Sinds een aantal weken is het lastig om in te loggen op mijn FB account via de KLM website. Hebben daar meer mensen last van of is er soms iets bij mijn instellingen van Firefox gewijzigd?
Voorheen zat er rechtsboven op de hoofdpagina een link waar je direct kon inloggen, naar je boekingen kon gaan etc. Nu is die link geheel weg.
Tijdens het maken van een boeking is het nog erger geworden. Na de vluchtselectie kom je op de pagina waar je stoel kan kiezen. Op de pagina staat "Log in at the top....", maar er is geen link waar je kan inloggen. Ik moet dus de boeking af maken en pas achteraf kan ik dan de stoel kiezen.
Bij de volgende pagina moeten de passenger details ingegeven worden. Hier is een knop voor "Pre-filled" passenger details, maar die knop werkt niet.
Als dan de boeking eindelijk gemaakt is door handmatig alle gegevens in te vullen, wil ik op de hoofdpagina bij "My Trip" naar mijn boeking gaan, is daar ook geen mogelijkheid om bij mijn boeking te komen. Ik moet eerst naar deFB pagina, daar inloggen, weer terug naar de KLM pagina en pas dan zie ik onder My Trip mijn boekingen.
Lekker omslachtig allemaal. Dit ticket boekte ik me BlueBiz punten en dan is het nog eens dubbel zo omslachtig.
Bekijk bijlage 3797
Bekijk bijlage 3799
Klik om te vergroten...