|Hulp gevraagd| Kerst naar een zonnige bestemming met cultuur

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door Flying doc, 27 apr 2016.

  1. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Op een regenachtige dag als deze geven er weinig dingen meer voldoening als een mooie deal binnen halen. Voor de kerstperiode ben ik op zoek naar een trip voor 2 pers om lekker te genieten. Het liefst warm met historie. Zanzibar, Muscat, Mendoza, Bali en Tel Aviv waren eerder al een succes bestemming.
    Wensen;
    • Skyteam (kwalificerende vluchten)
    • Value for money in deze periode
    • Niet eerder dan 23 dec vertrekken na 19:00 vanaf AMS of 24 dec vanaf AMS, ZWE, ZYR, FRA, CDG, BRU, DUS (evt positioneren is mogelijk)
    • Terug voor maandag 2 jan.
    • Het liefst een VOA en niet routen via de USA ivm visa.
    Zelf heb ik Havanna gevonden vanaf Amsterdam voor 719 euro met Aeroflot met een vertrek op 23 dec om 23:40 uur en terugkomst op 1 jan 19:40 uur. Auckland voor 739 euro is wat ver voor een dikke week gezien de lange overstap.

    Wie wil mij helpen een betere deal te vinden?
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2016
    Wanderlust84 vindt dit leuk.
  2. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Naar Zuid Afrika? Auto huren en de natuur in rijden. Vliegen met een 747 en 787!
    Knipsel.JPG
     
    Flying doc en Wanderlust84 vinden dit leuk.
  3. Wanderlust84

    Wanderlust84 Blue Tier

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    49
    Trofeepunten:
    28
    Madagascar misschien wat? Lijkt mij wel heel tof in ieder geval :)
    Vanaf Dusseldorf 840,- Kenya+KLM. Niet echt duurder dan een willekeurig andere periode.
    Edit: 780,-

    Brazilië- Rio de Janeiro 770,- KLM/Alitalia vanaf Amsterdam. Paar dagen Rio en bv Ilha Grande en Paraty.

    Heb even snel gekeken dus wellicht dat de prijzen wat lager kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2016
    Flying doc vindt dit leuk.
  4. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Dit is een interessante voor mij, alleen vertrekken de 2e kerstdag of later en terug mag tot en met 1e week januari. Heb nog een voucher die besteed moet worden :) ik volg jullie suggesties op de voet:cool: en puzzel zelf natuurlijk ook nog..

    Even vraagje voor de zekerheid een voucher te besteden voor een bepaalde datum is toch alleen ticket gekocht maar hoef nog niet gevlogen te hebben?
     
  5. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Klopt, ik zit zelf ook met een EMD van KL en AZ.
     
    Daan3 vindt dit leuk.
  6. Maan

    Maan Guest

    Er was laatst een leuke Qatar deal naar CGK 19 december tot 6 januari vanaf Pisa (nieuwe bestemming van qatar) :( Is al weg jammer genoeg.
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  7. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Het is uiteinde Guam op CI geworden. Mijn dank voor jullie hulp!
     
  8. Maan

    Maan Guest

    Hilton Guam is goed, vooral de executive lounge me gusto :D
     
  9. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Helaas ook niet te betalen tussen kerst en oud en nieuw haha.
     
  10. FlyRicky

    FlyRicky Silver Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    434
    Trofeepunten:
    63
    Geen HHonors punten voor een reward boeking? Of eventueel je FB transfereren naar HH?
     
  11. Maan

    Maan Guest

    Het hotel zit al vol
     
  12. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    Ik heb laatste vrijdag een AMS-FCO-PVG-DPS-PVG-AMS geboekt voor mijn moeder, zus en meezelf voor 420EUR (inc credit card kosten) met KLM en China Eastern. Periode is 25.12-2.1. Nu voor het zelde dates Garuda is de goedkoopste (675EUR). Het is echt een killer deal, maar helaas krijg ik geen kwalif. vluchte voor de PVG-DPS deel (voor de rest wel)
     
    Flying doc vindt dit leuk.
  13. Flying doc

    Flying doc Silver Member

    Berichten:
    1.762
    Leuk Bevonden:
    1.775
    Trofeepunten:
    523
    Dat was een mooie deal idd die op het economy deals topic stond! Waar heb je tussen getwijfeld met andere woorden welke goede deals heb je nog meer gevonden? Zelf heb ik besloten toch met kerst thuis te willen blijven gezien mijn moeder vorige week een herseninfarct heeft gehad en wat dagen later te gaan.
     
    petercs vindt dit leuk.
  14. petercs

    petercs Blue Tier

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    228
    Trofeepunten:
    43
    first of all: beterschap voor je moeder!

    ik was bezig met een mooie trip te vinden voor kerst en NYE sinds een paar weeken op de ITA Matrix. Omdat mijn familie in Boedapest woont, het was niet zeker vanuit waar we vliegen. Er was een mooie deal vanuit BUD naar TYO met Turkish Airlines voor 460EUR (23.12-2.1). Vanuit AMS was TYO met Aeroflot of Alitalia (BA ook, maar ik wil nu niet op mijn status met Oneworld concentreren) 650EUR, dus ook niet slecht. We hebben Bali gekozen, omdat het weer beter is.

    Wat interesant is, dat AMS-DPS op alle anderen dagen echt peper duur is. Met vertrek op 23, 24 of 26 betaal je rond 1000EUR. 25 is nog steeds goedkoop
     
    Flying doc vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina