InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    Ligt het aan mij of is de website en de app van KLM weer bagger de laatste tijd? Zit ineens weer regelmatig in de wachtrij van de platinumlijn. Nu alweer 15 minuten.
     
  2. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag de Platinum lijn nog gebeld, en direct een medewerker aan de lijn, eigenlijk zoals altijd.
     
    VinceG en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  3. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.214
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik wil een herschikking van al die loyaliteitssytemen..platinum is al een tijdje minder dan goud
    upload_2024-3-26_1-43-20.png
     
    VinceG, ErwinLansing, lloydje33 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    423
    Trofeepunten:
    63
    Hoezee! De derde vlucht deze week is voor fun, met HV ;)

    Het grote voordeel is dat we een uur voor vertrektijd aan komen waaien op 010 airport. Blijft wennen om tussen alle kroketkistmensen in te checken naar AGP.

    Voor de balie naast ons staat Pieter Elbers, die ik voor de tweede keer tegenkom (vorige keer in Malaga op de fiets). Hij kijkt boos, later weet ik waarom: zijn vlucht naar Rome is vertraagd tot drie uur vanmiddag! :O

    Op weg naar het vliegveld bleek onze vlucht een uur eerder te vertrekken volgens zowel Google flights als de Transavia vluchtinformatie. Op het vliegveld klopt de tijd gewoon met onze boardingpassen. Vreemd verhaal. Terug met KLM, want qua prijs was deze HV vlucht alles behalve ‘low cost!’ :D
     
    lloydje33, Frankb, Sandor en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    423
    Trofeepunten:
    63
    HV update: al twee ruzies gezien. Man man man :confused: Priority boarding wel het geld waard.
     
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.744
    Leuk Bevonden:
    2.547
    Trofeepunten:
    428
    Zit de member Van Gooiland eigenlijk ook op het forum, of reageert hij alleen op berichten op de homepage?
    Misschien dat Geenstijl/Dumpert of een willekeurige Formule 1 website beter is om je zure reacties op te schrijven...o_O

    (voor diegene die geen idee hebben waar ik het over heb, lees eens wat willekeurige reacties onder berichten op de homepage)
     
    Sandor en Bijzonderetickets vinden dit leuk.
  7. Dan1

    Dan1 Silver Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    423
    Trofeepunten:
    63
    Voor de duidelijkheid: ik ben niet Van Gooiland o_O

    Maar is het erg dat ik zijn reacties soms wel geestig vindt? Niet iedereen begrijpt ironie, natuurlijk :D
     
    FlyingFonz en Sandor vinden dit leuk.
  8. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    1.501
    Trofeepunten:
    478
    Wellicht weten jullie dit. Vorig jaar met QR van BKK naar DOH een upgrade gekocht bij Check in en mocht daardoor 'gewoon' als BC Pax de premium lounge in, in BKK (top trouwens). Als ik nu bij het inchecken voor DOH - BKK een upgrade koop naar business, mag ik dan ook al Safwa first binnen? Ben platinum member en dan mag je geloof ik met je BC ticket ook bij de first komen, maar weet niet of dat ook geldt voor ge-upgrade tickets.
     
  9. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.380
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Trofeepunten:
    483
    Dit hangt er vanaf naar welke boekingsklasse je upgrade gaat. Met miles is dat meestal inclusief lounge toegang. Als Platinum kun je dan gebruik maken van de AS lounge.
     
    RickJansen vindt dit leuk.
  10. PeterD

    PeterD Blue Tier

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    148
    Trofeepunten:
    43
    Out of interest: zijn er hier mensen die ervaring hebben met OW RTW tickets?
     
  11. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    1.501
    Trofeepunten:
    478
    Ik vlieg van DUS naar USM met QR en Bangkok Airways (laatste vlucht). Weten jullie of deze bagage automatisch doorgelabeled wordt richting laatste bestemming? Staat op 1 ticket geboekt bij Qatar, maar Bangkok Airways is natuurlijk geen OneWorld. Of...moet ik bagage ophalen, visum ophalen in BKK en opnieuw inchecken? Overstap tijd is 2 uur trouwens.
     
  12. cvr

    cvr Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    56
    Trofeepunten:
    28
  13. theflyingrobman

    theflyingrobman Blue Tier

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    505
    Trofeepunten:
    123
    Dit was een bijzondere ervaring gisteren :eek:
    CDG-DBX ging niet helemaal zoals gepland, vandaag poging 2.

    IMG_1990.jpeg IMG_1987.jpeg
     
    BartF, lloydje33, MilesHunter en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    271
    Trofeepunten:
    63
    Qua doorlabelen durf ik het niet te zeggen maar als Nederlander heb je geen visum nodig voor een toeristisch bezoek aan Thailand als je minder dan 30 dagen in het land verblijft.
     
  15. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    1.501
    Trofeepunten:
    478
    Stempel on arrival bedoel ik natuurlijk :) moet natuurlijk wel door de 'douane' maar de vraag is hoe en waar :)
     
  16. Frankb

    Frankb Blue Tier

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    470
    Trofeepunten:
    63
    Geen ervaring, maar wel paar keer op USM gevlogen. En internationale connecties krijgen een sticker op je borst geplakt en op Samui heb je aparte bagage band voor internationale reizigers. Hierdoor vermoed ik dat het wel door gelabeld wordt!:)
     
    RickJansen vindt dit leuk.
  17. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.637
    Leuk Bevonden:
    3.296
    Trofeepunten:
    508
    Je passeert de grenscontrole, de douane checkt of jij geen illegale dingen invoert. Twee hele verschillende dingen.
     
    DuckDuck vindt dit leuk.
  18. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    1.501
    Trofeepunten:
    478
    je hebt gelijk, ik had het over de grenscontrole.
     
  19. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.474
    Leuk Bevonden:
    2.320
    Trofeepunten:
    558
    Op mijn vlucht naar BUD vorige week kwam de purser naar mij toe om mij welkom terug te heten aan boord. En vanuit BLL naar AMS gebeurde hetzelfde. Dit was mij nog niet overkomen en was aangenaam verrast. Het is iets kleins maar ik waardeer het enorm.
     
    VinceG en TimH vinden dit leuk.
  20. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.123
    Leuk Bevonden:
    1.954
    Trofeepunten:
    273
    Het gebeurt wel vaker. Ik had het 3 weken geleden op weg naar Lissabon. Zat op rij 3 vlak achter een volledig lege EBC en werd heel vriendelijk welkom geheten en ze had gezien dat ik veel vlieg. :eek: Ik hoopte op een uitnodiging een rij naar voren in EBC, maar het bleef bij een persoonlijk welkom.....
     
    Fripsmaster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina