IHG Set Your Sights promotion 2015 - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Ready2Board, 15 dec 2014.

  1. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Alleen inchecken dan..
     
  2. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Ik zie nu bij Holliday inn eindhoven een leuk arrangement, als ik dit boek telt dat ook mee voor mijn set your sights promo, Ik moet de volgende zaken nog halen:
    upload_2015-3-2_8-37-57.png

    Als ik de site van IHG open, zoek op Eidhoven en klik daar het HI eindhoven aan en vervolgens bovenaan op arangementen dan kan ik voor euro of 90 2 nachten verblijven. Voldoet deze boeking ook voor de Set your sights actie?
     
  3. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    @Elve bij welk hotel/brand was je andere overnachting?
    Op welke datum kijk je bij HI Eindhoven? Dan kijk ik hier en kan ik inschatten of ie meetelt voor de promo.
     
  4. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    mijn andere overnachting was bij Holliday in express. HI eindhoven zou ik dus mee voldoen voor 2 brands. Zit alleen met de "book directly with IHG". package deal die ik gezien had was alleen boekbaar direct via de HI eindhoven site. vermoed zelf dat die niet onder de "book directly with IHG" valt. Betreft aanstaande zaterdag inchecken en maandag uitchecken.
     
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb het even bekeken, maar zoals je zelf schreef zal de boeking via de site van HI Eindhoven als "not qualifying" beschouwd worden. Als je hem prepaid via IHG zou boeken inclusief ontbijt, dan ben je 164 euro kwijt. Ik weet niet hoeveel je kwijt was voor je andere verblijf en hoeveel punten je in totaal kan verdienen met jouw SYS promo? Kost afwegen tegenover het aantal punten. Weet dat je via de boeking op punten en dan annuleren, punten kan "kopen" aan een rate van 70 dollar voor 10000 punten, ongeveer 62,50 euro.

    Ik zit ook nog steeds in dubio of ik hem ga completen, de kosten zijn te hoog voor het aantal punten...
     
  6. Elve

    Elve Newbie

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    24
    Trofeepunten:
    18
    Ik denk dat ik hem maar ga skippen, me andere overnachting was in London. gecombineerd met aangename city trip. had via de HI eindhoven een packages deal gezien voor Executive room voor nog geen €100,-. dat had ik er nog wel voor over gehad om mijn promo te halen (50500 punten). maar vind 164 beetje te veel voor zomaar ff overnachting.
     
  7. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    Een van de uitdagingen die IHG voor mij in petto heeft is Saturday Stay Bonus. Stay 2 weekend(s), including a Saturday night and another night, and earn 4,800 bonus points. Hoe moet dit geïnterpreteert worden? Ik kan een aantal varianten bedenken. Het verblijf dient in ieder geval in twee losse weekeinden te vallen maar dan? Is het 1 keer een zaterdag plus een vrijdag- of een zondagnacht of 2 keer een zaterdag plus een vrijdag- of een zondagnacht? Of het eerste weekeinde een zaterdag en het volgende weekeinde een vrij- /zondag of doe nog maar een keer een zaterdag? Voor zo weinig mogelijk geld en een zo min mogelijke inspanning wil ik de 55.800 punten binnen halen. Het moet wel rendabel zijn.
     
  8. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Vrij en zat of zat en zon.
     
  9. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Zoals @Ready2Board schreef, een weekend stay bestaat uit een vrijdag- en zaterdagnacht, of zaterdag- en zondagnacht. 1 weekend = 1 stay. Ik moest er 5 hebben...
    Ik sprak vanmorgen een Duitse collega en die moet 30 nachten halen voor deze promo... waanzin!
     
  10. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Slechts waanzin @Lionell als de beloning in de vorm van IHG punten als gevolg van de promo beperkt is :D (en dat verwacht ik). Niet normaal, 30 nachten.

    Maar zonder dollen, de promo's van IHG laat ik de laatste tijd aan mij voorbij gaan. De kosten wegen voor mij niet op tegen de baten, goed als je ergens iets moet boeken dan kan het leuk zijn om voor een IHG hotel te gaan vanwege de punten maar anders..
     
