Ik had er enkele maanden geleden ook last van zowel op iMac als Macbook (Chrome en Safari). Cookies gewist en sindsdien weer prima. Wel irritant, want vanaf dat moment moet je overal dus weer opnieuw onloggen dus hopelijk gaat dit niet te vaak gebeuren.
Het lijkt wel of de lay-out veranderd is. Ik heb hetzelfde verschijnsel, het inlog icoontje is gewoon weg, maar ik kan wel inloggen als ik eerst naar flying blue ga daar staat dan wel - inloggen - . Ook het afdrukken van de boardingpass is gewijzigd, kan niet meer op - inchecken- klikken maar moet nu eerst door verschillende menus heen voordat ik bij de optie afdrukken kom.
Ik heb hierover contact gehad met KLM. hieronder hun antwoord: Hallo, de inlogknop rechtsboven is inderdaad tijdelijk niet beschikbaar. Als alternatief kun je inloggen via Mijn Reis > http://klmf.ly/1sPjvsz. Mocht je onze hulp ergens bij nodig hebben, dan horen we het graag!
Het lijkt erop dat het probleem verholpen is. Ik kan weer gewoon rechtsbovenin inloggen. Ze hebben het gedeelte om vluchten te boeken aangepast (ziet er wat moderner uit), dus ik denk dat dat de aanleiding was.