanrader !
     
  3. PaulVincent

    PaulVincent Newbie

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    4
    Trofeepunten:
    3
    Swiss is een top maatschappij. Een van de beste uit Europa als je het mij vraagt. Zelf vaak LX gevlogen naar Nairobi. Altijd goede verzorging aan boord. Opvallend veel activiteit van crew tijdens de nachtvluchten (die zal je vast hebben op de terug weg?) Vlieg binnenkort weer met hen, naar Mumbai.
     
  4. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Thanks! Als ik daar op Google valt m'n mond open, dus die komt zeker op m'n lijstje!

    Bedankt, dat klinkt goed! Naar Zuid-Afrika toe heb ik een nachtvlucht, en terug inderdaad ook. Enige nadeel is dat de overstap op de heenweg ruim 11 uur is (op de terugweg 6,5), maar wellicht dat ik er dan een dagje Zürich van kan maken :)
     
  5. Milanello

    Milanello Blue Tier

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Vlieg uiteindelijk met Turkish Airlines via Istanbul naar Johannesburg. Gunstige tijden, gunstige overstap en krijg 100% miles bij United. Daarnaast ook nog één van de goedkoopste vluchten :)
     

Deel Deze Pagina