How do they do it?

Discussie in 'InsideFlyer Lounge' gestart door JustinCase, 28 okt 2018.

  1. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Op IG volg ik een aantal AVGeeks/Bloggers. Van sommige is het redelijk logisch waar zijn hun punten/vluchten vandaan halen of mee betalen. Zoals Brian Kelly (The Points Guy) of OMAAT. Het is hun business en dat zie je ook uit hun content.
    Dan zijn er nog en paar die redelijk wat vliegen, omdat ze via werk/creditcards veel sparen, zoals JarvisMarcos en tim_in_the_air

    En dan is er een groep die continue reist, vaak in de beste reisklasse, en waarvan ik niet snap hoe ze het doen? een merkbuttons bijvoorbeeld of upintheairck en voor mij spant worldtravelguy wel de troon. Die laatste post elke dag wel een foto van "my home for the next 6 hours" en zit alleen maar in hotels over de hele wereld.

    Kortom: how do they do it??
     
    TXL-ler vindt dit leuk.
  2. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Simpel:
    1. Sponsorships
    2. Rijke ouders
    3. Jackpot gewonnen
     
    William en Sandor vinden dit leuk.
  3. Daan3

    Daan3 Silver Member

    Berichten:
    1.650
    Leuk Bevonden:
    1.705
    Trofeepunten:
    523
    Photoshop :D
     
  4. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
    Effe worldtravelguy en UpInTheAirCK op IG gekeken. Dat valt toch wel mee, zie nu niet echt iets bijzonders.
    Worldtravelguy is misschien een roadwarrior of consultant ofzo, veel vliegen met SW en AA vaak in economy. Overseas mag ie voorin zitten.

    Goed inkomen en/of eigen bedrijf. Dan ook nog eens alles (bedrijf, hotels, autohuur, tickets enzovoort) via de CC afrekenen en je mijlen klotsen tegen de plinten. Plus waarschijnlijk top tier status; nog meer miles & upgrade certifcaten.
     
  5. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.392
    Trofeepunten:
    583
    UpintheairCK is ook fervent FlyerTalker. Dus hij weet vast wel hoe ie daar zo goedkoop mogelijk kan zitten...:D
     
    VinceG en Grouchy vinden dit leuk.
  6. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.461
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Volgens mij zijn dit allemaal Amerikanen? In de US zijn er veel meer mogelijkheden om punten te verdienen dan in Europa. Indrukwekkend blijft het wel.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  7. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Tim is Duits en oud IF-DE blogger en heeft gewoon een baan waar hij veel moet reizen plus inmiddels een goedlopende blog waar ze ''partnerships'' niet uit de weg gaan.
     
    lloydje33 en Fripsmaster vinden dit leuk.
  8. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    :D:D:D

    Goed blog/social media kanalen hebben zijn of kunnen heel wat opleveren.
     
  9. JustinCase

    JustinCase Silver Tier

    Berichten:
    417
    Leuk Bevonden:
    600
    Trofeepunten:
    348
    Tim begrijp ik, die koopt en vliegt slim.

    Maar iemand als worldtravelguy en markbuttons reizen van hot naar her, en zitten meer in de lucht dan op de grond lijkt het wel. En als ze op de grond zijn eten ze hun buikjes rond.
    Je kan in de US dan wel makkelijker punten sparen, maar vakantie dagen zijn zeer schaars.
     
  10. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Tenzij je toch niet werkt.
     
    FlyingFonz en lloydje33 vinden dit leuk.
  11. Daan

    Daan Blue Tier

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    81
    Trofeepunten:
    128
    Naast de personen die echt veel onderweg zijn:

    Tactisch posten helpt in jouw het gevoel te geven dat ze constant onderweg zijn. B.v.: als je retour met overstap hebt (4 vluchten), maar je post elke week 1 vlucht, hebben je volgers toch het idee dat je elke week onderweg bent :)

    En dan zal er ongetwijfeld de categorie "ik doe alles voor de likes" zijn; die maken een foto op 1A en gaan vervolgens terug naar de stoel op hun boardingpass 54G.
     

Deel Deze Pagina