Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Amsterdam

    Amsterdam Blue Tier

    Berichten:
    296
    Leuk Bevonden:
    222
    Trofeepunten:
    43
    Heb het nagekeken. Stond bij mij (gold status) niet in de offers helaas.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2022
  2. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.393
    Trofeepunten:
    583
    Daan3, Amsterdam, Ambtenaruh en 8 anderen vinden dit leuk.
  3. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ik ben automatisch geupgrade van een King river view naar een King family room. De hoogste kamer die ik nu kon kiezen was de 10e etage (van de 32). Ik ben dan ook niet zo blij met deze upgrade aangezien ik niet per se zit te wachten op een beetje extra ruimte en een slaapbank in de kamer.

    Irritant aan de app is dat je een upgrade niet kan weigeren en alsnog je oude categorie kamer kan kiezen. Nu heb ik dus alsnog maar een kamer in de app gekozen met het beste zicht hoop ik, anders moet ik drama gaan maken bij de desk... :eek:
     
  4. jphorn

    jphorn Blue Tier

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    772
    Trofeepunten:
    123
    Door dit rare upgradebeleid heel erg aan het twijfelen of ik nog wel moet inzetten op Hilton. Ik moet nog best veel nachtjes voor Diamond verlenging, maar misschien kan ik die effort toch beter in IHG steken... Hilton is verder wel een fijne keten. Lastig.
     
  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Is er niet toevallig een mogelijkheid om via de message functie alvast met het hotel te communiceren? Of een mailtje? Heb vaak geen zin in gedoe bij de balie.
     
  6. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Helaas geen messagemogelijkheid in de app.

    Heb morgrn eigenlijk ook geen zin in gezeur na een transfer van 6 uur dus als het uitzicht een beetje oké is leg ik me er maar bij neer.
     
  7. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Denk dat het hem daar in zit. Zit net te veel tijd tussen. Wordt even 4 nachten boeken maar. Geen straf.
     
    lloydje33 vindt dit leuk.
  8. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Via de klantenservice kun je het mail adres krijgen van het hotel. Ik mail altijd op voorhand ivm voedsel allergieën.
     
  9. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Tot nu toe gebruikte ik voor een Impresario boeking een agent. Op zich prima, het tarief is gelijk aan het meest flexibele tarief dus dat levert eigenlijk nooit verrassingen op. Enige punt is dat sommige hotels pas Impresario aanbieden vanaf 2 nachten of vanaf bepaalde type kamers.

    Om sneller te kunnen handelen heb ik nu een handige site gevonden: Asmallworld.com/collection

    Je moet wel een account aanmaken, maar je hoeft niet een - normaal vrij prijzig - Asmallworld lidmaatschap te hebben. Op deze site kun je Impresario boeken, maar ook de vergelijkbare programma's van andere ketens.

    Gister heb ik dit geprobeerd met mijn Impresario boeking bij WA Bangkok en het werkt goed, boeking staat in Hilton Honors app inclusief de correcte tarief- en kameromschrijving.
     
    lloydje33, Sandor, Godenzoon14 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Is de bevestiging instant of moet het nog handmatig door een agent ingeboekt worden?
     
  11. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Instant. Het werkt eigenlijk hetzelfde als bij de andere agents, je HH nummer is gelijk gekoppeld. Het bevestigingsnummer is van Hilton zelf.
     
  12. TheFlyingDutchboy

    TheFlyingDutchboy Gold Member

    Berichten:
    3.699
    Leuk Bevonden:
    1.927
    Trofeepunten:
    648
    Dat is wel een uitkomst. Andere sites zoals Classictravel zijn eigenlijk slechts een doorgeefluik waarbij de reservering nog steeds handmatig gemaakt moet worden.
    Stel dat je ergens een last minute verblijf nodig hebt, dan is dit ineens een optie.
    Ik mis echter wel sommige hotels in hun aanbod.
     
  13. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Ja, volgens mij hebben sommige brokers ook hun eigen policy qua aanbod. De broker waar ik eerder regelmatig contact mee had deed bijvoorbeeld geen losse nachten, terwijl dit wel degelijk kan met Impresario (sommige hotels sluiten dit echter uit).
     
  14. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
  15. RobertFB

    RobertFB Silver Member

    Berichten:
    796
    Leuk Bevonden:
    441
    Trofeepunten:
    63
    Mooi! Vooral met de andere Impressario voordelen
     
  16. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Top dit. Is wel echt next level voor deze ex backpacker, een tussenpersoon voor hotels te boeken.. :D
    Zat te twijfelen voor Hilton of Conrad op Bali,dir keuze is nu dus gemaakt.. ;)
     
  17. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.314
    Leuk Bevonden:
    3.206
    Trofeepunten:
    483
    Al moet je er - zeker als ex backpacker ;-) - wel rekening mee houden dat je bij Conrad Bali alleen suites kunt boeken met Impresario.

    Ook op gewoon tarief ben ik trouwens van mening dat Conrad de betere keuze is op Bali hoor. Hilton Bali is een mooi hotel, maar zowel qua locatie als Diamond voordelen zit je bij Conrad Bali beter.
     
    thomassmit vindt dit leuk.
  18. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.665
    Leuk Bevonden:
    2.440
    Trofeepunten:
    358
    Ah, nou dan word het gewoon een goedkoop tarief met een iets lagere klasse kamer ;)

    Bedankt voor de tip vwb Conrad VS Hilton!
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  19. Mathijstil

    Mathijstil Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    92
    Trofeepunten:
    28
    Stel je hebt een hilton reservering op de ene zijn naam. De kamer wordt door twee gasten gebruikt. De andere gast heeft Hilton gold, maar niet gerserveerd. Kan je dan toch gebruik maken van de gold voordelen (ondanks dat de boeking op de andere naam is) Of kan/mag je dit nog aanpassen dat de gold persoon hoofdboeker wordt? De rate is niet meer beschikbaar dus herboeken lukt niet meer...
     
  20. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.465
    Leuk Bevonden:
    2.308
    Trofeepunten:
    558
    Ik zou het hotel mailen/bellen en de situatie uitleggen. Let us know of het gelukt is.
     

Deel Deze Pagina