IHG Rewards Club (InterContinental, Crowne Plaza, Holiday Inn, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Lionell, 4 jul 2014.

  1. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    De nieuwe pointbreaks t/m 31 januari 2020 zijn nu te boeken.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2019
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.584
    Leuk Bevonden:
    2.400
    Trofeepunten:
    583
    Lijstje van hotels die meedoen is hier te vinden.
     
  3. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Zie net op Instagram dat het Kimpton password ‘Stay Human’ is. (29/11 tot 16/2)

    Dit heeft me bij Kimpton Amsterdam een keer gratis ontbijt voor twee, een drink voucher van €15 en een fles wijn opgeleverd.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Stomme vraag misschien, maar hoe werkt dat?
     
  5. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Ik vroeg altijd aan de balie ten tijde van inchecken, wanneer ik het password xxx moest vermelden, dat was dan al voldoende.
    Dus gewoon ergens benoemen onder het inchecken.
     
  6. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.710
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Trofeepunten:
    648
    Iemand ervaringen met het Indigo Antwerpen?
     
    SanHor vindt dit leuk.
  7. SanHor

    SanHor Blue Tier

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    149
    Trofeepunten:
    43
    Mooi hotel, ietwat krappe kamers.
    Erg goed ontbijt! Spire Elite voordelen goed erkend. Glas wijn naar keuze, late checkout zonder problemen.

    Geen avondeten daar op, twee deuren verder zit een friettent die toen om 23 uur nog open was. Verder genoeg opties in de omgeving.
     
  8. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Waar blijft de nieuwe Accelerate promo:rolleyes: Heb minimaal 3 stays bi IHG in januari voor de boeg nl.;)
     
  9. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Ik dacht dat de nieuwe promo in het verleden medio januari van start ging.
     
  10. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Hmm..heb hem 1 januari nodig:(
     
  11. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Wel deze actie:
    Turn 4X Bonus Points into endless possibilities
    Book by 15 January 2019 to earn 1,000 Bonus Points on your next stay. Plus, multiply your points for up to 4X Bonus Points on every stay until 31 January 2020. Just book, earn and stay your way to earn the rewards you want.

    [​IMG]
     
  12. Robinho

    Robinho Silver Member

    Berichten:
    618
    Leuk Bevonden:
    333
    Trofeepunten:
    63
    Die is inderdaad ook fijn!
     
  13. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
    Iemand een leuk idee om punten te behouden bij IHG? Ik krijg zojuist bericht dat mijn 97,997 punten vervallen op 24 januari.
     
  14. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.710
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Trofeepunten:
    648
    1000 punten kopen. Of je kan zo’n saldo ook besteden door een nachtje Amstel hotel te boeken. :)
     
  15. Carel1

    Carel1 Gold Member

    Berichten:
    2.553
    Leuk Bevonden:
    3.581
    Trofeepunten:
    948
    Je kunt ook bv een boek bij IHG kopen voor iets van 300 punten. Dat verlengt de vervaldatum van de punten met 1 jaar.
     
  16. vlieggraagverweg

    vlieggraagverweg Newbie

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    29
    Trofeepunten:
    18
  17. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    939
    Trofeepunten:
    143
    Stomme vraag wellicht, maar als een ander voor jou een IHG hotel boekt en betaalt, kan je bij aankomst als je je IHG Rewards nummer doorgeeft de punten dan bij jou laten crediteren?

    Ben nieuw in het hotel punten sparen, dus weet niet precies hoe het werkt. Weet dat ik bij Accor hotels nooit punten krijg als de promoter voor ons hotels boekt en betaalt helaas. Maar toen ik een keer in het Courtyard verbleef kreeg ik wel de punten van Marrriott Bonvoy, en een andere keer in Sheraton weer niet. Dus het is voor mij allemaal nog heel vaag hoe dit werkt haha.
     
  18. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    843
    Trofeepunten:
    348
    Mijn ervaring is dat bij IHG degene die betaalt de credits krijgt, tot maximaal 2 kamers per nacht.
     
  19. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.584
    Leuk Bevonden:
    2.400
    Trofeepunten:
    583
    Er is een Flash Sale tot 13 januari

    T&C
    Europe Flash Sale Members Save More

    Book the Europe Flash Sale rate between 00:01 local time on 30 December 2019 and 23.59 local time on 13 January 2020 through an IHG direct channel for stays at participating Europe IHG branded hotels between 2 January 2020 and 10 May 2020 (both dates inclusive) to receive a discount of 25% off the Best Flexible Rate (BFR).
    The Flash Sale requires the booking to be made between 3-28 days in advance, depending on the participating hotel. Flash Sale bookings cannot be amended, full payment is required upon booking and no refunds will be given for cancellations. Discounts are 25% off the BFR for dates booked and are set by participating hotels and some higher discounts may be available. IHG Rewards Club members receive an extra 5% discount at participating hotels. BFR is an non-qualified, unrestricted rate available at participating hotels.

    The discount is available to the public and IHG® Rewards Club members. Membership of IHG® Rewards Club is free. See www.ihgrewardsclub.com to enroll. IHG® Rewards Club Membership Terms and Conditions apply, available at https://www.ihg.com/hotels/gb/en/global/customer_care/member-tc.

    Rates are per room per night and discount is subject to limited availability and blackout dates and other restrictions set by participating hotels may apply. City taxes may apply in some cities. Currency rates and exchange rates may vary.
    Offer qualifies for IHG Rewards Club points, but Flash Sale rates cannot be used in conjunction with any other offer, discount or promotion and have no cash value.
    IHG reserves the right to cancel, suspend and/or modify the Flash Sale at any time with or without notice. IHG reserves the right of final interpretation of the Flash Sale rate.

    Promoter: IHG Hotels Limited with company registration number 03130330 of Broadwater Park, Denham, Buckinghamshire,UB9 5HR, UK.

    © 2019 IHG. All rights reserved. Most hotels are independently owned and operated.
     
    Carel1 vindt dit leuk.
  20. tjappie

    tjappie Blue Tier

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    104
    Trofeepunten:
    43
    Wanneer komt de nieuwe Accelerate promotie? Had er al moeten zijn volgens mij
     

Deel Deze Pagina