Hoe lang duurt het voordat UA je fysieke kaart (premier kit) stuurt?

Discussie in 'Star Alliance' gestart door Blade23, 14 sep 2016.

  1. Blade23

    Blade23 Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    Hallo allen,

    Ik ben op 15 augustus j.l. Premier gold geworden bij UA d.m.v. een status challenge.
    De status challenge zou eigenlijk duren tot 29 augustus.
    Nu vraag ik mij af na hoeveel tijd ik mijn fysieke pasje met baggagelabals krijg.
    Op UA website staat 4-6 weken maar wie heeft hier ervaring mee?
    P.S. Ik woon in Nederland.
     
  2. cannondalecaad

    cannondalecaad Newbie

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    38
    Trofeepunten:
    18
    Je krijgt geen fysiek pasje tijdens de challenge. Als je de challenge hebt voltooid krijg je er pas één.

    Als je de challenge al hebt voltooid heb ik geen idee hoe lang het duurt voordat je welcome kit arriveert.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2016
  3. Blade23

    Blade23 Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    @cannondalecaad bedankt voor je antwoord maar ik heb op 15 augustus al mijn challenge voltooid terwijl ik oorspronkelijk tot 29 augustus had. Misschien dat iemand anders ervaring ermee heeft?
     
  4. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    [​IMG] Ik heb zelf alleen de ervaring doormiddel van de 'hard way' maar als je inlogt op de UA website en naar in je overview kijkt bij Your Premier Progress dan staat er als het goed is je status match challenge overzicht en daarboven staat je membership kit shipping status. Zie voorbeeld hierboven :). Uit ervaring weet ik dat normale statussen van MileagePlus binnen 6 weken in NL zijn en dat alleen Global Services members hem 2 keer zo snel krijgen. Behalve als ze hem echt snel nodig hebben want dan wordt hij via de postal bag op de eerst volgende vlucht richting je locatie worden gezet :D
     
  5. Blade23

    Blade23 Newbie

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    15
    Trofeepunten:
    8
    @exeliser Bedankt voor je antwoord. Bij mij staat er links boven in de hoek 'pending' dus dit zal wel nog even duren. Wel vreemd omdat ik al op 15 augustus gekwalificeerd ben. Maar misschien omdat de status challenge tot 29 augustus duurde dat het wat langer duurt.
     
  6. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    Ik ben half dec gekwalificeerd voor Premier Platinum. Staat dat kit pending is, maar waar kan ik zien of ik de 2rp's heb ontvangen?
     
  7. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    De upgrades? Die ontvang je naar mijn weten niet na een challenge.
     
  8. Goldfly

    Goldfly Silver Member

    Berichten:
    950
    Leuk Bevonden:
    667
    Trofeepunten:
    123
    jammer.. maar als plat wordt je, zeker op rustige tijden toch vaak wel geupgrade... althans dat lees ik op FT...
     
  9. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    892
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Een vraagje: ik zie dat je 1 million miler Gold bent terwijl je maar 512,700 PQMs gevlogen hebt. Hoe kun je dan Lifetime Gold status hebben?
     
  10. Grouchy

    Grouchy Silver Member

    Berichten:
    756
    Leuk Bevonden:
    1.140
    Trofeepunten:
    428
  11. Goffe de Boer

    Goffe de Boer Silver Member

    Berichten:
    892
    Leuk Bevonden:
    1.178
    Trofeepunten:
    428
    Op die manier. Vond die 78K award miles ook al zo vreemd. Over de snelheid van het sturen van de membership kit ben ik in ieder geval tevreden. Mijn status challenge voltooide ik op 4 november en op 29 december had ik de kit in huis.
     
  12. exeliser

    exeliser Blue Tier

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    71
    Trofeepunten:
    28
    Hahaha nee klopt dat zou wel een beetje raar zijn. Nee mijn persoonlijke pagina ga ik niet delen omdat het een persoonlijke pagina is en de gegevens passen niet bij een zeventien jarige om het zo maar ff te zeggen:D
     

Deel Deze Pagina