Inloggen bij FB op KLM website

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door westi, 22 okt 2018.

  1. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Sinds een aantal weken is het lastig om in te loggen op mijn FB account via de KLM website. Hebben daar meer mensen last van of is er soms iets bij mijn instellingen van Firefox gewijzigd?

    Voorheen zat er rechtsboven op de hoofdpagina een link waar je direct kon inloggen, naar je boekingen kon gaan etc. Nu is die link geheel weg.

    Tijdens het maken van een boeking is het nog erger geworden. Na de vluchtselectie kom je op de pagina waar je stoel kan kiezen. Op de pagina staat "Log in at the top....", maar er is geen link waar je kan inloggen. Ik moet dus de boeking af maken en pas achteraf kan ik dan de stoel kiezen.
    KLM1.png

    Bij de volgende pagina moeten de passenger details ingegeven worden. Hier is een knop voor "Pre-filled" passenger details, maar die knop werkt niet.

    KLM3.png

    Als dan de boeking eindelijk gemaakt is door handmatig alle gegevens in te vullen, wil ik op de hoofdpagina bij "My Trip" naar mijn boeking gaan, is daar ook geen mogelijkheid om bij mijn boeking te komen. Ik moet eerst naar deFB pagina, daar inloggen, weer terug naar de KLM pagina en pas dan zie ik onder My Trip mijn boekingen.

    Lekker omslachtig allemaal. Dit ticket boekte ik me BlueBiz punten en dan is het nog eens dubbel zo omslachtig. :confused:

    KLM2.png
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2018
  2. Godenzoon14

    Godenzoon14 Silver Member

    Berichten:
    1.613
    Leuk Bevonden:
    3.229
    Trofeepunten:
    508
    Ik heb hier ook al een tijdje last van inderdaad, zowel op Chrome als Safari, jij op Firefox dus het zal wel browser-onafhankelijk zijn helaas :(
     
  3. Nvgfocus

    Nvgfocus Silver Member

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    418
    Trofeepunten:
    63
    Hier werkt ie gewoon. Chrome en firefox
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
  5. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
  6. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Heb je een macbook? Het klinkt heel stom, maar "have you tried turning it off and back on again?". Ik heb er namelijk ook regelmatig last van en na het herstarten staat alles weer netjes op zijn plek.
     
    Flying doc en Ambtenaruh vinden dit leuk.
  7. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Nee, alleen windows computers. Ik heb het nu op 2 computers geprobeerd, met Firefox, Internet explorer en op 1 computer met Chrome en Edge. Helaas geen enkel verschil.
     
  8. Daeni

    Daeni Blue Tier

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    756
    Trofeepunten:
    123
    Geen problemen hier, op Win10 Firefox en Chrome. Ook niet op de iPad.
     
  9. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Ik was de Android tablet vergeten te checken. Helaas ook geen inlog mogelijkheden bij chrome en Firefox. Heb zelfs geprobeerd naar de NL site te switchen, maar ook dat bied geen resultaat.
     
  10. Miya

    Miya Silver Member

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    1.939
    Trofeepunten:
    253
    Je hebt dus 2 pc's geprobeerd en een tablet? Lijkt haast wel of er een gemene deler is. Zou je modem/router eens herstarten/opnieuw instellen. Daarna ook even op andere internet verbinding testen, werkt dat wel, dan is het probleem met je ISP.
     
  11. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    PC op 1 locatie, laptop op zeer veel locaties met allen een andere IP, tablet heeft SIM kaart, dus eigen IP en ook wifi, dus andere IP's. Dus daar ligt het niet aan.
     
  12. mgo01

    mgo01 Blue Tier

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    131
    Trofeepunten:
    33
    Hallo Westi,
    Heb je al geprobeerd om via airfrance.nl in te loggen? Ik heb ook op alle mogelijke systemen problemen gehad, niet in kunnen loggen, wel in kunnen loggen, maar via airfrance.nl lukte het wel elke keer. Toch bijzonder dat er bij de fransen ook dingen goed gaan:D
     
  13. Roog

    Roog Newbie

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    52
    Trofeepunten:
    18
    Hier geen problemen via klm.com op safari
     
  14. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Ik heb nu geen probleem om in te loggen. Maar regelmatig met een mac wel. Veelal helpt het de historie te wissen, of opnieuw op te starten. Ik heb KLM al eens gevraagd waar het aan ligt. Zij adviseren altijd Chrome, of anders historie wissen en opnieuw opstarten... ;)
     
  15. dvddvd

    dvddvd Blue Tier

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    170
    Trofeepunten:
    143
  16. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Is geen optie. Ik vlieg vnl WAW-AMS en AF bied niet alle tickets aan. Als ik nu kijk voor 6-12 heen en 9-12 retour, kan ik bij AF alleen een flex kopen, terwijl bij KLM de light nog beschikbaar is. Is 580 tegen 1090 PLN, dus 80% duurder.

    Ik kan er trouwens wel van de mainpage inloggen ;)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  17. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Historie gewist, geen resultaat. Zou ook niet mogen, want IE, Edge en Chrome gebruikt ik echt bijna nooit. Ik zal nog eens proberen de cookies ook te wissen.
     
  18. Arjan69

    Arjan69 Silver Member

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    345
    Trofeepunten:
    288
    Dat bedoelde ik ook,,, cache, cookies, alles. Althans op aanraden van KLM.
     
  19. westi

    westi Silver Member

    Berichten:
    1.356
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    223
    Alles nog een keer weggegooid, werkt nog steeds niet. Ik stop ermee, ga wel boeken via de app.:confused:
    En Bluebiz moet ik dan maar de passenger data handmatig invullen.
     
  20. MichaelNight

    MichaelNight Silver Member

    Berichten:
    1.213
    Leuk Bevonden:
    1.597
    Trofeepunten:
    273
    Chrome op mijn PC op mijn werk geen login, wat ik ook doe, opstarten, leegmaken, Ook explorer niet. PC naast mij kan ik alleen inloggen in explorer andere browsers ook niet, Thuis geen probleem.
    upload_2018-10-25_23-8-0.png
     

Deel Deze Pagina