InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    892
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Dankjewel voor je oplettendheid @Tim82
    Ik heb het artikel aangepast. Die informatie over de temperaturen heb ik van de KLM site maar wat zij daar schreven is niet goed. Het is in Belgrado inderdaad veel warmer in de zomermaanden. Ben er zelf geweest in augustus 2017.

    En het klopt dat er in een Embrear 190 inderdaad niet zoveel business class en economy comfort stoelen zitten. Dat had SeatGuru dus fout. Heb ik aangepast met de informatie van de website van KLM.
     
    Christian en Tim82 vinden dit leuk.
  2. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    beuse242, Vliegende_Keep, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Louis Vuitton is sowieso lelijk. En deze tas (?) al helemaal. Ik sla even over.
     
  4. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Helemaal met je eens hoor. Wilde eens luchtiger nieuws ipv COVID gedoe ;)
    Helaas valt over smaak te twisten en komen we deze tas(?) misschien ooit in het echt tegen.
     
    beuse242, Sandor en Ruut vinden dit leuk.
  5. arjen05

    arjen05 Silver Member

    Berichten:
    1.850
    Leuk Bevonden:
    3.259
    Trofeepunten:
    508
    Thijsk, Carel1, Javadest en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Carel1 vindt dit leuk.
  7. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Inmiddels is de eerste video klaar. Dit is de Flying Blue video. Deel hem gerust!
     
    Amsterdam, beuse242, MoonJ en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Ozzietukker

    Ozzietukker Silver Member

    Berichten:
    1.735
    Leuk Bevonden:
    1.971
    Trofeepunten:
    298
    Ben trouwens benieuwd hoe mijn Duitse vrienden van de 'Bundespolizei' omgaan met de nachtklok in Duitsland.
    Ik heb dinsdag een vroege vlucht van Düsseldorf, dus ik zal het laatste uur van de nachtklok toch echt moeten reizen om die te halen, maar het is niet geheel duidelijk in Duitsland of het halen van een vlucht onder uitzondering valt. Daar gelden dus geen officiële uitzonderingen voor, voor zover ik kan nagaan, en is het daar aan de controlerende ambtenaar om te bepalen of het een 'geldige' reden is.
    Het probleem is vooral dat het voor een Nederlandse opdrachtgever is.

    Ik heb tegenwoordig een dagtaak aan reisvoorbereidingen....
     
    Roberto, Thijsk, Carel1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. VinceG

    VinceG Silver Member

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    1.928
    Trofeepunten:
    273
     
  10. Timo

    Timo Blue Tier

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    234
    Trofeepunten:
    43
    Weet iemand of AF nog altijd met de oude business class 2-3-2 (angle-flat) naar de Carribean vliegt? Of zijn deze inmiddels allemaal vervangen voor lie-flat seats? Ik meen ergens gelezen te hebben dat ze begin 2020 begonnen zijn met het vervangen van de oude business class, maar kan nergens vinden of dit inmiddels al is afgerond.
     
  11. Pictor

    Pictor Blue Tier

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    636
    Trofeepunten:
    123
    hier kan je de layouts van alle toestellen vinden
    https://www.airfrance.nl/NL/en/local/process/cabinmap/searchCabinMapAction.do
     
    Timo en VinceG vinden dit leuk.
  12. james44

    james44 Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Ik ben geen frequent flyer maar al wel een tijdje in bezit van een Platinum Amex kaart. Ik vlieg in Augustus vanaf Schiphol en vroeg me af welke lounge ik het beste in kan? Zie via Priority Pass de Aspire lounges maar kan ik ook de Privium lounge in? En mag ik bij Aspire of Privium iemand meenemen?
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.195
    Trofeepunten:
    483
    Je kunt bij de Aspire lounge een gast meenemen met je Amex Platinum kaart.

    Privium Lounge kan ook, mits je dit natuurlijk allemaal al geregeld hebt qua inschrijving. In het verleden kreeg je ook een gast uitnodiging waardoor je (eenmalig) kosteloos een gast kunt meenemen naar de Privium Lounge. Weet niet of jij die ook gekregen hebt.
     
    james44 vindt dit leuk.
  14. james44

    james44 Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Super, dank voor je reactie! Privium moet ik allemaal nog regelen, ik ontving mijn Amex Platinum kaart zonder welkomstpakket en bijhorende boekjes met mogelijkheden. Kwam gewoon in een envelop maar wordt nog nagestuurd volgens hun. Daar zullen verdere instructies op staan denk ik?
     
  15. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.305
    Leuk Bevonden:
    3.195
    Trofeepunten:
    483
    Ja klopt. Je hebt nog even de tijd natuurlijk voor augustus. Je moet een afspraak maken bij Privium. Destijds kreeg ik een mapje en daar zat dus ook zo'n uitnodigingskaart bij.

    De Privium lounge (landside) is een stuk beter dan de Aspire Lounge. De Non-Schengen Aspire Lounge heeft een leuke view op het platform. Je kunt (dacht ik) ook naar de BA Lounge tegenwoordig met Priority Pass.
     
    james44 vindt dit leuk.
  16. james44

    james44 Newbie

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    21
    Trofeepunten:
    8
    Bedankt voor je tips! Ik ga eens kijken als ik er ben. Zie BA inderdaad ook staan in de Priority Pass app maar die lounges zien er wat verouderd uit.
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  17. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Iemand al met de KLC Embraer E195-E2 gevlogen? Zie dat ik er binnenkort mee vlieg en normaal pak ik vanwege de extra beenruimte bij voorkeur één van de EER seats.

    Bij:
    https://blog.klm.com/nl/kijk-zonder-ticket-rond-alle-klm-vliegtuigen/

    staat ie er nog niet tussen en ik ben eigenlijk benieuwd of je in de E195-E2 nog steeds meer beenruimte in de EER seats vs EC seats hebt?
     
  18. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Al meerdere keren mee gevlogen, maar weet niet of EER meer ruimte heeft. Ik zat elke keer op rij 3-4 en heb niet op de hoeveelheid ruimte bij EER gelet toen ik even naar achteren liep. Ruimte genoeg voor mij op 3-4.
     
    Grouchy vindt dit leuk.
  19. Brangeri

    Brangeri Blue Tier Premium Member

    Berichten:
    370
    Leuk Bevonden:
    247
    Trofeepunten:
    43
    Het is nu Prime dag bij Amazon, dit jaar maar eens wat nieuws aan het proberen.

    Iphone 12 op de kop getikt voor een bijzonder goede prijs, die gaat voor de zelfde prijs weer op de verkoop. Verkoop ik hem, mooi 800 airmiles op zak. Zo niet gaat ie binnen twee weken weer terug naar Amazon.
     
  20. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Leuke nieuwe Fifth Freedom route met Singapore Airlines tussen CPH (Kopenhagen) en FCO (Rome) retour tickets al te boeken vanaf €140 in eco, en 450 (275 enkeltje) ish in Business.
     
    Grouchy, Bosbewoner, arjen05 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina