Hilton Honors (Hilton, Double Tree, etc.)

Discussie in 'Hotel programma's' gestart door SVDH, 14 jul 2014.

  1. Sandor

    Sandor Silver Member

    Berichten:
    920
    Leuk Bevonden:
    1.191
    Trofeepunten:
    428
    Net voor in mei drie nachten in het Hilton Den Haag geboekt voor een heel schappelijke prijs (vorige week 12 1/2 jaar getrouwd). Zin in. Ik kan het me bijna niet herinneren wanneer ik überhaupt voor het laatst in een hotel heb geslapen.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2021
    MoonJ, ErwinLansing, lloydje33 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    3.201
    Trofeepunten:
    483
    Hele mooie prijzen daar, vooral vanaf drie nachten. Levert met de nieuwe promo ook lekker veel punten op!

    Gefeliciteerd met jullie jubileum: geef het ook vooral aan in de app. Bij ons reageerden ze daar bij Hilton Den Haag erg leuk op!
     
    MoonJ, Sandor en lloydje33 vinden dit leuk.
  3. SvnKngs

    SvnKngs Silver Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    842
    Trofeepunten:
    348
    Toch even een vraag m.b.t. die laatste zin: moet je echt boeken nádat je je hebt aangemeld, of kun je ook aanmelden vlak voor je 1e verblijf (heb al een boeking staan nl.)?
     
    Peter02 vindt dit leuk.
  4. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    10.000 puntjes verdienen door een survey in te vullen via
    guestopinionrewards klinkt als click-bait.... toch

    Als fervent deal spotter, uiteraard aangemeld, twee surveys gegaan, zijn er 10K punten bijgeschreven : ) :) - Tussen 1e + 2de survey en bijschrijving ging 1 maand overheen.

    Meer info hoe dit werkt te vinden via TPG via https://thepointsguy.com/news/bonus-hilton-points-online-surveys/
     

    Bijgevoegde bestanden:

  5. Bijzonderetickets

    Bijzonderetickets Silver Member

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    3.201
    Trofeepunten:
    483
    Wel VPN nodig geloof ik hé ?
     
  6. Peter02

    Peter02 Blue Tier

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    269
    Trofeepunten:
    53
    Durf ik niet te zeggen. Je stay wordt pas bijgeschreven nadat je je verblijf voltooid hebt. Als je op dat moment ingeschreven bent voor de fast track, dan lijkt het me dat deze meetelt. Zit maar een ding op: uitproberen! Als je dan 4 stays behaald hebt en nog geen goud hebt, kun je altijd contact opnemen met de opmerking dat er zo te zien iets fout gaat.. Je status wordt de nacht na je check out automatisch toegekend namelijk.
     
    SvnKngs vindt dit leuk.
  7. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Zou kunnen. Ik kan me niet herinneren dat ik een vpn aan had staan
     
  8. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Bij mij staat alleen dit qua surveys (zie foto). Alleen bij de inlog pagina van guestopinionrewards staat inderdaad earn 10.000 hilton points after completing your first survey, maar na inloggen niet. Of moet ik gewoon dus 1 van die surveys invullen en komt alsnog daarboven op automatisch 10k points?

    [​IMG]
     
  9. Thijsk

    Thijsk Silver Member

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    1.193
    Trofeepunten:
    203
    Hoe krijg je dit voor elkaar, want zelfs met mijn vpn krijg ik nog steeds "no surveys available"?
     
  10. MoonJ

    MoonJ Silver Member

    Berichten:
    1.066
    Leuk Bevonden:
    938
    Trofeepunten:
    143
    Ik gebruikte nieteens een VPN. Echter zijn ze nu allemaal bij mij ook weg, sinds ik mijn profiel wat gepersonaliseerd heb. Hoop dat er nog eentje zich aan zal bieden. Maar alles ging zo'n beetje over zonnepanelen en die heb ik niet...
     
  11. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Wat hebben jullie bij adress/zip code ingevuld?
     
  12. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Ik had een zipcode uit nyc ingevuld.
     
  13. Jack of all trades

    Jack of all trades Blue Tier

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    660
    Trofeepunten:
    123
    Ik heb twee random surveys gedaan en toen kreeg de bevestiging van 10k Hilton punten. Zelf ook net even ingelogd en zag ook geen survey op mijn profiel meer. Hopelijk komt het terug
     
    MoonJ vindt dit leuk.
  14. Vliegende_Keep

    Vliegende_Keep Silver Member

    Berichten:
    1.660
    Leuk Bevonden:
    2.438
    Trofeepunten:
    358
    Zojuist een bekende zipcode uit Beverly Hills ingevuld, maar op de een of andere manier krijg ik de melding dat mijn email al bekend is en ik die niet kan gebruiken. Morgen nog maar eens proberen.
     
  15. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Waarschijnlijk zit dat in het feit dat je een e-rewards account hebt. Hierdoor snapt t systeem t ook niet meer. Bij mij werkt ie overigens helemaal niet?
     
    Vliegende_Keep vindt dit leuk.
  16. RickJansen

    RickJansen Silver Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    1.461
    Trofeepunten:
    428
    Verblijf morgen (eeeh vandaag) met punten een nachtje in Rotterdam weer. Had goedkoopste redemption gedaan (30k) voor king room. Nu zie ik in de app dat ze een kamer voorstellen (Junior Suite) maar er staat ook bij dat ze bij de check in gaan kijken of er een upgrade mogelijk is. Hoe moet ik dit lezen? Normaliter, als ik king room boek, kan ik die online inchecken en staat er dan dat ze bij check in nog zoeken voor een upgrade. Of morgen de stoute schoenen aantrekken en gewoon netjes vragen of er nog een executive suite vrij is?
     
  17. Javadest

    Javadest Blue Tier

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    372
    Trofeepunten:
    63
    Bijzonderetickets en DirkOnTour vinden dit leuk.
  18. DirkOnTour

    DirkOnTour Silver Member Premium Member

    Berichten:
    527
    Leuk Bevonden:
    602
    Trofeepunten:
    348
    Als de F&B-credit goed genoeg is kun je die besteden aan het ontbijt. Het geeft je wel meer flexibiliteit.
    Ik heb nog geen mail van Hilton langs zien komen om haar leden te informeren volgens mij.
     
  19. lloydje33

    lloydje33 Silver Member

    Berichten:
    1.577
    Leuk Bevonden:
    2.391
    Trofeepunten:
    583
    Nou waren er al Hiltons die dit al deden. Vaak $15/20 dollar pp maar daar red je het echt niet mee. Een simpel eitje met koffie en iets van jus de orange plus tip zit je zo op $25... Dan maar naar de diner.
     
    Thijsk en DirkOnTour vinden dit leuk.
  20. Boudewijn

    Boudewijn Blue Tier

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    278
    Trofeepunten:
    63
    Op zich vind ik het geen probleem, het ontbijt van de executive lounge is meestal ruim goed genoeg. Kan je de voucher weer voor iets anders gebruiken.
     
    Ruut vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina