En met bovengenoemd systeem....kun je dus voor een euro of 2000 EY gold zijn. Retourtje BKK vanuit DUS levert 12500 miles op. Gold word je met 50000 miles. 4 keer vliegen. Ik boek m regelmatig voor 450 / 500 euro....goedkope elite status!
Gaaf en veel succes! Twee tips: regel een paar wandelstokken voor jullie beiden. Tijdens de steile beklimmingen en afdalingen helpen deze ontzettend. En zorg voor een Buff sjaaltje voor het stof. Als je dat niet doet, zit je met flink wat stof in je longen. Hopelijk zit het weer mee voor jullie, toen ik er vertrok op 1 mei was het begin van de moessonregen er net.
Die Instagram link op jullie site gaat naar de algemene Instagram pagina en niet naar jullie account.
Hmmm...2 weken geleden een hele slechte ervaring met een oude BA premium economy...vandaag een nieuwe gehad...naar alle tevredenheid! Prima stoel met goede recline, goede beenruimte, vele betere catering en IFE 100x beter....
Thanks Lionell. Bedankt voor de tips. We gaan echter dit keer een tour doen en geen trekking. Vervoer zal veelal met een busje zijn en de wandeling naar Everest basecamp in Tibet is niet te zwaar, de hoogte is onze grootste vijand.
Gister een discussie gehad over t boeken van een ticket met kinderen in first class. Hij vond dat kleine kinderen niet in de first class moesten....
Ow, en het ligt natuurlijk erg aan het kind. Een kind wat de hele vlucht huilt of door de cabine rent is natuurlijk niet zo prettig. Een rustig kind wat af en toe wat loopt/praat etc. is geen probleem imho
Idd maar dat weet je nooit van te voren natuurlijk... en in business en economy is t even vervelend toch?
Met een First Class ticket koop je een vervoersbewijs in een klasse met: - Meer dan gemiddelde privacy; - Meer persoonlijke ruimte; - Betere catering; - Etc. Je koopt de aanwezigheid van kinderen niet af. Daarvoor moet je een private jet huren. Dan bepaal jij wie er wel en niet mee mogen. De toegevoegde waarde van First Class is misschien wel wat beperkter voor een gezin met kinderen.
Thnx, Dat is mooi gezegd en zal ik ook zeker zeggen tegen eventuele klagers. Ik voelde me bijna opgelaten om straks met 2 kids te vliegen
Klopt inderdaad. Misschien is het meer dat je het in first eigenlijk nooit tegenkomt, terwijl je weet dat er (veel) kinderen zitten in economy.
Je moet je niet opgelaten voelen, want ook jouw gezin heeft recht op vliegen in deze klasse. Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar dat komt door de punten die Jongesander aangeeft. Ik zou het geld er niet voor over hebben om met kinderen in first te vliegen, omdat ze er weinig aan hebben