IHG Into The Nights najaarspromo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 4 sep 2014.

  1. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    De rates uit de Winter Sale tellen dus wel degelijk mee voor de SYS promo, mijn stay in HIX Sloterdijk is vandaag op m'n dashboard verschenen :)
    De 20K aan punten van de ITN promo ontbreken nog steeds... net weer een vriendelijk verzoek per email naar de Ambassador service verstuurd.
     
    TheoS vindt dit leuk.
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Vandaag zijn eindelijk de 20,000 punten bijgeschreven op m'n IHG account, met de vermelding "Into The Nights Promo Goodwill"... Zelfs geen emailtje dat het probleem is opgelost, maar goed ik ben blij dat de punten er eindelijk zijn :)
     
  3. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Hmm, bij mij nog niet! Maar ik ben er ook nog niet achteraan geweest. Zal ook maar eens een mailtje sturen...
     
  4. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik sprak afgelopen week met m'n Duitse collega die ook fervent IHG punten verzamelt en die vertelde me dat ie voor deze promo 4 gratis nachten had gekregen, ipv 2! Hij heeft die onmiddellijk geboekt bij IC Berchtesgaden in Duitsland, nadien gebeld met het hotel die z'n boekingen bevestigde en hij heeft zelfs een upgrade gekregen naar een suite voor z'n gratis nachten. Mooi meegenomen dus :)
     
    TheoS en flyerbe vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina