Hotel Tonight

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door Kilian, 17 jul 2014.

  1. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Hotel Tonight is aanbieder waarbij er alleen geboekt kan worden via haar iOS of Android app. Zij bieden hotelkamers aan tegen een sterk gereduceerd tarief voor de avond van de boeking. Vanaf 9:00 uur in de ochtend komen de nieuwe aanbiedingen beschikbaar die geboekt kunnen worden. Tevens kan er gekozen worden voor meerdere nachten, al is het unique selling point van HotelTonight dat zij hotel kamers aanbieden voor de avond van de boeking.

    Mijn ervaring met HotelTonight is goed, ik heb er al een aantal keer geboekt zonder problemen bij verschillende hotels in Nederland maar ook in de VS. Met de code KVANHAM, welke je kan invoeren bij het aanmelden of via 'redeem promo code', krijg je €20 euro om te besteden aan je eerste boeking.

    Hoe zijn jouw ervaringen met HotelTonight?
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2015
  2. Mike

    Mike Blue Tier

    Berichten:
    1.139
    Leuk Bevonden:
    651
    Trofeepunten:
    143
    Mijn 1e ervaring was niet goed.. rate was fout bij het hotel, rate stond ook als niet betaald in het hotel, het hotel wou dat ik nog eens ging betalen.. de followup van hotel tonight is wel erg goed! Dus ze hebben t wel allemaal super snel gefixt.

    Latere ervaringen waren meer dan prima al had ik niet betaald het idee dat ik nu juist de beste rate van de dag te pakken had.. maar had ff snel een hotel nodig.

    Code MSCHROXK geeft je natuurlijk ook die €20
     
  3. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Regelmatig zijn er verschillende promo codes die je extra krediet geven. Momenteel is het weer eventjes geleden sinds er nieuwe codes zijn opgedoken maar misschien werken de oude codes nog wel. Als iemand van jullie ze wil testen en het forum laten weten of ze nog werken zou dat super zijn.

    Code 1; KEYCKMANS = 20 EUR (invite code van Hotel tonight en is gelijk aan die van Kilian en Mike)
    Code 2; BOOKEUROPA = 20 EUR
    Code 3; MOMENTS = 20 EUR

    For the ones using the app on Windows phone
    Code 4; WINTONIGHT = 40 USD

    Zoals reeds gezegd is de geldigheid van deze codes een vraagteken ( behalve code 1 aangezien die altijd geldig blijft).
     
    Mike vindt dit leuk.
  4. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Nog even bij vertellen dat het krediet 1 jaar geldig is
     
  5. Kristof

    Kristof Newbie

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    12
    Trofeepunten:
    8
    Code PPATEL69 = 50 USD (first time customer promo code).

    Het is zo dat je sommige codes niet kan combineren dus beste optie is eerst de codes gebruiken met de meeste waarde.......deuuuuuuuhhh:rolleyes:
     
  6. V70

    V70 Newbie

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    10
    Trofeepunten:
    8
    Goede ervaringen mee: Eenmaal een hotel in Rotterdam en eenmaal in Antibes. Beide keren stond alles goed in de systemen van de hotels.
     
  7. Lionell

    Lionell Platinum Member

    Berichten:
    5.477
    Leuk Bevonden:
    4.658
    Trofeepunten:
    1.573
    Ik heb nog steeds 81 euro aan tegoed staan wat ik via diverse promos bij elkaar had gesprokkeld, gelukkig is dat tegoed nog geldig tot ergens begin 2015. Tot nu toe nog steeds geen boeking gemaakt, maar las van de week dat ze meer en meer hotels beginnen toe te voegen zoals bvb. Antwerpen :)
     
  8. TheoS

    TheoS Silver Member Captains Premium Member

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    550
    Trofeepunten:
    348
    Promo bij Hotel Tonight:
    Als je deze maand augustus voor de eerste keer gebruik maakt van Hotel Tonight, krijg je €30 tegoed! Dit tegoed kan dan bij een volgende boeking weer gebruikt worden.

    Terms and Conditions: Use the Hotel Tonight app between 8/1/14 and 8/31/14 to book a hotel in Europe for stays between 8/1/14 and 8/31/14 to receive a promotional code, via email. Promotional code is good for a Hotel Tonight booking credit of 30 EUR/25 GBP (or local currency equivalent) on a future stay. Offer only open to users of the Hotel Tonight app who have never booked a room with Hotel Tonight. Full prepayment required at the time of booking. Prepayment is non-refundable, and reservation dates are non-changeable. Other restrictions may apply. Offer excludes taxes, service charges, and other incidental expenses.
     
    Jan van Putten vindt dit leuk.
  9. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Als je boekt geldt dat dan voor twee personen? :) is mij niet helemaal duidelijk.
     
  10. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Je boeking is voor twee personen (je kunt aangeven dat je alleen reist), en de actie is maar één keer geldig. Beantwoord dit je vraag Jan?
     
  11. Jan van Putten

    Jan van Putten Silver Member

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    565
    Trofeepunten:
    368
    Yes!! thnx!
     
    Kilian vindt dit leuk.
  12. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Je kunt nu ook betalen met PayPal!
     
  13. Kilian

    Kilian Silver Member

    Berichten:
    1.129
    Leuk Bevonden:
    378
    Trofeepunten:
    308
    Hotel Tonight heeft weer een aantal promo codes:

    SNOOZE - 10% korting voor boekingen binnen de UK, €75 minimum spend en geldig tot 31/12/2015
    2HT - €22 euro korting, 2 nachten minimum verblijf, €221 minimum spend en geldig tot 07/09/2015
    3HT - €31 euro korting, 3 nachten minimum verblijf, €311 minimum spend en geldig tot 07/09/2015
    4HT - €39 euro korting, 4 nachten minimum verblijf, €398 minimum spend en geldig tot 07/09/2015
     
    SanHor en Lionell vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina