InsideFlyer presenteert: Premium Memberships

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TeamInsideFlyer, 6 mei 2019.

  1. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Het precieze aantal kunnen we nog niet vertellen maar het zijn enkele honderden pakketten per categorie.
     
    Mattijs, Gabriel en Frankb vinden dit leuk.
  2. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    En een hint over wanneer de laatste technische loodjes zijn afgelegd? Moeten we in uren, dagen, weken of maanden denken? En voor alle zekerheid, tijdens de actie zilver worden mag zolang je maar als explorer begint?
     
    Frankb vindt dit leuk.
  3. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Honderden is toch een mooi aantal. Succes met de laatste loodjes en top dat jullie dit doen. Lijkt ook echt voor meer engagement te zorgen.
     
    MdT, Gabriel en Frankb vinden dit leuk.
  4. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Correct!
     
    Gabriel vindt dit leuk.
  5. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Top! Wordt race tegen de klok, bijna té spannend :). Maar idd ontzettend gave actie, cool dat jullie dit doen. Big thumbs up.
     
    Mattijs en MdT vinden dit leuk.
  6. PimNL

    PimNL Newbie Premium Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hoi insideflyer! Even voor mijn gemoedsrust (ik was net te laat met inschrijven voor de update). Zijn er meer pakketten dan dat er inschrijvingen zijn voor de update of bestaat er een kans dat het al uitverkocht is voordat het ooit op de site komt?
     
  7. Mihajlo123

    Mihajlo123 Newbie Premium Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Leuk, een mailtje eruit sturen dat de memberships beschikbaar zijn maar de cart pagina bestaat niet. error 404.
     
  8. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Yep, same here!
     
  9. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    464
    Trofeepunten:
    63
    Probleem lijkt dat winkelmandje pagina niet is goed ingesteld is! Op product pagina met de optie NU Kopen werkt ook niet omdat je dan niet akkoord kan geven op de Policy.
     
  10. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Kwam al wat verder maar op laatste moment wordt betaling geweigerd. Almost there...?!
     
  11. Mihajlo123

    Mihajlo123 Newbie Premium Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Hoe ben je verder gekomen? Ik krijg nog steeds de foutmelding te zien
     
  12. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Knop nu kopen, krijg ik mijn opgeslagen betaalopties, moest eea aanvullen, dan gaat pay knop live maar vervolgens gaat het nog mis en krijg ik deze foutmeldingen die ik allemaal niet aa kan vinken of invullen (zie ze niet eens):

    • Factuuradres InsideFlyer Handle is een verplicht veld.
    • Factuuradres I understand when participating in the KLM Status Challenge, you need to be an entry level Flying Blue member. No other statuses are allowed is een verplicht veld.
    • Factuuradres I confirm that my Flying Blue account address is registered in the Netherlands is een verplicht veld.
    • Factuuradres I confirm that I am Flying Blue Explorer level member and I understand that I cannot participate in the Flying Blue Status challenge with any other level. is een verplicht veld.
    • Factuuradres Are you a Hertz Gold Plus Rewards member? is een verplicht veld.
     
  13. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    We zien nu inderdaad wat errors die tijdens het testen niet naar voren kwamen. Er wordt op dit moment aan gewerkt om het z.s.m. op te lossen!
     
    lloydje33, Mattijs, Gabriel en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Mihajlo123

    Mihajlo123 Newbie Premium Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Zo ver kom ik nog niet eens.
     
  15. Mihajlo123

    Mihajlo123 Newbie Premium Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Hij doet het! Betaling is ook gelukt. Gold membership, here we come :cool:
     
    Gabriel vindt dit leuk.
  16. Mattijs

    Mattijs Newbie Premium Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Wat is een Inside Flyer Handle?
     
  17. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Je gebruikersnaam van het forum.
     
  18. Mattijs

    Mattijs Newbie Premium Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Dank!
     
  19. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Excuses voor het ongemak! Ondanks het zorgvuldige en uitgebreide testen ging er in de site toch iets mis bij het live gaan van de shop. Het zou nu opgelost moeten zijn.
    Mocht je toch problemen tegenkomen, stuur a.u.b. een email naar [email protected] , eventueel met screenshot.
     
    Gabriel vindt dit leuk.
  20. Johan10

    Johan10 Newbie

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    79
    Trofeepunten:
    18
    Hier in ieder geval zojuist gelukt om te bestellen met de amex. Grt Johan
     
    Gabriel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina