InsideFlyer presenteert: Premium Memberships

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door TeamInsideFlyer, 6 mei 2019.

  1. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Voor de zekerheid, "na aanschaf in principe zelf kiezen wanneer je de 90 dagen in laat gaan" ook met terugwerkende kracht? En tot wanneer?
     
  2. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    463
    Trofeepunten:
    63
    Het bedrag €59,95 of €49,95 is dit jaarlijks of eenamlig ?
     
  3. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Nee dit geldt niet met terugwerkende kracht. De ingangsdatum moet tussen de aanschaf van het pakket en (feitelijk 90 dagen voor) 31 december vallen.
     
  4. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Dit is éénmalig aangezien dit pakket maar voor één jaar is. We hopen daarna met een vernieuwde versie te komen. :)
     
  5. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Zoals sommigen al gezien hebben, hebben we op de Premium Membership pagina de twee pakketten en prijzen onthuld: https://insideflyer.nl/premium-membership/ .
    Er is een 'Air' pakket voor €59,95 met de Flying Blue Gold Challenge. Daarnaast is er voor lezers die niet in aanmerking komen voor de Gold challenge of liever korting hebben bij hotels een 'Hotel' pakket voor €49,95. De overige partners zijn voor alle pakketten gelijk.
     
    Heidi en Sandor vinden dit leuk.
  6. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Mmmm.....een jaar of intussen minder dan een half jaar....aangezien het 31 dec alweer stopt.
     
  7. Gabriel

    Gabriel Newbie Premium Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    8
    Trofeepunten:
    3
    Tja, het wordt steeds uitdagender en minder interessant, althans voor mij. Ik wacht het nog even af tot medio volgende week (of ik het dan nog voor een a.s. 36XP vlucht in kan laten gaan).
     
  8. vkpeter

    vkpeter Blue Tier

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    80
    Trofeepunten:
    28
    Hopelijk vervalt de conditie nog dat je in Nederland moet wonen :D
     
    Daeni en Gabriel vinden dit leuk.
  9. Heidi

    Heidi Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    82
    Trofeepunten:
    28
    En vraag over de geldigheid van de status. Wanneer begint het jaar? Met ingaan van de challenge, of de status behalen? Dus, 25 juli ingaan, 15 aug behalen, voor hoelang heb je de status?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2019
    Daan3 vindt dit leuk.
  10. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    De geldigheidsperiode gaat in bij de upgrade naar Gold net zoals bij reguliere kwalificatie. De status is 15 maanden geldig (waarvan de eerste 12 maanden voor herkwalificatie zijn).
     
    Heidi vindt dit leuk.
  11. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Ja met de kortingscodes die je via het Premium Membership krijgt spaar je nog steeds voor de gratis nachten. Effectief betekent dat een besparing van 15%; 5% rechtstreekse korting bij boeking en 10% sparen als tegoed voor een gratis overnachting via Hotels.com Rewards.
     
  12. Mihajlo123

    Mihajlo123 Newbie Premium Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    6
    Trofeepunten:
    3
    Hoihoi,

    Was het al mogelijk om premium membership aan te schaffen?
     
  13. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Beste lezers,

    Bedankt voor jullie geduld en enthousiasme! Eerder introduceerden we via de frontpage de partners en voordelen al. Op deze pagina vind je een overzicht van de voordelen en de prijzen van de twee verschillende pakketten.

    Voordat we de verkoop van de Premium Memberships starten, willen we nog een en ander toelichten naar aanleiding van vragen die we ontvangen hebben.

    Zoals vermeld zijn er twee verschillende pakketten; een Air en Hotel pakket. Het is belangrijk om te weten dat je alleen voor de Flying Blue Gold Challenge van het Air pakket in aanmerking komt als je op moment van je eerste vlucht voor de challenge, die na aankoop van het Premium Membership moet vallen, de Explorer-status hebt en je account in Nederland geregistreerd staat. Ook zijn de de volgende voorwaarden van toepassing: https://insideflyer.nl/algemene-voorwaarden-klm-gold-status-challenge/ . Voor lezers die al status hebben bij Flying Blue of geen interesse hebben in de Gold Challenge, is er het pakket met 5% extra korting bij Hotels.com op 10 verblijven.

