Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Grote kans dat je gewoon al gekwalificeerd was.

    Ik vind het top nieuws, ben sowieso Diamond tot 2024 dankzij deze rollover.

    Dank voor het delen @lloydje33 .
     
    DirkOnTour, Grouchy, Fripsmaster en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Ben wel benieuwd wat dit in de praktijk gaat betekenen: met z'n allen Gold of Diamond voor jaren is fijn, maar als de bezettingsgraad weer 80% of hoger is, dan vallen de voordeeltjes deels weer weg door drukte. Ik vind nog even van de grootste perks het gratis vaak goede ontbijt en gratis gebruik van lounges.
     
  3. Nee, dat was het rare. Had 60 rollover nights van voorgaand jaar, maar slechts 12 echte overnachtingen dit jaar. Toch stond in de app en op web de nu aangekondige verlenging als einddatum van het level (Diamond).
     
  4. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Wel degelijk dus, want met 60 rollover nights van voorgaand jaar was je al Diamond tot 2023.
     
  5. Dan is het nieuws nu dat het tot 2024 is?
     
  6. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Ligt aan je hoeveelheid nachten dit jaar....
     
  7. Krijg zojuist hetzelfde berichtje, en toch, als je per ongeluk op je kaart klikte in januari van dit jaar (zoals ik deed), stond. Maart 2023 ook al genoemd. Wellicht wist de ene afdeling niet wat de andere deed. upload_2021-9-15_18-14-7.png
     
  8. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Je begrijpt het zelf gewoon niet, moet je Hilton niet de schuld van geven. Ik heb je zouist uitgelegd dat je al Diamond was tot 2023 o.b.v. 60 rollover nights uit 2020.
     
  9. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Supernice dit!! Ik zit nu op 17 nachten dit jaar (zonder de rollover nights van 2020) en ik heb nog 10 nachten gepland, dus Diamond in 2022 halen gaat wel lukken.
     
    DirkOnTour, Grouchy, Daan3 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. Uit mijn rondje voorstellen bericht :

    Ik sla de plank soms heel raak en soms helemaal mis.
     
  11. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Iemand hier ervaring met Hilton's in Madrid?
     
  12. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.313
    Leuk Bevonden:
    3.205
    Trofeepunten:
    483
    Alleen met de Hilton Madrid Airport. Een prima hotel, weinig op aan te merken. Maar, gelet op de tijd die het me gekost heeft met de shuttle zou ik de volgende keer gewoon lekker naar het centrum gaan.
     
  13. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Ja daar wil ik ook wel zitten in het centrum. Dan kom je op drie opties:

    DT Madrid-Prado
    Atocha Hotel Madrid, Tapestry.
    Canopy Madrid Castellana
     
    Bijzonderetickets vindt dit leuk.
  14. Mark_85

    Mark_85 Blue Tier

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    308
    Trofeepunten:
    63
    Ja met Hilton Airport en Doubletree Prado. Airport is prima als locatie niet uitmaakt maar is ver van het centrum dus 30 euro voor een taxi en openbaar vervoer is onhandig. Verder wel prima hotel. Doubletree heeft top locatie voor een toerist. Dicht bij Prado en het centrum. Goed hotel maar de prijzen kunnen erg variëren. Heb recent nog een recensie geschreven in het hotel recensies topic. Als de prijs redelijk is zeker een aanrader.
     
  15. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    DT Prado gezeten. Prima hotel, prima ontbijt. Kamers aan kleine kant en zoals hierboven ook al gezegd, behoorlijk prijzig!
     
  16. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Ik heb meermaals in het DT Prado en Tapestry verbleven, sinds ik in die tweede geprobeerd heb heeft die mijn voorkeur. Het net nieuw. Zelfs de goedkoopste kamers vond ik heel mooi, groot en volledig uitgerust, het heeft een mooie binnentuin waar je goed kan eten / borrelen, beter ontbijt dan het DT als je het mij vraagt. Het enige wat ik mis zijn de warme koekjes.
     
    Urbanjazz vindt dit leuk.
  17. HarmDommisse

    HarmDommisse Blue Tier

    Berichten:
    300
    Leuk Bevonden:
    338
    Trofeepunten:
    63
    Prijzen idd de DT is wel prijzig. De andere twee zijn net nieuw waarvan de Canopy de oude Holiday Inn is. Eigenlijk trekt de de Tapestry mij het meest.
     
  18. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    1.462
    Trofeepunten:
    428
    Gisteren verbleven in Hilton Rotterdam. Goedkoopste kamer geboekt als diamond, upgrade naar Executive Suite. Top kamer, mooie badkamer met bad en douche, woonkamer waar een lekkere kan fruitwater klaarstond met wat fruit en popcorn, goed kingsize bed. Ontbijt weer in het restaurant, met full service, je moest alleen handschoenen aan (die je natuurlijk kreeg) om alles zelf op te scheppen. Al met al prima :)
     
    VinceG, ppt, Urbanjazz en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. HanL

    HanL Newbie

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    Trofeepunten:
    3
    Als je dit jaar, inclusief de geplande de 10, al op 27 zit moet Diamond dit jaar toch lukken?
    In 2021 is 30 nachten voldoende voor Diamond.
     
  20. Fripsmaster

    Fripsmaster Silver Member

    Berichten:
    1.462
    Leuk Bevonden:
    2.306
    Trofeepunten:
    558
    Ik heb Diamond al gehaald middels 15 stays en ik wil in 2022 Diamond halen voor 2023. Inmiddels 3 nights geboekt in 2021, dus ik heb aan het eind van het jaar 30 nights die meegaan naar 2022 en heb dus maar 12 nodig in 2022. In januari staan 2 nachten gepland bij de Doubletree in Sittard, dus eigenlijk maar 10.:)
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2021

Deel Deze Pagina