Hulp gevraagd: Hong Kong -> USA

Discussie in 'Hulp met boeken' gestart door ErikBenjamin, 29 sep 2017.

  1. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Momenteel maak ik een wereldreis met de vriendin. Naast wat weekjes, Thailand, Taiwan en Laos, hebben we nog wat dagen vrij in te vullen voor we terugvliegen naar NL. Dit betreft 20 nov t/m 4 dec. Nu kwam ik zojuist deze link tegen: Hong Kong to Las Vegas, San Francisco or New York for only $431!

    Nu zal je denken... man, blijf lekker in Azië :-D Maar na mijn korte stop in NL, gaan we weer terug deze kant op. Een trip richting de USA lijkt ons dus wel leuk. Mede ook omdat dit een Skyteam-partner betreft (Delta) en ik tickets vond van +/- 720,- euro in eco comfort. Dit levert dus zo'n 35k aan miles op. Niet verkeerd.

    Mijn eigen puzzelen ziet er als volgt uit:
    20 nov: HKG - SEA
    27 nov: SEA - SFO
    3 dec: SFO - SEA - HKG

    Ik hou echter van vliegen en ik ben benieuwd of jullie betere routes kunnen ontdekken. We zijn niet gebonden aan SEO/SFO maar dit lijkt mij wel leuke steden. NYC zit echter ook in deze deal maar vond ik niet tijdens mijn data? Meer stops mag ook, meer miles natuurlijk ook en nog lounges in mag ook zeker!

    Iemand wat trucjes te vinden?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Je hebt echt dringend hulp nodig bij deze puzzel merk ik!
     
    JustinCase en ErikBenjamin vinden dit leuk.
  3. WHM

    WHM Blue Tier

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    EB,

    Even (kort) gepuzzeld voor je vanuit HKG naar Montreal of Miami voor ongeveer hk$ 15,500 dus dat is niet echt een goede deal.

    Ik zag HKG naar LAX voor hk$ 2,900 via peking heen en peking terug. Je vliegt wel met china airlines, maar het is goed voor je puntjes.

    HKG naar SFO via twee tussenstops (heen en terug) in China voor hk$ 2,552!
    Voor dit geld kan je nog een keer de wereld rondreizen:D

    Succes
     
  4. ErikBenjamin

    ErikBenjamin Silver Member

    Berichten:
    503
    Leuk Bevonden:
    584
    Trofeepunten:
    348
    Bovenstaande vond ik in Economy comfort. Volgens de Flying Blue-site levert dit 125% aan miles op, klasse "W". Dit zegt de Delta website ook. Maar als je in de boekingsklasse duikt, dan komt VLW73JC6 naar boven, dat is V.... 25% miles dus :confused:
     

Deel Deze Pagina