IST-CGK vraagjes

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door jpfr, 15 nov 2017.

  1. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Ook ik ben van plan me voor het einde van 2017 nog te kwalificeren voor FB platinium. Ik heb nog precies 17K level miles nodig. Vandaar dat ik de volgende route wil gaan vliegen:

    [​IMG]

    Ik boek voor 30eu en 27K FB miles een retourtje met KLM naar IST. Op beide vluchten heb ik 6 uur overstaptijd.

    Ik weet dat SV niet de beste maatschappij is, de servrice niet top is, relatief lange overstappen heeft en geen alcohol schenkt. Maar voor 660 eu voor mij prima om Platinium te halen.

    Paar vraagjes:
    - Als ik het goed heb uitgezocht heb ik geen (transit) visa nodig voor zowel JED als CGK. Klopt dit?
    - Is de 2 uur overstap in de domestic terminal 3 van CGK te doen? Ik reis alleen met handbagage.
    - Volgens mij is er geen ST lounge in T3 waar ik heen kan gaan?
    - Nog overige zaken waar ik op moet letten?
     
  2. thomassmit

    thomassmit Silver Tier

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    513
    Trofeepunten:
    348
  3. jpfr

    jpfr Blue Tier

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    113
    Trofeepunten:
    43
    Die run zonder IKT gaat me niet genoeg level miles opleveren. Aan segmenten heb ik niks. Ik heb niet zoveel zin om naar IKT te gaan (visum etc). Tevens lukte me het niet om de trips alleen in enkele weekende te plannen met als uitvalbasis Amsterdam. Tot slot moet ik dit jaar 20K level miles verzamelen om Plat te worden.
     
  4. high_class

    high_class Silver Member Captains

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    649
    Trofeepunten:
    143
    je kan ook nog amsterdam - santiago doen voor 1600 euro, hou je nog wat level miles over om mee te nemen naar volgend jaar.
     

Deel Deze Pagina