IHG Into The Nights najaarspromo - post je ervaringen

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door TheoS, 4 sep 2014.

  1. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Praktische vraag, ik heb nog 1 nacht nodig voor mijn into the nights, die kan ik gewoon boeken maar ik wil diezelfde nacht nog een kamer voor de rest van de familie en die boeken met points and cash. Het gebeurt dus voor beide kamers op dezelfde naam en creditcard omdat de punten op mijn naam staan en ik dus ook de punten van de betaalde kamer nodig heb voor qualificatie. Wordt dit te ingewikkeld voor ihg?
     
  2. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Nee, IHG zal het als 1 stay beschouwen, alleen te hopen dat ze de combi van een betaalde nacht en een points en cash boeking als "qualifying" beschouwen. Misschien is hierover meer te vinden in de terms en conditions van de promo. Of als je snel antwoord wil hebben, dan zou ik via de chat van IHG je vraag stellen.
     
  3. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Lionell thanks, chat morgen wel even met ze, al is dat natuurlijk geen garantie want er gaat wel het een en ander fout bij ze. Maak ook een account voor mijn vrouw ben je ook van dit gedoe af.
     
  4. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    Ik heb ook gekozen voor de gratis nachten, je vind nadat je deze geselecteerd hebt op de gewone ihg site terug onder free nights.
    via my account zie je deze optie links in het scherm terug bij free night status.
    Ik heb beide gebruikt om afgelopen weekend in het intercontinental Dusseldorf te verblijven en voor 50,- extra had ik een club room met club lounge toegang.
    Het leuke hiervan was dat de nacht ook nog mee telde als qualifying stay, net die ene die ik nodig had om gold status te krijgen.

    Viel mij wel tegen hoeveel moeite het koste voordat de intothenights website bijgewerkt was. wat een verschil met clubcarlson.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  5. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    IHG heeft met deze promo de bal flink misgeslagen qua communicatie naar haar leden, het bijna nooit tijdig updaten (duurt 4 à 6 weken) van het online dashboard of je van het kastje naar de muur sturen als je IHG customer service probeerde te contacteren. Toch blijven veel mensen de keten trouw, omdat het mogelijk is om op korte termijn redelijk wat loyalty punten bij elkaar te sparen.

    @Kasel hoe beviel het IC Dusseldorf?
     
  6. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    @Lionell IC Dusseldorf is een mooi hotel, zeer goede service. waar mogelijk werd er hulp aangeboden en de kamers waren helemaal spik en span. De Club Lounge had echt toegevoegde waarde, waar ik in Azie nog wel eens een veredelde business corner als lounge tegenkwam is deze lounge zeer netjes en de hapjes / drinken zijn van goede kwaliteit.
    Wat mij betreft een aanrader, zeker als je je free night hier kan spenderen.
     
    Lionell vindt dit leuk.
  7. Ready2Board

    Ready2Board Silver Member Premium Member

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    704
    Trofeepunten:
    348
    @Kasel : Was de €50 het aanbod per nacht, of voor 2 nachten? Als het voor 2 nachten is dan is het zeker een nette prijs.
     
  8. Kasel

    Kasel Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    28
    Trofeepunten:
    18
    @Ready2Board dit was per nacht, had twee kamers voor dezelfde avond geboekt.
    Maar daardoor kan je ook in de lounge ontbijten, terwijl je hier normaal al 18 euro voor het meest eenvoudige ontbijt betaald.
    oftewel voor de 14 euro extra heb je een luxere kamer, uitgebreider ontbijt. gehele dag frisdrank wijn ed. en van 17.00 - 20.00 onbeperkt sterke drank en bier. Voor ons was het een prima deal.
     
  9. LVH

    LVH Blue Tier

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    51
    Trofeepunten:
    28
    Lionell vindt dit leuk.
  10. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb ondertussen aan 2 van mijn "additional offers" voldaan, maar zoals IHG schreef van "compleet any 6 offers" begin ik er toch aan te twijfelen of ik ze niet alle 6 moet completen?
    Tenzij ze de punten aan het eind van de promo erbij schrijven...
     
  11. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Alle 6! Bij mij stond er eerst ook een andere omschrijving, maar dat is nu veranderd naar alle 6.
    Toevallig haal ik het ook nog... ;)
     
    Lionell vindt dit leuk.
  12. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Vanaf morgen start er een nieuwe actie die t/m eind april doorloopt! Ben benieuwd!
    Hoop dat ze de IT nu wat beter op orde hebben, maar ik vrees van niet...
     
    Lionell vindt dit leuk.
  13. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Een van mijn challenges is een reward nachten boeken om 1000 punten te krijgen... Ik snap hun logica niet, 25K om een nacht te boeken en dan daarvoor 1000 punten krijgen lol. Ik zal dus maar 5 van de 6 halen, tenzij ik een award nacht voor 2015 mag boeken, ik zal de terms en conditions eens nakijken...
     
  14. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik weet dat ik deze keer niet meteen de eerste dag zal registreren, dat ze me niet weer naaien met de registratie datum!
    Ik ben benieuwd naar de promo want ik heb al flink wat stays geboekt :)
     
  15. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Die 1000 punten voor een redemption kan dus ook gewoon door een ebook te kopen met 100 IHG punten :) het volgende staat in de terms & conditions: "Number of bonus points or bonus miles listed above will be awarded after you make a redemption for a Free Night, merchandise, gift cards or more. "
     
  16. Marcel_

    Marcel_ Newbie

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    2
    Trofeepunten:
    3
    Ik moet nog 2 stays....ik wil een goed koop hotel boeken en op en neer rijden...en. Niet blijven slapen liefs in Adam ...of in de buurt...2 dagen acht er elkaar telt voor 1 stay?

    Maar de prijzen zijn toch nog wel vors in de buurt...iemand ervaring hier mee? Telefonisch uit checken moet kunnen toch?
     
  17. SVDH

    SVDH Blue Tier

    Berichten:
    2.106
    Leuk Bevonden:
    615
    Trofeepunten:
    218
    HIX Sloterdijk?
     
  18. Didier13

    Didier13 Silver Member

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    1.059
    Trofeepunten:
    428
    Welk hotel HI HIX ander? leiden een optie
     
  19. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Bij mij staat er nog steeds "complete any 6 offers" ? Waaronder deze:
    Screen Shot 2014-12-20 at 14.10.54.png
    Ik ben via Learn More als eens gaan kijken en dan kom je op een soort customized search uit om hotel(s) uit te zoeken voor een eventuele boeking, maar aangezien er geen terms bij deze challenge staan, weet ik niet of ik effectief een hotel moet boeken of niet?
     
  20. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Ja, deze heb ik ook! Snap 'm ook niet... :(
     

Deel Deze Pagina