    Alle vluchten die voor XP in aanmerking komen, tellen mee voor de Gold Challenge. Ongeacht waar of wanneer deze geboekt zijn. Zoals vermeld tellen AMEX XP niet mee. Als je binnen 90 dagen, na aanschaf van het Premium Membership en tot en met 31 december, 90 XP of meer hebt behaald, kun je dit via een online formulier doorgeven. Je vermeldt hierop de startdatum en einddatum van je Challenge.

    Na aankoop van je pakket ontvang je een mail met meer informatie hoe je van de voordelen gebruik kan maken, en ook de coupons/codes indien van toepassing. Tenzij anders vermeld zijn de voordelen één jaar geldig vanaf moment van aanschaf. Voor Premium Members zullen we ook een apart privé forum openen voor vragen of problemen, tutorials en om tips uit te wisselen.

    Na aanschaf van het Premium Membership zijn de partners verantwoordelijk voor het leveren van de voordelen. Ook kunnen aanvullende voorwaarden en/of het privacybeleid van de partner van toepassing zijn. Zie ook: https://insideflyer.nl/premium-membership-disclaimer/ . De voordelen zijn strikt persoonlijk. Bij (vermoeden van) misbruik kunnen de voordelen ingetrokken worden. Er is een beperkt aantal Premium Memberships beschikbaar. Bij problemen zullen we natuurlijk ons best doen om tot een oplossing te komen!
     
    Wammes_NL, ReneMonster, Frankb en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Is er al meer bekend over de Premium Memberships? Mooi initiatief, maar ik wordt uit de site niet wijzer van of het al uitverkocht is of nog in de verkoop moet.
     
  15. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Hi BSS en welkom op de site! De verkoop is nog niet gestart dus je bent nog op tijd ;) . Op dit moment zetten we de laatste puntjes op de technische i's en we hopen z.s.m. de verkoop te openen.
     
  16. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    260
    Leuk Bevonden:
    463
    Trofeepunten:
    63
    Als ik het nu goed begrijp voor mijn situatie. Ik ben explorer met op het moment 26 XP maar waar ik niks aan heb voor als ik mee wil doen met de Flying Blue Gold Challenge.

    Want de challange is in 90 dagen 90xp halen en dan wordt je XP gerest naar 0. (Dus 26 xp gaan verloren) of moet ik 90-26 = 64xp halen voor de challange ?

    Dit is relevant voor het plannen van trips anders zouden er ondig xp verloren gaan bij de reset die ik anders mee kan nemen.
     
  17. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Alleen XP verdiend op vluchten ná aankoop van het Premium Membership tellen mee voor de Challenge. Dus inderdaad tellen de 26 XP die je nu hebt niet mee. Het klopt ook dat je XP gereset worden, en je dus geen roll-over XP hebt maar daarvoor sla je ook een flink aantal XP van de reguliere kwalificatie voor Gold over.
     
    Frankb vindt dit leuk.
  18. Mattijs

    Mattijs Newbie Premium Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    9
    Trofeepunten:
    3
    Ik ben erg benieuwd wanneer de verkoop start. Ik heb me (helaas) niet van te voren ingeschreven, dus moet even afwachtten denk ik? Klopt het dat er maar een beperkt aantal beschikbaar zijn?
     
  19. TeamInsideFlyer

    TeamInsideFlyer Moderator Medewerker

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    46
    Trofeepunten:
    18
    Degenen die zich hebben ge-preregistreerd krijgen het via een email als eerste horen wanneer de verkoop start. Daarna zullen we het uiteraard ook op de website en forum communiceren!
    Het klopt dat er een beperkt aantal pakketten beschikbaar is waarbij op=op geldt.
     
    Frankb vindt dit leuk.
  20. BSS

    BSS Newbie Premium Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    22
    Trofeepunten:
    8
    Is het al mogelijk, of beter gezegd, wille jullie al een topje van de sluier lichten, over wat jullie een beperkt aantal pakketten vinden? 1 miljoen is ook beperkt:p
     
    Gabriel vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina