InsideFlyer Café

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door Lionell, 23 mrt 2017.

  1. Urbanjazz

    Urbanjazz Silver Member

    Berichten:
    832
    Leuk Bevonden:
    2.566
    Trofeepunten:
    383
    Heb ook al eerder met ze gevlogen. Behalve dat het entertainment system achterhaald is heb ik niets aan te merken.
    Ben enkel nieuwsgierig naar de Upgrade Bid nu :rolleyes:
     
    beuse242 vindt dit leuk.
  2. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik vlieg 4 december long haul met Lufthansa. Ben benieuwd of dit nog door zet.

    Unfortunately, personnel bottlenecks at our catering service provider currently lead to restrictions in the loading of our domestic German and European flights*. Therefore, on Saturday, 30 November and Sunday, 1 December, Lufthansa cannot provide the usual choice of drinks and meals on all of these flights* Long-haul flights are not affected. We apologize for the inconvenience.

    The Verdi union called on LSG Sky Chefs employees to strike on Monday 2 December. Regrettably, therefore, on Monday 2 December and partly on Tuesday 3 December, we will be unable to offer you any meals or beverages on our German domestic and European flights. We will be providing a reduced catering service on long-haul flights.

    Our top priority is to ensure a reliable timetable and safe flight operations. If your flight is affected by restrictions to catering supplies, please provide your own food and drink before departure. In the departure area in Frankfurt, there are catering stations with free drinks and snacks near Gates A12, A22, A50, B30 and Z12. In Munich, these stations are located both in Terminal 2 and in the Satellite Terminal in the Schengen and non-Schengen areas. For departures from all other German and European terminals, we recommend that our passengers purchase their own drinks and food after passing through security. Any costs incurred will be reimbursed, so please keep the receipts.

    Lufthansa apologizes for any inconvenience caused.
     
  3. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Als je een feeder flight vooraf aan je longhaul hebt misschien.
     
  4. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik dacht meer aan de "reduced" catering service op 2/3 december. Maar denk dat het 4 december wel los loopt.

    Ik vlieg vanaf Amsterdam via Frankfurt.
     
  5. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Verwacht niet te veel. Wij hadden in de zomer maar een Candybar gekreegen bij het instappen. En tijdens de vlucht dan wel iets te drinken.
     
  6. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ik vlieg vanaf Amsterdam via Frankfurt naar Nur Sultan (Kazakhstan).

    Had je je candybar gekregen tijdens een staking of of regulier en op wat voor type vlucht? Als het op 4 december weer reduced service is, dan hoop ik dat drie uur overstaptijd op Frankfurt genoeg is om een avondmaaltijd in te slaan ;)
     
  7. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Afgelopen zomer nog geweest: is airside en was toen recht tegenover de gate, al met al prima, maar weet echt niet meer welke lounge het was
     
  8. michiel1

    michiel1 Blue Tier

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    233
    Trofeepunten:
    43
    Vorige week hetzelfde ervaren op een gekochte upgrade bij AF van BOG naar CDG, vrij nieuwe 789, dus geen defecten, maar de service was tenenkrommend slecht: de FA serveerde mijn hoofgerecht, maar was de trolley met drank vergeten, dus geen refill van wijn. Kon geen goeiedag vanaf, zelfs geen glimlach. Ook het eten was gewoon niet goed, Colombiaanse catering. Op de heenreis van CDG is dit altijd beter.
    Geklaagd, en 200 euro retour, dus netto voor 69 euro in J gereisd.
     
    MoonJ, StinusPax, lloydje33 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Bij reguliere vluchten:
    BSL-FRA, FRA-DUS, DUS-MUC, MUC-BSL iedere keer Candybars.
     
  10. Nasil

    Nasil Blue Tier

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Gelet op de te vliegen afstanden op deze legs,schrik ik er niet van :) KLM in Economy OSL-AMS was ook een keer een koekje rond 13.00
     
  11. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Volgens Executive Lounges/Aspire Lounges, is de lounge op Eindhoven Airport vanaf vandaag officiëel geopend (bron: gistermiddag gebeld naar het bedrijf, die aangaven dat het vanaf 2 December open is).
    Extra bron:
    https://luchtvaartnieuws.nl/nieuws/...ndhoven-airport-heeft-nu-ook-een-eigen-lounge

    Toegang te boeken via (let op, dit is gewoon betalen voor toegang):
    https://www.executivelounges.com/airport-lounges/eindhoven-airport-aspire-lounge

    Of gewoon naar de lounge lopen en je Priority Pass laten zien.
     