  11. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja absolute waanzin, hij kreeg 60500 punten ervoor terug...
    Ik laat deze promo ook verder schieten, misschien dat ik nog 2 nachten boek via de app, maar daar blijft het ook bij. Zoals je schreef, de kosten wegen niet op. Voor het geld wat je moet investeren vlieg je heen en terug naar de VS...
     
  12. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    Volgens mij kan deze promo alleen uit voor de mensen die tot nu toe niet of heel weinig bij IHG verbleven...
    Ik heb er wel een goeie deal aan, als ik 'm complete - ik moet één weekend stay en een andere nacht in twee brands doen, en dan heb ik m'n ~50k binnen. Maar 5 weekends, en helemaal 30 nachten, voor ~60k punten :eek:
     
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ja het lijkt wel of mensen die het meest loyaal zijn geweest aan IHG vorig jaar, gestraft worden met deze promotie.
    Als je hem goed plant, dan kan je voor weinig geld die 50k meepakken, hou ook rekening met de base en elite (als je status hebt) punten die je verdient met de nachten die je boekt, alle beetjes helpen.
     
  14. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    nouja, straffen... IHG heeft gekeken naar je spend-patroon van vorig jaar, en daar misschien 10% of 20% bovenop gedaan.
    Maar inderdaad, als dat patroon vorig jaar al redelijk aan de max was, dan wordt 't een moeilijke kwestie...
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Inderdaad, dat bedoel ik met de "straf" :)
     
  16. Alias

    Alias Blue Tier

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    28
    @Ready2Board: bedankt voor je reactie. Ik heb mijn "Into the nights" er eens bijgehaald en daar was het uiteindelijk 8 nachten en nog wat ander dingen om 74.000 punten te krijgen. Deze keer is het 55.800 punten. Nu is de vraag of deze twee weekeinden als vier nachten gelden en dienen deze twee weekeinden ieder twee aan eengesloten nachten zijn en in het zelfde hotel? Bij de T & C staat hier niets over vermeld. Ik zit aan punten, bonus punten en promo punten te denken. Hoe krijg ik de meeste punten voor de laagste totale kosten.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    Kwestie van combineren. Dus boeken via de app, in 2 verschillende Hi express hotels en dan 2x een weekend (vrij/zat of zat/zon).

    Wat ik zelf soms doe is maar een of twee nachten boeken ergens, maar dan wel optimaal van de combinaties profiteren. Dan heb ik niet de volle buit, maar pak je toch nog wat punten mee.

    Nogmaals, voor 58.000 punten 8 nachten "verplicht" slapen bij IHG enkel voor deze promo lijkt mij niet de moeite waard. Maar wellicht heb je toch ergens hotelovernachtingen nodig, en als er dan een IHG in de buurt is waarom niet.
     
  18. Wammes_NL

    Wammes_NL Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    101
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb de basic version gedaan (50.500 points) die hier eerder al is genoemd. Ik was sinds een paar maanden IHG club member - na hier op IVV forum een beetje rond gekeken te hebben en geleerd hebben van membership programs). Dus heb ook de IHG set your sights challenge gedaan, en vandaag is deze bijgeschreven, dat zet tenminste zoden aan de dijk qua punten. Leuk om te doen en zo komt eerst hotel gold membership dichterbij (inmiddels ook lid van HH en Accor).
     
    SVDH, Ready2Board en Lionell vinden dit leuk.
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb de promo volledig laten schieten, IHG presteert het weer om dingen niet up to date te brengen, zelfs niet na herhaaldelijk emailen en bellen... Punten waren nochtans welkom, net 120K gebruikt om hotel te boeken :D
     
  20. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    956
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    De reguliere IHG punten voor een boeking gemaakt als Leeds United fan bij een HI Express in Stuttgart zijn gewoon bijgeschreven. Er is niks gevraagd bij check-in/out.
    Eens kijken of ik ook punten krijgen voor de Set your sights promo, maar dat kan nog wel paar weken duren. Keep you posted.

    edit: gisteren zijn ook de 5000 punten gepost voor de overnachting. Dus de kortingscode werkt.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015

Deel Deze Pagina