Hulp kopen vliegticket met VPN

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Sil, 20 okt 2018.

  1. Sil

    Sil Newbie

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Trofeepunten:
    1
    Hallo allemaal,

    Ik ben nieuw in insideflyer :)
    Kan iemand me leren hoe ik moet met VPN een goedkoop ticket vinden?
    In Nederland is heel duur, vind ik...
    Ik ben op zoek een vliegticket naar Argentinië vanaf 16-18 december 2018 tot 2-4 januari 2019. Ik begrijp dat het hoge seizoen is maar heb ik ook gehoord dat met VPN kan spelen (hidding mijn IP) vanaf verschillende landen.
    Tot nu met Skyscanner, Momondo, Matrix ITA, en andere zoekmachines krijg ik van €1000 naar boven.
    Nu mijn vraagjes: naar welke land moet ik met VPN gaan om iets goedkoop te vinden? Moet ik proberen met veel landen met VPN? Moet ik proberen vanaf "incognito"altijd, just in case door de cookies? Hoe is de betaling in andere valuta (fees, etc)? Mag is zonder probleem vanaf incognito en de VPN aan betalen (ik heb in een paar websites dat aantal VPN zijn niet zeker voor de betaling, daarom mijn vraag of mag met de VPN aan betalen zonder probleem)
    Nou, veel vraagjes toch? :-(
    Als iemand kan me helpen, graag

    Groetjes en alvast bedankt

    Sil
     
  2. danfl44

    danfl44 Silver Member

    Berichten:
    647
    Leuk Bevonden:
    1.194
    Trofeepunten:
    203
    Welkom Sil - VPN op Micronesië zetten, dan is het ticket bijna gratis!

    Wat zou het fijn zijn als zulke truckjes bestonden. Maar zonder gekheid, die bestaan in de regel niet, anders zou iedereen en zijn kat tickets kopen met een VPN :)

    Er zijn wat prijsvoordeeltjes geweest naar aanleiding van inflatie en soms is het inderdaad wat goedkoper om in een andere valuta te betalen, maar dan gaat het om een kleine korting (die soms niet opweegt tegen de extra kosten van de cc), en niet om vele honderden euro's.