InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Ik begrijp de logica niet van Wijn en Champagne komt pas na 11 uur in 2F terwijl de sterke drank er wel altijd staat..
     
    Tim82 en Carel1 vinden dit leuk.
  2. Ruut

    Ruut Silver Member

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    944
    Trofeepunten:
    143
    Terwijl champagne bij een goed ontbijt niet vreemd is, toch?
     
    VinceG, Bijzonderetickets, jphorn en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. FlyingDutch

    FlyingDutch Blue Tier

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    226
    Trofeepunten:
    43
    Afhankelijk met wie je spreekt is sterke drank bij een goed ontbijt ook niet vreemd :D
     
    FlyingFonz, MichaelNight en Ruut vinden dit leuk.
  4. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Tjonge, wat een prijzen. Moet ''last minute'' (okok, last minute geboekt) naar Barcelona dit weekend en naar Nice volgende week (Monaco GP). NRN (tja...) - GRO voor slechts 340 euro pp retour, met niemand minder dan Ryanair (Wél inclusief gereserveerde plaatsen, yes) en volgende week was écht de goedkoopste optie om met Easyjet naar Nice te vliegen voor slechts 350 euro, exclusief plaats en exclusief bagage. Ik snap dat er enerzijds vraag en aanbod is, anderzijds dat er wat dingen goedgemaakt moeten worden, maar deze LCC waren écht het goedkoopste alternatief. Met KLM en consorten zou ik voor een retourtje Nice bijna 550 euro kwijt zijn óf heeeel ongunstige vliegtijden hebben. Gekkenwerk! Gelukkig hoef ik het uiteindelijk zelf niet te betalen, maar toch...
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  5. FindingFlyer

    FindingFlyer Blue Tier

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    213
    Trofeepunten:
    43
    Vandaag vertrok mijn toestel maar niet nadat er 1 passagier teveel aan boord was. Heb aangeboden de vlucht niet te nemen als ik een rechtstreekse vlucht zou krijgen naar AMS. (de geplande reis was via een tussenstation). Per saldo twee uur eerder thuis. Geen gedonder in vliegtuig meer. Iedereen blij .
    Zo geschiedde. De station manager was zo blij dat ik 150 euro voucher kreeg voor een nieuwe reis en 11 euro om wat te eten . Niet om gevraagd . Prima service .
     
    BartF, FlyingFonz, MichaelNight en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Maar het is natuurlijk niet raar, nu er steeds meer restricties opgeheven worden is er veel vraag.
    Een luchtvaartmaatschappij is geen liefdadigheidsinstelling en zal altijd de maximale prijs voor een zitplaats willen vragen.

    Mijn voordeel is dat ik vooruit relatief veel kan boeken, het enige probleem is nu bij last minute wijzigingen ik wel de hoofdprijs moet betalen, maar dat weet ik over het algemeen wel te beperken.
     
  7. bernard

    bernard Blue Tier

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    259
    Trofeepunten:
    63
    Klopt volledig. Adam - BCN ongeveer 3x zo duur tov pre covid. Ik was gewend rond de 110 euro voor het goedkoopste ticket in Mei te betalen nu 300. Augustsus 450 euro retour. Intercontinentaal is deze stijging niet te zien dus ik denk dat de airlines proberen te cashen op de enorme vraag naar zontickets in europa. Begrijpelijk maar de prijzen zijn zo hoog geworden tov 2019 dat vakantieplannen voor 2023 misschien aangepast worden naar auto/in nl blijven?
     
  8. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.973
    Trofeepunten:
    298
    Het blijft de wet van vraag en aanbod. Er zijn mensen die gewoon zijn blijven reizen in Covid tijden, maar er is ook een hele grote groep die dat niet gedaan hebben, en die hebben ook wat geld op de plank liggen en zijn dat bereid om uit te geven omdat ze niet nog langer willen wachten.

    Maar als die golf voorbij is, de boekingen weer achterblijven dan krijg je zelf wat stabilisatie in de markt en zal het prijsniveau dalen.
     
    VinceG, Ruut en Carel1 vinden dit leuk.
  9. FindingFlyer

    FindingFlyer Blue Tier

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    213
    Trofeepunten:
    43
    nog even follow up op mijn eigen post: ik kreeg , zie ik zojuist pas, nog 23 (U)XP cadeau voor de moeite. Ook niet om gevraagd ! Netjes.
     
    Carel1 en lloydje33 vinden dit leuk.
  10. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    [​IMG]
    Kijkje in mijn keuken, bij de F1 in Barca! (met veel te duren vliegtickets ;))
     
    VinceG, KieWie, BartF en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. FindingFlyer

    FindingFlyer Blue Tier

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    213
    Trofeepunten:
    43
    Gaaf, kan je eigenlijk wel wat zien op een tribune? Lijkt me best wel "zoef, zoef"
     
  12. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    De schermen doen heel veel haha. Op de main grandstand is er altijd wel wat te zien,daarbuiten ben je aangewezen op de stream!
     
  13. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Toilet (blijkbaar) kapot; 12.000 miles compensatie. Zelf helemaal niets van gemerkt, maar evenzogoed bedankt KLM/AF! :cool:

    IMG_2302.JPG
     
    michiel1, MichaelNight, lloydje33 en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.659
    Leuk Bevonden:
    2.437
    Trofeepunten:
    358
  15. DuckDuck

    DuckDuck Blue Tier

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    260
    Trofeepunten:
    63
    Eerste beelden van de KLM Premium Economy class (of Premium Comfort, zoals KLM het noemt). Ziet er wel netjes uit. Benieuwd hoe plat ze kunnen.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    ppt, BartF, Eagle en 8 anderen vinden dit leuk.
  16. Menno

    Menno Blue Tier

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    370
    Trofeepunten:
    63
    Op de Dutch Open kunnen we het proberen, ik zal vrijdag wat foto’s maken!
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  17. BartF

    BartF Blue Tier

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    210
    Trofeepunten:
    43
    Enig idee welk toestel dit is? Bij AF staan ze in de A350 in 2-4-2 opstelling en hier lijkt het 2-3-2 te zijn.
     
  18. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    B787 waarschijnlijk. B777 wordt 2-4-2. Zo heeft AF t ook namelijk.
     
    Urbanjazz, Carel1 en BartF vinden dit leuk.
  19. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Mijn hemel. Schiphol.
    Alsof je bij de Efteling op een topdag bent en overal in de rij staat. Maal 20.

    Incompetent management. Zet hier maar eens management en “traffic control” van een goed lopend call center op. Die weten hoe ze piek drukte moeten managen. Uiteraard is er een personeelstekort, maar daar hadden we ze wel eens even op mogen vooruit denken o_O Hier is geen excuus voor. Het loopt wel allemaal door, maar dan nog.
     
    BartF, Ruut, VinceG en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
    Helemaal mee eens. Het management is hier duidelijk wat hier tekort schiet. Daardoor ongemotiveerd personeel en dan raak je in een neerwaatse spiraal. Hier moet een frisse wind door.
     

Deel Deze Pagina