  12. Timo_de_frys

    Timo_de_frys Blue Tier

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Ben benieuwd naar de 1e review :)
     
  13. beuse242

    beuse242 Blue Tier

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    538
    Trofeepunten:
    123
    Na de strategische samenwerking tussen Latam en Delta zijn vandaag ook nieuwe codeshare overeenkomsten getekend. Hoe lang nog tot Latam lid wordt van Skyteam?
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  14. Karsten1993

    Karsten1993 Blue Tier

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    229
    Trofeepunten:
    33
    ben zojuist even binnen geweest. Ziet er prima uit buffet wel zeer klein. Voldoende zitgelegenheid alleen weinig plekken om rustig te werken, lounge is zeer open en meeste stoelen staan aan tafels waar je met meerdere mensen kan zitten. Voor de priority pass passagiers: je kan nog niet naar binnen hiermee, dat gaat in de komende dagen pas van kracht. Fotos volgen zsm die kon ik niet maken zonder telefoon.
     
    FlyingFonz, Thijsk, arjen05 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sebas

    Sebas Blue Tier

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    223
    Trofeepunten:
    43
    Vlak na de aankondiging stond in persberichten dat Latam weinig zag in het alliance model. Kan altijd veranderen natuurlijk. Misschien komen ze er in 2021 opeens bij.
     
    George1 en beuse242 vinden dit leuk.
  16. LeidenHub

    LeidenHub Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Weet iemand hoe je kan zien waarom een vlucht geannuleerd is? Ik zou vandaag BOS-AMS vliegen op KL618, maar de vlucht (net als KL617 vanuit AMS) is geannuleerd.

    (Nieuwe vlucht boeken had nogal wat voeten in de aarde overigens. Aanvankelijk alternatief via CDG, maar daar ging toen ineens het hele land staken... Pas vanochtend een alternatief via DTW gekregen waardoor we zo laat zijn dat we niet meer naast elkaar kunnen zitten. Mijn vrouw zit nog ergens naast het gangpad, maar ik zit in het midden van een rij van 4. Heel fijn allemaal...)
     
  17. StinusPax

    StinusPax Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    87
    Trofeepunten:
    28
    Toen ik nog op Schiphol werkte kon ik het daar in n systeem zien met een bepaalde code...
    Aangezien er op Schiphol weinig gekkigheid is zal het wel technisch zijn. Maar dat valt later natuurlijk altijd te achterhalen, en gelukkig is KL niet moeilijk in het uitkeren van de EU compensatie.

    Succes, hoop iig nog dat je kan ruilen met iemand, vast genoeg solo reizigers die het niet erg vinden te ruilen.
     
    FlyingFonz en LeidenHub vinden dit leuk.
  18. Timo_de_frys

    Timo_de_frys Blue Tier

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    135
    Trofeepunten:
    43
    Hi, volgens de KLM site zou je vliegen met de PH-AKD - Deze is nu onderweg van AMS naar LOS (Lagos). Gisteren zou het toestel van van AMS naar IAD (Washington) vliegen maar die was ook al cancelled; in plaats daar van is het toestel van AMS naar AUA (Oranjestad) gevlogen; op de terugvlucht is het van AUA nog uitgeweken naar BON (Bonaire, zou een normale tussenstop kunnen zijn? *Edit, lijkt op normale tussenstop) om vervolgens door te vliegen naar AMS waar die vanochtend is geland - 2 uur later is hij vertrokken naar Lagos.

    Scheduling/bezetting probleempje?
     
    LeidenHub vindt dit leuk.
  19. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.926
    Trofeepunten:
    648
    Het vliegtuig was niet beschikbaar door technische redenen.
     
    LeidenHub vindt dit leuk.
  20. LeidenHub

    LeidenHub Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    53
    Trofeepunten:
    18
    Top! Bedankt voor de reacties; ik gewoon geïnteresseerd in wat het probleem is, maar het is ook goed om te weten dat het weer niet de reden is dat de vlucht is geannuleerd (er is nogal wat sneeuw gevallen in Boston) als we later proberen aanspraak te maken op een vergoeding.
     

Deel Deze Pagina