InsideFlyer Corona Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Miya, 12 mrt 2020.

  1. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Delen aub :). Wellicht vloeken in de kerk, maar de beste Pierogi zijn met kersen/aardbeien erin.
     
  2. Ambtenaruh

    Ambtenaruh Silver Member

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1.718
    Trofeepunten:
    253
    M'n popcorn is op, heb je daar toevallig ook een recept voor?
     
    VinceG, stefan_vdb, Javadest en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Het is mij in de laatste 2 pagina's opgevallen dat er inderdaad soms wat "onhandig" wordt gecommuniceerd. Ik heb al eens eerder de SIRE campagne "Doe es Lief " genoemd. Die neiging kreeg ik nu weer, Het is mij in ieder geval duidelijk dat het Coronavirus ook korte lontjes infecteert......
    Weer over naar belangrijke zaken op een respectvolle manier ?
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2020
    Sandor vindt dit leuk.
  4. MrEhrmantraut

    MrEhrmantraut Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Kijk, ik snap de frustratie van @tomhster je koopt dan gold status in via een XP runnetje om vervolgens je instagram vol te gooien met plaatjes dat je in de lounge aan het flaneren bent. Komt Covid-19 en kan dat niet doorgaan....

    Jammer om dat dan af te reageren op mensen die wel vliegen.
    Ik heb respect voor mensen die nu moeten vliegen voor hun beroep en dat ook gedaan hebben toen de onboard service compleet wegbezuinigd was door Covid.
     
    SanderDb, MoonJ, Thijsk en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Iemand die weet of de SkyTeam / Air Europa lounges open zijn op MAD / LPA? Informatie is zo schaars...
     
  6. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    919
    Leuk Bevonden:
    1.188
    Trofeepunten:
    428
    Ja hoor, meerdere. Met parmezaanse kaas, citroensap en rozemarijn is lekker.
     
    Ambtenaruh en lloydje33 vinden dit leuk.
  7. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.692
    Leuk Bevonden:
    1.922
    Trofeepunten:
    648
    Krabnov vindt dit leuk.
  8. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Ondertussen zijn er weer nieuwe bakken aangedragen. Voorlopig zitten we weer goed :)
     
  9. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    2.368
    Trofeepunten:
    583
    Grouchy en Krabnov vinden dit leuk.
  10. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Is er iemand die een reis naar Italië op de planning heeft staan? Wees niet bang, er wordt vast niet geoordeeld vandaag!
     
    Erwin, Carel1, Thijsk en 8 anderen vinden dit leuk.
  11. tomhster

    tomhster Newbie Premium Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    94
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb een enkeltje voor je geboekt...
     
  12. chawa

    chawa Silver Tier

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    267
    Trofeepunten:
    288
  13. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Heerlijk, dus het is weer ok voor mensen uit Tubbergen, Amsterdam, Alblasserdam, Vlaardingen of Reusel-De mierden richting de Canarische en Griekse Eilanden te gaan, of gewoon lekker naar Tubbergen (931/100.000/7 dagen) af te reizen (want geen diep-rood reisadvies) maar o wee als je binnenkort naar Italië (283/100.000/14 dagen = 142/100.00/7 dagen) afreist of terugkomt .
     
    lloydje33, Carel1, MVA20 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Leuk! Maar hoe kom ik dan terug?
     
  15. JosEnrafNonius

    JosEnrafNonius Blue Tier

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    156
    Trofeepunten:
    43
    Dit vind ik dan weer wel grappig..
     
  16. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Ja die zijn er. Lounge op LPA is niet bepaald iets om naar uit te kijken, als hij überhaupt open is. Dat hele vliegveld is overigens een drama, qua SkyPriority enzo. Dat bestaat daar alleen op papier. MAD SkyTeam lounge is niet slecht maar er is alleen warm eten tussen de middag en 's avonds een paar uur. Sowieso zijn de lounges aangepast tijdens covid, alles wordt voor je opgeschept en uit de koelkasten gehaald achter een balie.

    Ten slotte, laten we het hier vooral niet over de toon gaan hebben. Iedereen zijn eigen leven laten leven. Het enige waar ik de laatste tijd meer op let bij het boeken van vluchten is de mogelijkheid van een rechtstreekse vlucht. Ik vlieg nu liever rechtstreeks low-cost dan met een overstap op een buitenlandse luchthaven. Volgens mij vliegt HV ook naar LPA.

    UX is eigenlijk ook gewoon een low-cost maatschappij. En hun tickets zijn meestal erg duur. Heb een keer AMS-MAD-LPA vv gevlogen en dat was destijds rond de 500 euro voor een economy retourtje zonder ruimbagage.
     
    StinusPax vindt dit leuk.
  17. MVA20

    MVA20 Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    956
    Trofeepunten:
    123
    Haha ja die heb je daar inderdaad, hence ellenlange rijen bij de SP incheckbalies. Ik was er vorig jaar voor werk, op het noordelijke deel van het eiland. Het is best een geinig eiland, met een vrij eigengereide bevolking tov de rest van Spanje. Er wonen veel Zuid-Amerikaanse hispanics die hun eigen cultuur hebben meegenomen.
     
  18. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Zijn er vliegers die nu halsoverkop naar Griekenland of de Canarische eilanden gaan? @tomhster wanneer gaan we nou naar Italië?

    Als Curaçao in de promo awards gaat in WBC, overweeg ik het serieus...
     
    StinusPax vindt dit leuk.
  19. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Ik zou best mee wilen Krabnov maar dit weekend gaat niet lukken ben ik een weekendje naar Parijs, prima hotelletje voor 50 euro, lekker aan de wijn ( met de auto). Oja volgend weekend ook bezet met wat vrienden naar Praag ( met de trein). Vrindje heeft daar een restaurantje lekker bbq en met de gordijnen dicht, leuke mensen daar wordt vast druk. Italie misschien door de weeks kan je dan? niet op woensdag want dan heb ik een rave in omgeving amsterdam lokatie weet ik nog niet maar wordt vast lachen vorige keer 300 man haha. Al plannen voor de kerst? ga mee man, wij gaan met een groepje naar Luik prima hotel geboekt vlak bij het universitair ziekenhuis altijd lekker druk!
     
  20. Krabnov

    Krabnov Silver Tier

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    798
    Trofeepunten:
    348
    Rustig aan Bernard! Eerst gewoon bij jou thuis indrinken voordat we gaan coromazuipen. Hoe laat spreken we af?
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina